zakup PC -proszę o radę

Data: 2009-12-30 21:30:22
Autor: Adax
zakup PC -proszę o radę
Witam! Właśnie muszę jeszcze w tym roku :) zakupić kompa dla siotrzeńca: cena max 3 tys. zł, 2-3 RAM, HD min 320GB, grafika GF 1GB RAM. System XP, ale pewnei już kłopot, więc W7. Ma to być wypasiony komp. B. proszę o radę jaki procesor wybrać i jaką kartę -co jest za tą kasę naprawdę warte uwagi? Pozdr!

Data: 2009-12-30 22:04:33
Autor: marfi
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik "Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:hhgd8u$opj$1news.onet.pl...
[...]

Kup na allegro używany za 500zł a 2500 daj mu w postaci lokaty :)

--
marfi

Data: 2009-12-30 22:23:01
Autor: Adax
zakup PC -proszę o radę
[...]

Hmmm..też się zdziwiłem kasą jaką posiada i zamierzam mu wybić z głowy 3 tys, a zaproponować np. za 1700 zł.
http://www.allegro.pl/item869693978_ogromny_quad_4x2_5_4gb_ram_gt240_1gb_ddr3_500gb.html
Co o tym zestawie sądzisz/sądzicie?  Zależy mu na grach.

Data: 2009-12-30 23:37:11
Autor: Michał
zakup PC -proszę o radę
http://www.allegro.pl/item869693978_ogromny_quad_4x2_5_4gb_ram_gt240_1gb_ddr3_500gb.html
Co o tym zestawie sądzisz/sądzicie?  Zależy mu na grach.

Jedna z najtańszych płyt, badziewny zasilacz i słaba karta graficzna - to pierwsze, co mi się rzuciło w oczy.

Data: 2009-12-31 00:59:10
Autor: Adax
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Dzięki! A ten PC:
http://www.allegro.pl/item858599056_e6300_4gb_ddr3_hd5750_1gb_500gb_dvd_rw_500w.html

Lepsza płyta  i pamięć DDR3!  Tylko pytanie czy grafika Gigabyte Radeon HD5750 1024MB DDR5 Będzie rzeczywiście taka dobra. Piszą, że lepsza niż GTS-250...   B. proszę o opinię.

Data: 2009-12-31 09:43:07
Autor: Tomek C
zakup PC -proszę o radę
"Adax", dnia 30-12-2009 o godzinie 22:23:01 w wiadomości
<news:hhggbl$1im$1news.onet.pl> napisał/a:

Co o tym zestawie sądzisz/sądzicie?  Zależy mu na grach.

Kup mu konsolę, np. Xbox 360 Elite. Cena ~1500 zł.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"
Twój komputer nudzi się?  http://www.foldingpl.prv.pl

Data: 2009-12-31 09:54:20
Autor: Adax
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik "Tomek C" <adres@w.sigu.> napisał w wiadomości
"Adax", dnia 30-12-2009 o godzinie 22:23:01 w wiadomości
<news:hhggbl$1im$1news.onet.pl> napisał/a:
Co o tym zestawie sądzisz/sądzicie?  Zależy mu na grach.
Kup mu konsolę, np. Xbox 360 Elite. Cena ~1500 zł.

Hmmm.... to nie jest prezent! Jego kasa i pomagam tylko przy wyborze  -nie jestem bogatym wujkiem :) Uparł się na porządny PC. Potrzebuje do gier, ale nie tylko. Dod. inne programy (?), Office...
Wybrałem coś takiego - bardzo proszę o opinię tego! Ot to musi być komp :)

.. Intel Pentium E6300 2x2.8GHz
.. Gigabyte GA-EP43T-UD3L
.. RAM: 4GB DDR3 1333MHz
.. 500GB SATA II NCQ
.. Gigabyte Radeon HD5750 1024MB DDR5     -  czy może GTS-250 ????
.. DVD-RW Dual Layer 22x
.. Zasilacz: Logic 500W ATX PFC
.. Obudowa: Logic Q20

Data: 2009-12-31 09:10:42
Autor: januszek
zakup PC -proszę o radę
Adax napisał(a):

Uparł się na porządny PC.

Wybieraj podzespoły bazowe z co najdłuższą gwarancją i w miarę nowoczesną architekturą. Polecam płyty intela, procki intela, grafiki HIS-a, dyski WDC (serie z 5-cio letnią gwarancją), odporną na zalanie klawiaturę MS-a i myszkę optyczną ;P

j.

Data: 2009-12-31 12:27:45
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik januszek napisał:
Adax napisał(a):

[...]

nie zmiesci wie wtedy w 3 kaflach

polecam plyty asusa, w granicy 400-500 plnow

:)

Data: 2009-12-31 12:44:39
Autor: januszek
zakup PC -proszę o radę
zielony bazyliszek napisał(a):

nie zmiesci wie wtedy w 3 kaflach

Intel DH55HC, i5-750, Kingston DDR3 2x2048MB, WD WD3202ABYS, HIS HD 4650 1GB, DVDRW, Obudowa + zasilacz 400-500W, w7 oem - ok 2800,-

j.

Data: 2009-12-31 14:50:22
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
[...]

A monitor mial byc czy nie? :)

Data: 2009-12-31 17:00:25
Autor: januszek
zakup PC -proszę o radę
zielony bazyliszek napisał(a):

A monitor mial byc czy nie? :)

Jak miał być "wypasiony" komp za 3k to raczej nie ;)

j.

Data: 2009-12-31 19:11:15
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik januszek napisał:
zielony bazyliszek napisał(a):

A monitor mial byc czy nie? :)

Jak miał być "wypasiony" komp za 3k to raczej nie ;)

No to luz. To jednostke bazowa calkiem cool mozna zlozyc, jak napisales, jeszcze na 2-3 gry zostanie kasy. Albo na antyvira. Choc np. Norton Gamers Edition za 49 plnĂłw chyba kupilem ostatnio na probe i sie sprawdza calkiem luz. :)

Data: 2009-12-31 20:03:56
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 31-12-2009 o 13:44 januszek napisał na pl.comp.pecet:

Intel DH55HC, i5-750, Kingston DDR3 2x2048MB, WD WD3202ABYS, HIS HD 4650
1GB, DVDRW, Obudowa + zasilacz 400-500W, w7 oem - ok 2800,-

No nieźle. Przeciętna płyta, przereklamowana droga pamięć, słaba grafika...
To jest to, czego nikomu bym nie polecił. Za 3k to już można coś wybrać,
ale niestety już nie zdążę :)

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-01 17:04:51
Autor: Adax
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
Adax napisał(a):
[...]

Dzięki za radę! Póki co mam coś takiego za ok. 1950 zł.

Intel Pentium E6300 2x2.8GHz
Gigabyte GA-EP43T-UD3L
4GB GOODRAM DDR3 1333MHz
MAXTOR 500GB 7200 16MB  SATA II
PALIT GTS-250 1GB GDDR3 256bit
DVD RW SAMSUNG SH-S223C
Zasilacz: Logic 500W ATX PFC
Obudowa: I-BOX LYNX 706LK

Czy E6300 nie będzie tutaj najsłabszym ogniwem? Jaki ew. przystępny cenowo a lepszy procesor? Pozdr!

Data: 2010-01-01 20:47:02
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik Adax napisał:

Gigabyte GA-EP43T-UD3L

wez cos z asusa,
strzelajac np. ASUS P5QL PRO

4GB GOODRAM DDR3 1333MHz

wez OCZ, te ze srebrna "obudowa" z serii platinum :)
OCZ 2GB (2x2GB)DDR3 1333MHz Platinum CL7

Aham no i 4GB - wez Viste/Win7 64bitowe

Data: 2010-01-01 20:49:24
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik Adax napisał:

Zasilacz: Logic 500W ATX PFC

i wez dobrzejszy cichutki zasilacz

Amacrox Warrior AX500-A 460W

Data: 2010-01-02 19:58:49
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 01-01-2010 o 17:04 Adax napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Nie rób tego dzieciakowi :) Kup mu normalny komputer do grania,
bo później będzie miał pretensje, że mu coś nie wyrabia...
Właśnie pokazały się nowe procesory Core i3. Nowa technologia,
nowa podstawka, Hyper-Threading.

Core i3-540 3,06 GHz 4MB cache s. 1156 Box kosztuje na razie ok 530zł
i3-530 poniżej 500zł. Do tego przyzwoita karta np. Radeon HD5750 za 500zł,
a jeszcze lepiej HD5770.
Procesor jest z grafiką, nie wiem po co, ale sam procek wygląda nieźle.
Oczywiście lepszy byłby Core i5-750.
Płyta np. Gigabyte P55-UD3 /intel P55, Dual DDR3-2000, GLan/ 420 zł
Pamięć A-Data 4GB (2x2GB) 1333MHz CL7 Extreme Edition 390 zł
Dysk Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3 185 zł
Dobry zasilacz do wyboru:
bequiet! PurePower L7 430W 210 zł
Corsair CMPSU-450VXEU 450W 259 zł
Fortron FSP500-60GHN 500W 80 Plus 215 zł (nie wiem czy cichy)
OCZ StealthXStream 500W 230 zł
Przyzwoite obudowy produkuje np. Cooler Master: Elite 330 332 334 - 160zł
No i system: Windows 7 Home Premium OEM 32, 64Bit 369 zł
Razem wychodzi ok 2800zł. Ceny ESC.
A to wcale nie jest jeszcze wypasiony komputer :)

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-02 21:32:49
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik Wiesław napisał:
[...]

Nie rĂłb tego dzieciakowi :) Kup mu normalny komputer do grania,

No nie przesadzaj, ze c2d sie nie nadaje do grania :)

Data: 2010-01-03 11:36:47
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 02-01-2010 o 21:32 zielony bazyliszek napisał na pl.comp.pecet:

No nie przesadzaj, ze c2d sie nie nadaje do grania :)

Jeszcze raz... Do grania nadaje się każdy komputer, (z każdym
procesorem) tylko nie we wszystko :)
Nie wiem czy nie zauważyłeś, ale C2D się kończy, a gry wychodzą
coraz bardziej wymagające. Próbują już z DX11! Dlatego, moim
zdaniem do grania nie kupuje się przestarzałego sprzętu, aby
dłużej posłużył i w razie czego było pole manewru.
Jedynym ograniczeniem zawsze są fundusze, ale tu określiłeś kwotę.
Jeżeli chcesz kupić sprzęt klasy C2D, to może przynajmniej zobacz
co ma do zaoferowania AMD.
Ten procesor który podałeś, to nie jest C2D, tylko Dual Core.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-03 11:46:08
Autor: newsy_gazeta
zakup PC -proszę o radę
Wiesław pisze:
Ten procesor który podałeś, to nie jest C2D, tylko Dual Core.

które nie mają praktycznie różnicy w wydajności*

*patrząc z perspektywy różnicy ceny

Data: 2010-01-03 12:40:48
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 03-01-2010 o 11:46 newsy_gazeta napisał na pl.comp.pecet:

Ten procesor który podałeś, to nie jest C2D, tylko Dual Core.

które nie mają praktycznie różnicy w wydajności*
*patrząc z perspektywy różnicy ceny

Trzymajmy się nazw producenta, bo to oni zaciemniają obraz rynku.
A co do wydajności... Nie wiem czy jest tu co porównywać.
C2D powstał prawie trzy lata wcześniej, a to dla procesora wieczność.
Mając na uwadze, że to bardzo podobne procesory, Pentium ma o prawie
1GHz wyższe taktowanie, co nie może nie odbić się na wydajności.

Ten procesor zapewne nigdy by nie powstał, gdyby AMD nie wydało
tanich i wydajnych procesorów. Intel został z mniej wydajnymi
Dual Core i bardzo drogimi C2D. Musiał czymś uzupełnić lukę.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-03 13:06:36
Autor: newsy_gazeta
zakup PC -proszę o radę
Wiesław pisze:
[...]

zgadza się, jednak Dual Core nie odbiega znacząco (różnica cache, wizualizacja itp "dodatki") wydajnością ani możliwościami O/C od C2D, a jest wyraźnie tańsze - i tylko o to mi chodziło w tym poście, sam mam "wykastrowanego" Quada (Q8200), który bardzo sobie chwalę i porównując z "pełnymi" quadami różnica wydajności i O/C jest pomijalna w stosunku do różnicy ceny

Data: 2010-01-03 13:30:25
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 03-01-2010 o 13:06 newsy_gazeta napisał na pl.comp.pecet:

zgadza się, jednak Dual Core nie odbiega znacząco (różnica cache,  wizualizacja itp "dodatki") wydajnością ani możliwościami O/C od C2D, a  jest wyraźnie tańsze.

Chyba się nie rozumiemy. Ja napisałem, że Pentium Dual Core E6300 jest
wyraźnie wydajniejsze od Core2Duo E6300, choćby ze względu na znacznie
większą częstotliwość. Nie zmienia to faktu, że to przestarzały procesor.

Co do nowych natomiast - Core i3, znowu zaczynam mieć niesmak czytając
pierwsze testy, bo coś mi to nie wygląda na hit w tej cenie.
http://en.hardspell.com/doc/enshowcont.asp?id=7479&pageid=6417

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-03 13:47:57
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
[...]

No ale co za problem za rok wymienic C2D na Quada jak zejdzi edo ceny 500 pln? :) 4 x 3GHz :) Trzeba dobra plyte miec i juz mozna liczyc ze jeszcze C2D pociagnie 2 lata.

Próbują już z DX11!

Próbują no i? Karte grafiki mozna wymienic za rok na jakis full wypas z DX11. Na chwile obecna jest tylko jedna gra która wymaga DX11 i nie pojdzie na innym :)

Dlatego, moim
zdaniem do grania nie kupuje się przestarzałego sprzętu, aby
dłużej posłużył i w razie czego było pole manewru.

Dobra plyta zalatwia wszystko :)

Jedynym ograniczeniem zawsze są fundusze, ale tu określiłeś kwotę.
Jeżeli chcesz kupić sprzęt klasy C2D, to może przynajmniej zobacz
co ma do zaoferowania AMD.

AMD tez dobrze stoi zwlaszcza 4-rdzeniowo. Pomijajac fakt, ze grzeja sie duzo bardziej niz C2D i zra wiecej pradu :)

Ten procesor który podałeś, to nie jest C2D, tylko Dual Core.

To nie ja :)

Data: 2010-01-03 14:22:30
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 03-01-2010 o 13:47 zielony bazyliszek napisał na pl.comp.pecet:

[...]

No, nie ma problemu. Za dwa lata można wymienić cały komputer :)
Tylko nie wszystkim takie rozwiązanie odpowiada.

Próbują już z DX11!

Próbują no i?

No i jest szansa, że na tym DX-ie coś w końcu ruszy. Mnie znane są
już trzy gry, które są napisane również na DX11.

Dobra plyta zalatwia wszystko :)

Za dwa lata ten Quad może być mniej wydajny od jakiegoś taniego i3, i5.
Oczywiście nie ma pewności. Przy nowej platformie jest za to większa
szansa na włożenie lepszego procesora w podobnej cenie, czego przykładem
może być wspomniany E6300.

Ten procesor który podałeś, to nie jest C2D, tylko Dual Core.

To nie ja :)

No pewnie, że nie Ty. Sorry za pomyłkę :)

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-03 15:01:39
Autor: Adax
zakup PC -proszę o radę
(...)
Właśnie pokazały się nowe procesory Core i3. Nowa technologia,
nowa podstawka, Hyper-Threading.
Core i3-540 3,06 GHz 4MB cache s. 1156 Box kosztuje na razie ok 530zł
i3-530 poniżej 500zł. D
Wielkie dzięki za super listing, mam kilka uwag-pytań...
i3 jeszcze nie jest w sprzedaży, poza tym nie wiem czy to taka rewelacja?
Wolałbym sprawdzone, starsze procki, a nie przepłacać za nowinki :)
Jeśli już,m to pewnie wziąłbym i5.

Do tego przyzwoita karta np. Radeon HD5750 za 500zł,
a jeszcze lepiej HD5770.
one są 128 bitowe, a GTS-250 jest 255bitowa...
Jak to jest z bitami?

bequiet! PurePower L7 430W 210 zł
Corsair CMPSU-450VXEU 450W 259 zł
Fortron FSP500-60GHN 500W 80 Plus 215 zł (nie wiem czy cichy)
OCZ StealthXStream 500W 230 zł
Który  z jich będzie najcichszy?

No i system: Windows 7 Home Premium OEM 32, 64Bit 369 zł
Czy warto wchodzić w 64bity? Czy są ją pod to programy i gry?

A to wcale nie jest jeszcze wypasiony komputer :)
Jasne :) "Wypasiony" w sensie lepszy, gdyż sam mam desktop 10-letni,
ale do tego laptop na C2D :) Pozdrawiam!

Data: 2010-01-03 16:00:09
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 03-01-2010 o 15:01 Adax napisał na pl.comp.pecet:

i3 jeszcze nie jest w sprzedaży, poza tym nie wiem czy to taka rewelacja?
Wolałbym sprawdzone, starsze procki, a nie przepłacać za nowinki :)
Jeśli już,m to pewnie wziąłbym i5.

Myślę tak samo. Dopóki nie będzie o tych procesorach więcej informacji,
nie ma co się spieszyć z zakupem. Gdzieś wyżej dałem link do testu.
Nie wygląda na rewelację. Co do i5 jestem pewien, że to bardzo dobry
procesor. Jego jedyną wadą jest cena!

one są 128 bitowe, a GTS-250 jest 255bitowa...
Jak to jest z bitami?

Tylko, że GTS ma pamięci GDDR3 co daje mu przepustowość rzędu 68,8 GB/s,
a Radeon (5750) GDDR5 co mu daje 73,6 GB/s.

bequiet! PurePower L7 430W 210 zł
Corsair CMPSU-450VXEU 450W 259 zł
Fortron FSP500-60GHN 500W 80 Plus 215 zł (nie wiem czy cichy)
OCZ StealthXStream 500W 230 zł

Który  z jich będzie najcichszy?

Oprócz Fortrona, którego po prostu nie znam, wszystkie są ciche.
Wydaje mi się, że liderem jest tu jednak Corsair.

Czy warto wchodzić w 64bity? Czy są ją pod to programy i gry?

Niestety nie gram w "64bit", ale z tego co wiem ogromna większość
programów i gier działa normalnie. W Crysis można sobie nawet pograć
w "64bit" :). Zaletą jest obsługa większej ilości pamięci.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-03 16:46:52
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik Wiesław napisał:

Tylko, że GTS ma pamięci GDDR3 co daje mu przepustowość rzędu 68,8 GB/s,
a Radeon (5750) GDDR5 co mu daje 73,6 GB/s.

A ja wlasciwie przy graniu nie widze roznicy czy gram na DDR3 czy na DDR5 :)

Data: 2010-01-03 17:01:58
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 03-01-2010 o 16:46 zielony bazyliszek napisał na pl.comp.pecet:

A ja wlasciwie przy graniu nie widze roznicy czy gram na DDR3 czy na  DDR5 :)

Ja też nie widzę. W gruncie rzeczy to podobne wydajnościowo karty.
W Radeonie bardzo podoba mi się jednak jej nowoczesna architektura
i to czego mi brakuje w sprzęcie: energooszczędność !

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-03 16:57:45
Autor: Mich@l
zakup PC -proszę o radę
W dniu 2010-01-03 16:00, Wiesław pisze:

Tylko, że GTS ma pamięci GDDR3 co daje mu przepustowość rzędu 68,8 GB/s,
a Radeon (5750) GDDR5 co mu daje 73,6 GB/s.

Zaiste, Paryż wart jest mszy...

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-01-03 17:05:59
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 03-01-2010 o 16:57 Mich@l napisał na pl.comp.pecet:

Zaiste, Paryż wart jest mszy...

Niektórzy to tylko o jednym :) Ja napisałem tylko, że są takie same!

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-03 16:45:42
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik Adax napisał:

No i system: Windows 7 Home Premium OEM 32, 64Bit 369 zł
Czy warto wchodzić w 64bity? Czy są ją pod to programy i gry?

jak nie chcesz wchodzic w 64bity to oszczedz na RAMie i kup tylko 2GB. System 32-bitowy i tak Ci wiecej nie obsluzy.

Data: 2010-01-03 17:02:48
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 03-01-2010 o 16:45 zielony bazyliszek napisał na pl.comp.pecet:

jak nie chcesz wchodzic w 64bity to oszczedz na RAMie i kup tylko 2GB.  System 32-bitowy i tak Ci wiecej nie obsluzy.

No powiedzmy 3GB :)

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-03 17:07:53
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
[...]

To jest bzdura. Probowalem i nigdy mi sie nie udalo.
Owszem - system widzi 3GB, ale moze jednoczesnie uzyc maksymalnie 2GB. Wiec odpuscilem zabawy z 32bitowym systemem i wiecej niz 2GB.

Data: 2010-01-03 22:31:14
Autor: Wiesław
zakup PC -proszę o radę
Dnia 03-01-2010 o 17:07 zielony bazyliszek napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Widocznie Microsoft jest innego zdania :)
http://www.iurl.pl/?e67Ro

Żeby nie być gołosłownym spróbowałem i ja.
http://i46.tinypic.com/2kfnki.jpg

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-01-03 22:41:31
Autor: zielony bazyliszek
zakup PC -proszę o radę
[...]

Probowalem na XP Pro SP3

Data: 2010-01-05 10:22:12
Autor: Radosław Sokół
zakup PC -proszę o radę
Wiesław pisze:
[...]

3 GiB mogą używać tylko programy specjalnie dostosowane do
takiego sposobu adresowania pamięci. Normalne aplikacje na-
wet po przełączeniu systemu w tryb podziału wirtualnej prze-
strzeni adresowej na 3/1 (zamiast 2/2) dostają tylko 2 GiB
przestrzeni (1 GiB jest blokowany i w ogóle nie wykorzysty-
wany w takim przypadku).

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

Data: 2009-12-31 11:24:06
Autor: qwerty
zakup PC -proszę o radę
Użytkownik "Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhhorr$5rb$1@news.onet.pl...
. Intel Pentium E6300 2x2.8GHz

lepiej core i7

. 500GB SATA II NCQ

czemu tak mały?

. Gigabyte Radeon HD5750 1024MB DDR5     -  czy może GTS-250 ????

jak będzie na windowsie to lepiej radeona

. DVD-RW Dual Layer 22x

jakiej firmy?

. Zasilacz: Logic 500W ATX PFC

lepiej corsair. Cichszy i 5 lat gwarancji

Data: 2009-12-31 11:40:07
Autor: Jacek P
zakup PC -proszę o radę
. Gigabyte Radeon HD5750 1024MB DDR5     -  czy może GTS-250 ????

Jeśli ma być do gier to lepiej Radeon HD5850 przy 3 tys. powinno wystarczyć.

zakup PC -proszę o radę