zakup MB W126 SEC

Data: 2010-04-05 19:08:55
Autor: Robert Rędziak
zakup MB W126 SEC
On Mon, 5 Apr 2010 18:33:36 +0200, kubelt
<kubelt@tenbitwywalto.pl> wrote:

Powoli dojrzewam do zakupu MB W126 SEC

 Dotarłeś do wieku, w którym prawdziwemu mężczyźnie rośnie
 Mercedes? ;)

bolaczkach, problemach, klopotach w eksploatacji. Czego sie wystrzegac, czego sie spodziewac itd...

 Spodziewałbym się wielu egzemplarzy eksploatowanych po taniości.
 Wszak można się polansować, a tylko głupi by pakował furę
 pieniędzy w starego Mercedesa...

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-04-05 21:46:48
Autor: DoQ
zakup MB W126 SEC
Robert Rędziak pisze:

 Spodziewałbym się wielu egzemplarzy eksploatowanych po taniości.
 Wszak można się polansować, a tylko głupi by pakował furę
 pieniędzy w starego Mercedesa...

Dokladnie.
Dlatego szuklabym egz. wycenionego na 30kpln+.
Jak ktos pisze w ogloszeniu ze sprzedaje 23letniego SECa w stanie "IGŁA" za 18kpln to az mnie brzuch ze smiechu boli - a i pewnie jeszcze z LPG :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-05 19:51:55
Autor: Robert Rędziak
zakup MB W126 SEC
On Mon, 05 Apr 2010 21:46:48 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com>
wrote:

za 18kpln to az mnie brzuch ze smiechu boli - a i pewnie jeszcze z LPG :)

 Obowiązkowo, bo K-Jetronic już dawno wyzionął ducha, być może
 nawet za sprawą podtlenku butanu. A poza tym paaaanieeee,
 iileeee tooo paaaliiii!

Data: 2010-04-05 21:56:23
Autor: DoQ
zakup MB W126 SEC
Robert Rędziak pisze:

[...]

Eeee,  w ostatnim wydaniu TopGear wyczytalem ze 400+KM Porsche 911 spala 10,6l/100.. to taki merc pewnie w 7 sie zmiesci ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-06 14:47:54
Autor: Hektor
zakup MB W126 SEC
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał

Eeee,  w ostatnim wydaniu TopGear wyczytalem ze 400+KM Porsche 911 spala 10,6l/100.. to taki merc pewnie w 7 sie zmiesci ;-)

Śmiech, śmiechem, ale ja naprawdę słyszałem od użytkownika, że 911 Turbo pali 14-16 litrów. Jak na taki samochód, to naprawdę rozsądne spalanie.

Zbigniew Kordan

Data: 2010-04-06 15:56:18
Autor: DoQ
zakup MB W126 SEC
Hektor pisze:

Śmiech, śmiechem, ale ja naprawdę słyszałem od użytkownika, że 911 Turbo pali 14-16 litrów. Jak na taki samochód, to naprawdę rozsądne spalanie.

~15l to nie 10l :)
Jak uzytkownik zacznie jezdzic ta 911 a nie lansowac sie to spalanie "nieco" sie zmieni ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-06 17:27:54
Autor: Hektor
zakup MB W126 SEC
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał

~15l to nie 10l :)
Jak uzytkownik zacznie jezdzic ta 911 a nie lansowac sie to spalanie "nieco" sie zmieni ;-)

O ile dobrze pamiętam, to w instrukcji obsługi tej 911-tki producent podaje coś w okolicach 15l w mieście (14,6?) i podobno bez palenia kapci na światłach, tyle rzeczywiście wychodzi.

Zbigniew Kordan

Data: 2010-04-05 22:32:43
Autor: kubelt
zakup MB W126 SEC
Dlatego szuklabym egz. wycenionego na 30kpln+.

i za 30 raczej nie ma co szukac.

Jak ktos pisze w ogloszeniu ze sprzedaje 23letniego SECa w stanie "IGŁA" za 18kpln to az mnie brzuch ze smiechu boli - a i pewnie jeszcze z LPG :)

LPG nie jest dla mnie opcja, silnik ma i bedzie chodzil na zwykla, ordynarna benzyne.

kubelt

Data: 2010-04-05 22:31:08
Autor: kubelt
zakup MB W126 SEC
Dotarłeś do wieku, w którym prawdziwemu mężczyźnie rośnie
Mercedes? ;)

mozna tak to nazwac :) Ten model akurat chodzi za mna juz kawal czasu...

Spodziewałbym się wielu egzemplarzy eksploatowanych po taniości.

tez sie tego spodziewam, dlatego raczej nie biore pod uwage opcji zakupu w polsce. Jakos podejscie do tego samochodu zmienia sie za zachodnia granica, nie sluzy tylko do palenia gumy.

Wszak można się polansować, a tylko głupi by pakował furę
pieniędzy w starego Mercedesa...

a tu akurat nie jestem pewien, co masz na mysli.

kubelt

Data: 2010-04-05 20:38:16
Autor: Robert Rędziak
zakup MB W126 SEC
On Mon, 5 Apr 2010 22:31:08 +0200, kubelt
<kubelt@tenbitwywalto.pl> wrote:

Wszak można się polansować, a tylko głupi by pakował furę
pieniędzy w starego Mercedesa...

a tu akurat nie jestem pewien, co masz na mysli.

 Opisuję standardowe podejście do starego, mocnego auta w kraju.
 Niestety.

Data: 2010-04-05 22:43:17
Autor: kubelt
zakup MB W126 SEC
Opisuję standardowe podejście do starego, mocnego auta w kraju.
Niestety.

Aha, bo juz myslalem, ze do mnie jakies wycieczki uprawiasz ;)
Nie przewiduje zakupu w Polsce, bede szukal u sasiadow. Wiem, ze tez mozna sie naciac ale przynajmniej tam SEC nie jest juz czyms, co zaimponuje pod remiza przez co zbior wlascicieli rowniez sie z naszym narodowym nie pokrywa - bez urazy dla niektorych wlascicieli w Polsce.

kubelt

Data: 2010-04-07 23:53:02
Autor: P_ablo
zakup MB W126 SEC
Użytkownik "kubelt" <kubelt@tenbitwywalto.pl> napisał w wiadomości news:hpdi18$8eu$1inews.gazeta.pl...

Nie przewiduje zakupu w Polsce, bede szukal u sasiadow. Wiem, ze tez
mozna  sie naciac

Wystarczy, ze poszukasz z pierwszej reki i gdzies daleko od Berlina...

--
Picasso

Data: 2010-04-06 04:25:37
Autor: to
zakup MB W126 SEC
Robert Rędziak wrote:

 Opisuję standardowe podejście do starego, mocnego auta w kraju.
 Niestety.

Co w tym złego, ze ktoś kupi sobie stare, mocne, ale tanie auto żeby się nim pobawić? Powinien wmurować je w ołtarz i modlić się do niego?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-06 06:29:16
Autor: DoQ
zakup MB W126 SEC
to pisze:

Co w tym złego, ze ktoś kupi sobie stare, mocne, ale tanie auto żeby się nim pobawić? Powinien wmurować je w ołtarz i modlić się do niego?

Tak.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-06 14:52:15
Autor: Robert Rędziak
zakup MB W126 SEC
On 6 Apr 2010 06:25:37 +0200, to <to@abc.xyz> wrote:

Co w tym złego, ze ktoś kupi sobie stare, mocne, ale tanie auto żeby się nim pobawić? Powinien wmurować je w ołtarz i modlić się do niego?

 Nie ma nic złego w wandaliźmie, prócz braku dobrego smaku (który
 nie jest obowiązkowy), póki dotyczy on własnego mienia. Ale
 oprócz oczywistego niesmaku powstaje problem, gdy zdrutowana
 nówka-sztuka-nieśmigana trafia na rynek...

Data: 2010-04-06 10:22:39
Autor: raadaar
zakup MB W126 SEC
On 5 Kwi, 22:31, "kubelt" <kub...@tenbitwywalto.pl> wrote:
> [...]

polsce. Jakos podejscie do tego samochodu zmienia sie za zachodnia granica,

Pomyśl też imporcie z USA.

zakup MB W126 SEC