zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮

Data: 2013-11-12 17:38:15
Autor: Yogi\(n\)
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮
U偶ytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:528160d8$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
Jak w tytule. Spali艂a mi si臋 偶ar贸wka dodatkowego 艣wiat艂a stop w aucie Hyundai Sonata NF 2007r.
Wymontowa艂em j膮 i pojecha艂em na stacj臋 paliw kupi膰 now膮. Oznaczenia: 16W, beztrzonkowa, jak w linku:
http://www.neonplus.pl/files/12v-16w-w2-1x9-5d-narva-17631-w16w.jpg
Zadanie z pozoru banalne...
W pierwszej nie by艂o, w drugiej te偶, w trzeciej r贸wnie偶. Ostatecznie odwiedzi艂em 12 stacji paliw: 3x Orlen, 2x BP, 1xShell, 1xLotos, 1xBliska i reszta spoza znanych sieci. 呕ar贸wki nie kupi艂em. Z racji 艣wi臋ta nie by艂em w stanie odwiedzi膰 偶adnej stacji obs艂ugi. Na wszelki wypadek zam贸wi艂em 3 偶ar贸wki przez internet, bo ju偶 wcale nie jestem taki pewien, czy gdzie艣 jutro je kupi臋.
Ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa dodatkowe 艣wiat艂o zdemontowa艂em i le偶y w gara偶u.
Miasto ok. 35tys mieszka艅c贸w, obok A4 z du偶ym ruchem osob贸wek i ci臋偶ar贸wek. Wszyscy pracownicy na stacjach robili wielkie oczy jakby zobaczyli kosmit臋.
R臋ce opadaj膮:)

U mnie w miescie takie 偶ar贸wki s膮 na BP i Orlenie (BP jest jedno, orlen贸w ze sze艣膰, ale na jednym konkretnym maj膮 wszystkie). Najcz臋艣ciej jednak kupuj臋 w zwyk艂ym motoryzacyjnym, a diody w takich oprawkach s膮 w zwyk艂ym sklepie elektronicznym, przynajmniej trzy rozmiary widzia艂em.
Jak nie dostaniesz w "zwyk艂ym" motoryzacyjnym, to poszukaj w intercars (maja zestawy po 10 sztuk) albo w iparts, mo偶e maj膮 w pobli偶u siedzib臋.

Czy auto to yaris? ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2013-11-12 23:16:03
Autor: t岽
zakup 縜r體ki 16W - problem z dost阷no禼i
Yogi\(n\) wrote:

Czy auto to yaris? ;-)

Tak, Hyundai Sonata Yaris.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-11-15 01:13:52
Autor: Yogi\(n\)
zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮
U偶ytkownik "t?" napisa艂 w wiadomo艣ci news:5282b6b3$0$2281$65785112news.neostrada.pl...
Yogi\(n\) wrote:

Czy auto to yaris? ;-)

Tak, Hyundai Sonata Yaris.

Rzeczywi艣cie. Mea culpa.

--
Yogi(n)

zakup 偶ar贸wki 16W - problem z dost臋pno艣ci膮