zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋p no艣ci膮

Data: 2013-11-12 10:53:37
Autor: Marcin N
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋p no艣ci膮
W dniu 2013-11-11 23:57, gobo pisze:
Jak w tytule. Spali艂a mi si臋 偶ar贸wka dodatkowego 艣wiat艂a stop w aucie
Hyundai Sonata NF 2007r.
Wymontowa艂em j膮 i pojecha艂em na stacj臋 paliw kupi膰 now膮. Oznaczenia:
16W, beztrzonkowa, jak w linku:
http://www.neonplus.pl/files/12v-16w-w2-1x9-5d-narva-17631-w16w.jpg

To czemu nie wymienisz tych 偶ar贸wek na 21W?

--
MN

Data: 2013-11-12 10:59:49
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-12 10:53, Marcin N pisze:
[...]

Bo mu si臋 klosze stopi膮? (Czasami trzyma si臋 naci艣ni臋ty hamulec kilkadziesi膮t sekund lub d艂u偶ej...)

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-12 11:14:37
Autor: Marcin N
W dniu 2013-11-12 10:59, sqlwiel pisze:
[...]

Ha, ha... 16W nie stopi a 21 stopi? Bardzo w膮tpi臋.

--
MN

Data: 2013-11-12 11:22:10
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮
Bo mu si臋 klosze stopi膮? (Czasami trzyma si臋 naci艣ni臋ty hamulec kilkadziesi膮t sekund lub d艂u偶ej...)

ROTFL

Data: 2013-11-12 23:15:03
Autor: t岽
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
sqlwiel wrote:

Bo mu si臋 klosze stopi膮? (Czasami trzyma si臋 naci艣ni臋ty hamulec
kilkadziesi膮t sekund lub d艂u偶ej...)

Chyba muzg Ci si臋 stopi艂.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-11-13 08:29:45
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-13 00:15, t岽 pisze:
sqlwiel wrote:

Bo mu si臋 klosze stopi膮? (Czasami trzyma si臋 naci艣ni臋ty hamulec
kilkadziesi膮t sekund lub d艂u偶ej...)

Chyba muzg Ci si臋 stopi艂.

Naprawd臋 nie widzia艂e艣 kloszy nadtopionych 偶ar贸wkami 艣wiate艂 stop? Nie patrzysz, niedowidzisz, czy nie je藕dzisz?

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-13 09:13:06
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮
Naprawd臋 nie widzia艂e艣 kloszy nadtopionych 偶ar贸wkami 艣wiate艂 stop? Nie patrzysz, niedowidzisz, czy nie je藕dzisz?

ROTFL, wkladales tam 100W halogeny ?:)

Data: 2013-11-13 00:19:17
Autor: WS
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 秗oda, 13 listopada 2013 09:13:06 UTC+1 u縴tkownik Czes砤w Wi秐iak napisa:
> Naprawd nie widzia砮 kloszy nadtopionych 縜r體kami 秝iate stop? Nie > patrzysz, niedowidzisz, czy nie je糳zisz?

ROTFL, wkladales tam 100W halogeny ?:)

e... to przez to ocieplenie klimatu chyba, ja bym poszukal na wszelki wypadek 15,5W ;)

WS

Data: 2013-11-14 13:44:29
Autor: Grzegorz Tomczyk
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 12.11.2013 10:59, sqlwiel pisze:
Bo mu si klosze stopi? (Czasami trzyma si naci秐i阾y hamulec
kilkadziesi眛 sekund lub d硊縠j...)

Hamulca r阠znego brak? :)

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2013-11-12 11:44:47
Autor: tck
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮

U偶ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5281faa1$0$2169$65785112news.neostrada.pl...
[...]

mysle, ze tego typu zarowek 21w tez na stacji miec nie beda,
a 16w dostepne sa na alledrogo

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋p no艣ci膮