zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣 ci膮

Data: 2013-11-11 23:57:29
Autor: gobo
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣 ci膮
Jak w tytule. Spali艂a mi si臋 偶ar贸wka dodatkowego 艣wiat艂a stop w aucie Hyundai Sonata NF 2007r.
Wymontowa艂em j膮 i pojecha艂em na stacj臋 paliw kupi膰 now膮. Oznaczenia: 16W, beztrzonkowa, jak w linku:
http://www.neonplus.pl/files/12v-16w-w2-1x9-5d-narva-17631-w16w.jpg
Zadanie z pozoru banalne...
W pierwszej nie by艂o, w drugiej te偶, w trzeciej r贸wnie偶. Ostatecznie odwiedzi艂em 12 stacji paliw: 3x Orlen, 2x BP, 1xShell, 1xLotos, 1xBliska i reszta spoza znanych sieci. 呕ar贸wki nie kupi艂em. Z racji 艣wi臋ta nie by艂em w stanie odwiedzi膰 偶adnej stacji obs艂ugi. Na wszelki wypadek zam贸wi艂em 3 偶ar贸wki przez internet, bo ju偶 wcale nie jestem taki pewien, czy gdzie艣 jutro je kupi臋.
Ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa dodatkowe 艣wiat艂o zdemontowa艂em i le偶y w gara偶u.
Miasto ok. 35tys mieszka艅c贸w, obok A4 z du偶ym ruchem osob贸wek i ci臋偶ar贸wek. Wszyscy pracownicy na stacjach robili wielkie oczy jakby zobaczyli kosmit臋.
R臋ce opadaj膮:)
Piotr

Data: 2013-11-12 00:17:28
Autor: p0li
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣 ci膮
T->Dnia 2013-11-11 23:57:29 niejaki gobo napisa:
Wymontowa砮m j i pojecha砮m na stacj paliw kupi now. Oznaczenia: 16W, beztrzonkowa, jak w linku:
http://www.neonplus.pl/files/12v-16w-w2-1x9-5d-narva-17631-w16w.jpg
Zadanie z pozoru banalne...

jakby co to mo縠sz szuka jako 縜r體ka kierunkowskaz體 do skuter體

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebra sobie szarlotki

Data: 2013-11-12 00:38:44
Autor: gobo
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
Dzi阫i! Cenna wskaz體ka - jutro pojad do serwisu skuter體.
Pozdrawiam!

Data: 2013-11-12 10:53:37
Autor: Marcin N
W dniu 2013-11-11 23:57, gobo pisze:
[...]

To czemu nie wymienisz tych 偶ar贸wek na 21W?

--
MN

Data: 2013-11-12 10:59:49
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-12 10:53, Marcin N pisze:
[...]

Bo mu si臋 klosze stopi膮? (Czasami trzyma si臋 naci艣ni臋ty hamulec kilkadziesi膮t sekund lub d艂u偶ej...)

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-12 11:14:37
Autor: Marcin N
W dniu 2013-11-12 10:59, sqlwiel pisze:
[...]

Ha, ha... 16W nie stopi a 21 stopi? Bardzo w膮tpi臋.

--
MN

Data: 2013-11-12 11:22:10
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮
Bo mu si臋 klosze stopi膮? (Czasami trzyma si臋 naci艣ni臋ty hamulec kilkadziesi膮t sekund lub d艂u偶ej...)

ROTFL

Data: 2013-11-12 23:15:03
Autor: t岽
sqlwiel wrote:

Bo mu si臋 klosze stopi膮? (Czasami trzyma si臋 naci艣ni臋ty hamulec
kilkadziesi膮t sekund lub d艂u偶ej...)

Chyba muzg Ci si臋 stopi艂.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-11-13 08:29:45
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-13 00:15, t岽 pisze:
sqlwiel wrote:

Bo mu si臋 klosze stopi膮? (Czasami trzyma si臋 naci艣ni臋ty hamulec
kilkadziesi膮t sekund lub d艂u偶ej...)

Chyba muzg Ci si臋 stopi艂.

Naprawd臋 nie widzia艂e艣 kloszy nadtopionych 偶ar贸wkami 艣wiate艂 stop? Nie patrzysz, niedowidzisz, czy nie je藕dzisz?

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-13 09:13:06
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮
Naprawd臋 nie widzia艂e艣 kloszy nadtopionych 偶ar贸wkami 艣wiate艂 stop? Nie patrzysz, niedowidzisz, czy nie je藕dzisz?

ROTFL, wkladales tam 100W halogeny ?:)

Data: 2013-11-13 00:19:17
Autor: WS
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 秗oda, 13 listopada 2013 09:13:06 UTC+1 u縴tkownik Czes砤w Wi秐iak napisa:
> Naprawd nie widzia砮 kloszy nadtopionych 縜r體kami 秝iate stop? Nie > patrzysz, niedowidzisz, czy nie je糳zisz?

ROTFL, wkladales tam 100W halogeny ?:)

e... to przez to ocieplenie klimatu chyba, ja bym poszukal na wszelki wypadek 15,5W ;)

WS

Data: 2013-11-14 13:44:29
Autor: Grzegorz Tomczyk
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 12.11.2013 10:59, sqlwiel pisze:
Bo mu si klosze stopi? (Czasami trzyma si naci秐i阾y hamulec
kilkadziesi眛 sekund lub d硊縠j...)

Hamulca r阠znego brak? :)

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2013-11-12 11:44:47
Autor: tck
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮

U偶ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5281faa1$0$2169$65785112news.neostrada.pl...
[...]

mysle, ze tego typu zarowek 21w tez na stacji miec nie beda,
a 16w dostepne sa na alledrogo

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-11-12 17:38:15
Autor: Yogi\(n\)
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮
U偶ytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:528160d8$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
[...]

U mnie w miescie takie 偶ar贸wki s膮 na BP i Orlenie (BP jest jedno, orlen贸w ze sze艣膰, ale na jednym konkretnym maj膮 wszystkie). Najcz臋艣ciej jednak kupuj臋 w zwyk艂ym motoryzacyjnym, a diody w takich oprawkach s膮 w zwyk艂ym sklepie elektronicznym, przynajmniej trzy rozmiary widzia艂em.
Jak nie dostaniesz w "zwyk艂ym" motoryzacyjnym, to poszukaj w intercars (maja zestawy po 10 sztuk) albo w iparts, mo偶e maj膮 w pobli偶u siedzib臋.

Czy auto to yaris? ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2013-11-12 23:16:03
Autor: t岽
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
Yogi\(n\) wrote:

Czy auto to yaris? ;-)

Tak, Hyundai Sonata Yaris.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-11-15 01:13:52
Autor: Yogi\(n\)
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮
U偶ytkownik "t?" napisa艂 w wiadomo艣ci news:5282b6b3$0$2281$65785112news.neostrada.pl...
Yogi\(n\) wrote:

Czy auto to yaris? ;-)

Tak, Hyundai Sonata Yaris.

Rzeczywi艣cie. Mea culpa.

--
Yogi(n)

Data: 2013-11-12 18:12:06
Autor: jerzu
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
On Mon, 11 Nov 2013 23:57:29 +0100, gobo <gobo007@poczta.onet.pl>
wrote:

Wymontowa砮m j i pojecha砮m na stacj paliw kupi now. Oznaczenia: 16W, beztrzonkowa, jak w linku:
http://www.neonplus.pl/files/12v-16w-w2-1x9-5d-narva-17631-w16w.jpg
Zadanie z pozoru banalne...

No, banalne. Ja mam z ty硊 縜r體k dwuw硂know 21/4W. Te na 縜dnej
stacji nie kupisz :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-12 18:30:33
Autor: Artur Ma秎眊
wrote:

[...]

A ja nie wiem jakie mam, bo si od nowo禼i nie spali硑 ;)

Data: 2013-11-12 23:59:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wrote:

[...]

Niemo縧iwe. Kto Ci je wymienia bez twojej wiedzy. Producenci 縜r體ek sw骿 spisek uskuteczniaj i basta. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc砤w, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-11-12 23:17:22
Autor: t岽
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
jerzu wrote:

No, banalne. Ja mam z ty艂u 偶ar贸wk臋 dwuw艂oknow膮 21/4W. Te偶 na 偶adnej
stacji nie kupisz :)

Mo偶na za艂o偶y膰 21/5W, tylko trzeba jeden bolec spi艂owa膰.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-11-12 22:26:35
Autor: szymon.czarkowski
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 秗oda, 13 listopada 2013 00:17:22 UTC+1 u縴tkownik t岽 napisa:

Mo縩a za硂縴 21/5W, tylko trzeba jeden bolec spi硂wa.

Proponuj nic nie kombinowa tylko kupi odpowiednie 縜r體ki.
W moim poprzednim aucie by硑 powciskane (przez poprzedniego w砤禼iciela) 縜r體ki 21/5W zamiast 21/4W. Zapala硑 si co jaki czas kontrolki ESP i kontroli silnika, komputer wskazywa uszkodzony w潮cznik 秝iate stop, a prawdziwym powodem tego cyrku by硑 w砤秐ie niew砤禼iwe 縜r體ki.
Kupi砮m komplet w sklepie z cz甓ciami Bosch i problem zosta rozwi眤any.

Data: 2013-11-13 10:13:02
Autor: J.F
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
U縴tkownik  napisa w wiadomo禼i grup
[...]

Cos malo prawdopodobne. Chyba ze cokol maja calkiem inny.

J.

Data: 2013-11-13 04:05:34
Autor: szymon.czarkowski
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 秗oda, 13 listopada 2013 10:13:02 UTC+1 u縴tkownik J.F napisa:
Cos malo prawdopodobne. Chyba ze cokol maja calkiem inny.

Jest nieco inny.

Data: 2013-11-13 13:29:20
Autor: J.F
[...]

No to moze powodowac zwarcia miedzy obwodami.

J.

Data: 2013-11-13 13:38:44
Autor: Artur Ma秎眊
W dniu 2013-11-13 13:29, J.F pisze:
[...]

Sk眃 taki pomys? Cok蟪 jest pewnie tak skonstruowany by uniemo縧iwi
w硂縠nie z砮j 縜r體ki.

Data: 2013-11-13 05:20:25
Autor: szymon.czarkowski
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 秗oda, 13 listopada 2013 13:38:44 UTC+1 u縴tkownik Artur Ma秎眊 napisa:

Sk眃 taki pomys? Cok蟪 jest pewnie tak skonstruowany by uniemo縧iwi w硂縠nie z砮j 縜r體ki.

W硂縴 si nie da, ale wcisn辨 niestety mo縩a ;)

Data: 2013-11-13 14:39:58
Autor: Artur Ma秎眊
W dniu 2013-11-13 14:20, szymon.czarkowski@gmail.com pisze:
W dniu 秗oda, 13 listopada 2013 13:38:44 UTC+1 u縴tkownik Artur Ma秎眊 napisa:

Sk眃 taki pomys? Cok蟪 jest pewnie tak skonstruowany by uniemo縧iwi w硂縠nie z砮j 縜r體ki.

W硂縴 si nie da, ale wcisn辨 niestety mo縩a ;)

Na si酬 to ju r罂ne rzeczy ludzie robili. Ostatnio widzia砮m pomp
wody z ko砮m nie do tego paska rozrz眃u/silnika. Z硂縴li, samoch骴
zrobi z 1000km, po szybszej je糳zie zmieli硂 pasek, rozrz眃 si
przestawi i koniec. Na szcz甓cie silnik bezkolizyjny:>

Data: 2013-11-14 15:02:21
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2013-11-13 14:39, Artur Ma秎眊 pisze:
[...]

Mia砮m kiedy tak samo, ale rozrz眃 kolizyjny i pasek powiedzia dosy przy odpalaniu auta, Bo jaki cymba za硂縴 nie t pomp wody co potrzeba. Efekt tego to regeneracja g硂wicy. Auto to by砤 Astra F 1,7D (silnik GM)

Data: 2013-11-13 14:00:05
Autor: J.F
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
U縴tkownik "Artur Ma秎眊"  napisa w wiadomo禼i
[...]

A jak sie ja jednak wcisnelo, to cuda moga sie dziac.

Bo pomysl ze dodatkowy 1 wat powoduje dziwne bledy ... tez jest dziwny ...

J.

Data: 2013-11-13 05:18:44
Autor: szymon.czarkowski
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 秗oda, 13 listopada 2013 14:00:05 UTC+1 u縴tkownik J.F napisa:

Bo pomysl ze dodatkowy 1 wat powoduje dziwne bledy ... tez jest dziwny

B酬dy powodowa nie dodatkowy 1W, ale pewnie zwarcia (lub brak styku) wynikaj眂e z nieco innego trzonka.
Najpierw wymieni砮m w潮cznik 秝iate stop. Problemu to nie rozwi眤a硂 (ca砮 szcz甓cie wymiana by砤 prosta, a w潮cznik tani).. Sprawdzi砮m 縜r體ki, by硑 z砮, wi阠 je wymieni砮m. Dopiero wtedy usterka ust眕i砤.

Data: 2013-11-13 14:43:05
Autor: Artur Ma秎眊
W dniu 2013-11-13 14:00, J.F pisze:
[...]

Pr阣zej brak kontaktu ni zwarcie.

Bo pomysl ze dodatkowy 1 wat powoduje dziwne bledy ... tez jest dziwny ..

To pewnie nie kwestia tego 1 wata...

Data: 2013-11-13 13:17:06
Autor: Czes砤w Wi秐iak
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
Data: 2013-11-13 04:28:15
Autor: szymon.czarkowski
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 秗oda, 13 listopada 2013 13:17:06 UTC+1 u縴tkownik Czes砤w Wi秐iak napisa:
http://www.donsbulbs.com/bulbs/g623/b/baz15d.gif
http://www.donsbulbs.com/bulbs/g623/b/bay15d.gif

O! Dzi阫i.
W砤秐ie ta drobna r罂nica powodowa砤 problemy w moim aucie.
Facet powciska z砮 縜r體ki i by problem.

痚by sko馽zy offtopic - nieco mniej popularnych 縜r體ek nale縴 szuka w miejscach innych ni stacje benzynowe i hipermarkety ;)

Data: 2013-11-13 14:57:46
Autor: t岽
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
szymon.czarkowski wrote:

W艂a艣nie ta drobna r贸偶nica powodowa艂a problemy w moim aucie. Facet
powciska艂 z艂e 偶ar贸wki i by艂 problem.

Tak jak pisa艂em -- ten jeden bolec wystarczy spi艂owa膰 i wszystko dzia艂a.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-11-13 13:51:54
Autor: szymon.czarkowski
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu 秗oda, 13 listopada 2013 15:57:46 UTC+1 u縴tkownik t岽 napisa:

Tak jak pisa砮m -- ten jeden bolec wystarczy spi硂wa i wszystko dzia砤.

Tylko po co kombinowa, skoro mo縩a kupi w砤禼iwy typ 縜r體ki?

Data: 2013-11-14 18:39:59
Autor: t岽
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
szymon.czarkowski wrote:

Tylko po co kombinowa膰, skoro mo偶na kupi膰 w艂a艣ciwy typ 偶ar贸wki?

Bo 4W chujowo 艣wieci. :)

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-11-14 15:15:25
Autor: tck
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮

U偶ytkownik "t谩麓聫" <t谩麓殴> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5283936a$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
szymon.czarkowski wrote:

W艂a艣nie ta drobna r贸偶nica powodowa艂a problemy w moim aucie. Facet
powciska艂 z艂e 偶ar贸wki i by艂 problem.

Tak jak pisa艂em -- ten jeden bolec wystarczy spi艂owa膰 i wszystko dzia艂a.

a jak spiluje niewlasciwy bolec?;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-11-14 08:33:33
Autor: kogutek444
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
W dniu czwartek, 14 listopada 2013 15:15:25 UTC+1 u縴tkownik tck napisa:
U縴tkownik "t岽" <t岽> napisa w wiadomo禼i news:5283936a$0$2165$65785112news.neostrada.pl...

dlaczego uwa縜sz ze jest idiot?

Data: 2013-11-13 14:58:42
Autor: t岽
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
szymon.czarkowski wrote:

Proponuj臋 nic nie kombinowa膰 tylko kupi膰 odpowiednie 偶ar贸wki.

Ale po co, skoro s膮 dro偶sze i gorzej 艣wiec膮? Nie ma 偶adnej r贸偶nicy opr贸cz tego jednego bolca ustalaj膮cego, nale偶y go spi艂owa膰 i 偶ar贸wka pasuje.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-11-12 23:56:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wrote:

[...]

21/4W? A nie zwyk砤 PY21/5W? Je秎i ta druga, to tego w marketach le縴 na kilogramy. Tylko zwykle to jaki Hi-Tec czy inne Bottari. Z rzadka trafi si Philips.

Data: 2013-11-13 15:24:03
Autor: jerzu
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
On Tue, 12 Nov 2013 23:56:36 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<mojnick@onet.pl> wrote:

21/4W? A nie zwyk砤 PY21/5W? Je秎i ta druga, to tego w marketach le縴 na kilogramy. Tylko zwykle to jaki Hi-Tec czy inne Bottari. Z rzadka trafi si Philips.

Nie, w砤snie 21/4W. I ma inny trzonek ni 21/5W :)

Data: 2013-11-13 15:26:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
Hello jerzu,

Wednesday, November 13, 2013, 3:24:03 PM, you wrote:

21/4W? A nie zwyk砤 PY21/5W? Je秎i ta druga, to tego w marketach le縴 na
kilogramy. Tylko zwykle to jaki Hi-Tec czy inne Bottari. Z rzadka trafi si Philips.
Nie, w砤snie 21/4W. I ma inny trzonek ni 21/5W :)

Ale niech mi kto wyt硊maczy - PO CO TAKIE WYDUMKI? Co za idiota
ksi阦owy to zaprojektowa? 痑r體ki by硑 cent ta駍ze?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-13 14:30:14
Autor: masti
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
Dnia pi臋knego Wed, 13 Nov 2013 15:26:39 +0100 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa艂:

Hello jerzu,

Wednesday, November 13, 2013, 3:24:03 PM, you wrote:

21/4W? A nie zwyk艂a PY21/5W? Je艣li ta druga, to tego w marketach le偶y
na kilogramy. Tylko zwykle to jaki艣 Hi-Tec czy inne Bottari. Z rzadka
trafi si臋 Philips.
Nie, w艂asnie 21/4W. I ma inny trzonek ni偶 21/5W :)

Ale niech mi kto艣 wyt艂umaczy - PO CO TAKIE WYDUMKI? Co za idiota
ksi臋gowy to zaprojektowa艂? 呕ar贸wki by艂y cent ta艅sze?

wr臋cz przeciwnie. 呕eby艣 kupowa艂 w ASO :)

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-11-13 15:32:34
Autor: jerzu
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
On Wed, 13 Nov 2013 14:30:14 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

wr阠z przeciwnie. 痚by kupowa w ASO :)

Nie trzeba w ASO, ale mimo to s dro縮ze.

Data: 2013-11-13 15:33:26
Autor: J.F
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa w wiadomo禼i
Nie, w砤snie 21/4W. I ma inny trzonek ni 21/5W :)
Ale niech mi kto wyt硊maczy - PO CO TAKIE WYDUMKI? Co za idiota
ksi阦owy to zaprojektowa? 痑r體ki by硑 cent ta駍ze?

Odwrotnie - dwa dolary drozsze ... dla klienta.
Wiesz jakie to pieniadze, jak klient nie moze kupic gdzie indziej ? :-)
A jakie ekologiczne, 20% oszczednosci paliwa :-)

A tak bez zartow - nie jest jakos tak ze pierwsze w USA, drugie w Europie, a auto japonskie czy koreanskie ?

Cokol lepszy, bo sie nie da odwrotnie wsadzic

J.

Data: 2013-11-13 15:34:33
Autor: jerzu
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
On Wed, 13 Nov 2013 15:26:39 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Ale niech mi kto wyt硊maczy - PO CO TAKIE WYDUMKI? Co za idiota
ksi阦owy to zaprojektowa? 痑r體ki by硑 cent ta駍ze?

Wynika to z bodwy klosza. iat砤 pozycyjne z ty硊 to okr眊 o秝ietlony
trzena 縜r體kami - 2 x 5w i 1 x 21/4w (to jest te stop). I tam gdzie
jest to 21/4, 縜r體ka jest bli縠j klosza. I jak wsadzisz tam (po
odpowiedniej przer骲ce) 21/5w, to ten segment 秝ieci jasniej. Tak
sobie wymy秎i Ford :)

Data: 2013-11-13 00:30:50
Autor: Adampio
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋p no艣ci膮
W dniu 2013-11-11 23:57, gobo pisze:
Ostatecznie odwiedzi艂em 12 stacji paliw:

Na stacjach s膮 tylko 偶ar贸wki 100%-typowe. Ja HB4 do mojej Corolli kupuje tylko w motoryzacyjnych bo znudzi艂o mi si臋 pyta膰 o nie na stacjach.

zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣 ci膮