Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.kino-domowe   »   zakup TV LCD 32"

zakup TV LCD 32"

Data: 2009-09-27 15:46:53
Autor: dgim
zakup TV LCD 32"
witam,

przymierzam sie do wymiany swojego 15 letniego telewizora Elemis ;) ostrosc tak sie juz rozjechala, ze nie widac praktycznie wyniku podczas ogladania meczu, co nie zmienia faktu, ze z zakupu szalenie zadowolony jestem. podczas 15 lat uzytkowania jedynie 1 naprawa. wymiana jakiejs plytki w 10 minut na gwarancji, ot co.

pokoj jest ok 16m2, mniej jak 32" nie chce, wiecej chyba nie ma sensu biorac pod uwage niewielki budzet, przeznaczony na ten cel, tzn ~1800-2000zl.

pytanie na starcie czy jest sens wchodzic w opcje FullHD, czy przy naszych krajowych jakosciach sygnalow, w moim przypadku kabel UPC, ow wieksza rozdzielczosc rzeczywiscie doswiadcze praktycznie ?

czy odswiezanie na poziomie 100Hz w cenie ~2000zl to ratytas czy norma ?
katy naszczescie w wiekszosci sa na poziomie 176, 178 stopni, wiec tu problemu nie ma.

na co jeszcze zwrocic uwage przy zakupie ? matryce i tak sa robione przez 2-3 firmy na rynku, polowa rynku pewnie jedzie i tak na samsungach. czas reakcji w wiekszosci modeli widze na poziomie 5-8ms, na ta chwile interesuje mnie najbardziej chyba SAMSUNG LCD SAMSUNG LE-32B530, widzialem go dzis w sklepie, katy OK, wizualnie to co widzialem tez sie dobrze prezentowalo. na allegro mozna dostac za 1700zl z hakiem. w gronie potencjalnych rywali widze SHARP'a LC32D65E, tu plus, ze USB jest.
TOSHIBA 32CV505DG DVB-T, LG 32LF2510, LG 32LH3000/4000.

co doradzicie ?

pozdrawiam

Data: 2009-09-27 18:33:13
Autor: Skylla
zakup TV LCD 32"
na ta chwile interesuje mnie najbardziej chyba SAMSUNG LCD SAMSUNG LE-32B530,
Może być.
S.

Data: 2009-09-27 17:17:15
Autor: dgim
zakup TV LCD 32"
"Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote in news:h9o441$nqd$1news.onet.pl:

SAMSUNG LE-32B530


znalazlem chyba starszy model ale jakby rasowy przedstawiciel serii 5 Samsunga, liniii Crystal TV tj LE32B550, cenowo praktycznie ten sam pulap. lepiej wykonany, usb.

Data: 2009-09-28 12:43:25
Autor: Kell a
zakup TV LCD 32"
dgim <nic@nic.nic> napisał(a):

witam,

przymierzam sie do wymiany swojego 15 letniego telewizora Elemis ;) ostrosc tak sie juz rozjechala, ze nie widac praktycznie wyniku podczas ogladania meczu, co nie zmienia faktu, ze z zakupu szalenie zadowolony jestem. podczas 15 lat uzytkowania jedynie 1 naprawa. wymiana jakiejs plytki w 10 minut na gwarancji, ot co.

Mam crt firmy OTF (chyba czechoslowackiej produkcji) od 1993 roku i nic w nim sie nie zepsulo
(odpukac) Ostrosc jak od nowosci, a gra naprawde sporo. Ale to tak off topic :)

pokoj jest ok 16m2, mniej jak 32" nie chce, wiecej chyba nie ma sensu biorac pod uwage niewielki budzet, przeznaczony na ten cel, tzn ~1800-2000zl.

Hmm
W tych okolicach mysle moglbys pokusic sie na plazmy Panasonica 37-40 calowe.
A to juz sporo wiekszy tv. A kupujesz przeciez pewnie na kolejne dlugie lata....

pytanie na starcie czy jest sens wchodzic w opcje FullHD, czy przy naszych krajowych jakosciach sygnalow, w moim przypadku kabel UPC, ow wieksza rozdzielczosc rzeczywiscie doswiadcze praktycznie ?

Przy 32 calach fullhd raczej nie jest krytyczne, chyba ,ze bedziesz chcial podpiac
inne zrodla sugnalu - np. tv zamiast monitora komputerowego - wtedy warto.


czy odswiezanie na poziomie 100Hz w cenie ~2000zl to ratytas czy norma ?
katy naszczescie w wiekszosci sa na poziomie 176, 178 stopni, wiec tu problemu nie ma.

Przy plazmie nie mialoby to znaczenia.

na co jeszcze zwrocic uwage przy zakupie ? matryce i tak sa robione przez 2-3 firmy na rynku, polowa rynku pewnie jedzie i tak na samsungach. czas reakcji w wiekszosci modeli widze na poziomie 5-8ms,

Zwrocic uwage na.. no po prostu jak wyglada na nich obraz i czy Ci sie podoba.
No moze jeszcze szybkosc przelaczania kanalow (dla mnie to bardzo wazne :-)
ewentualnie przypomnij sobie co Cie w Elemisie draznilo :)
Osobiscie wzialbym pod pache dvd i puscil film w sklepie, obejrzal jak
wyglada obraz z tv hd i sd i wtedy zdecydowal.

Data: 2009-09-28 17:48:51
Autor: dgim
zakup TV LCD 32"
Kell a <kella@niematakiejdomeny.com> wrote in
news:7b41c5pheqa130p5el2ckncfvvq36pjp4e4ax.com:

Mam crt firmy OTF (chyba czechoslowackiej produkcji) od 1993 roku i
nic w nim sie nie zepsulo (odpukac) Ostrosc jak od nowosci, a gra
naprawde sporo. Ale to tak off topic :)

klasyki widac dobrze sobie radza.



Hmm
W tych okolicach mysle moglbys pokusic sie na plazmy Panasonica 37-40
calowe. A to juz sporo wiekszy tv. A kupujesz przeciez pewnie na
kolejne dlugie lata....


jednak nie, telewizor bedzie stal w tak niefortunnym miejscu, ze 80cm szerokosci, ktore sa w 32'' zdecydowanie wystarczy. poza tym, osoby beda siedzialy przy nim w odleglosci sredni ~2-3m, nie wiecej. nie widze plazmy <40''.



Przy 32 calach fullhd raczej nie jest krytyczne, chyba ,ze bedziesz
chcial podpiac inne zrodla sugnalu - np. tv zamiast monitora
komputerowego - wtedy warto.

do kompa mam Eizo 22'' i to mi wystarczy, TV bedzie wykorzystywany stricte jako TV. stad pytanie czy warto...


na ta chwile zdecydowany jestem na Samsunga LE 32B650. usb/ethernet !/radzi sobie z ..txt/100Hz/wizualnie bardzo ladny/latwa osbluga/ glosniki ponoc slabe ma...

Data: 2009-09-29 15:01:44
Autor: Kell a
zakup TV LCD 32"
dgim <nic@nic.nic> napisał(a):

jednak nie, telewizor bedzie stal w tak niefortunnym miejscu, ze 80cm szerokosci, ktore sa w 32'' zdecydowanie wystarczy. poza tym, osoby beda siedzialy przy nim w odleglosci sredni ~2-3m, nie wiecej. nie widze plazmy <40''.

3 metry? Mozna spokojnie 40
(juz niejeden zalowal, ze kupil za maly tv - szybko sie przyzwyczaisz), no ale skoro nie masz
miejsca, to problem rozwiazany.

Data: 2009-09-29 18:16:33
Autor: dgim
zakup TV LCD 32"
Kell a <kella@niematakiejdomeny.com> wrote in
news:m614c59j2p7e33tjb7n8e5gkeuf3qsplr54ax.com:

3 metry? Mozna spokojnie 40
(juz niejeden zalowal, ze kupil za maly tv - szybko sie
przyzwyczaisz), no ale skoro nie masz miejsca, to problem rozwiazany.



przesadzilem z tymi 3m, raczej ok 2m. miejsce, miejscem, 37B650 kosztuje o te kilka stow wiecej, ktorych nie moge wydac. chyba, zeby zejsc serie w dol do 37B550 chocby, ale cala seria B55x nie ma wejscie ethernet, na ktorym mi cholernie zalezy...

Data: 2009-09-30 12:53:39
Autor: Kell a
zakup TV LCD 32"
dgim <nic@nic.nic> napisał(a):

przesadzilem z tymi 3m, raczej ok 2m. miejsce, miejscem, 37B650 kosztuje o te kilka stow wiecej, ktorych nie moge wydac. chyba, zeby zejsc serie w dol do 37B550 chocby, ale cala seria B55x nie ma wejscie ethernet, na ktorym mi cholernie zalezy...

Ok.
Ale znasz wszelkie ulomnosci tego gniazda eth?
Nie w sensie hardware, ale to, co bedziesz mogl uzyskac po nim.

Data: 2009-09-30 16:57:12
Autor: dgim
zakup TV LCD 32"
Kell a <kella@niematakiejdomeny.com> wrote in
news:a4e6c5tdgjkrrtfmr12ou2smmnt884c9cq4ax.com:

Ok.
Ale znasz wszelkie ulomnosci tego gniazda eth?
Nie w sensie hardware, ale to, co bedziesz mogl uzyskac po nim.



po podpieciu do routera calkiem sporo ;) zamiast biegac z pendrive'm ewentualnie z dyskiem, po lokalu bede mogl sobie eksplorowac udostepnione filmy, fotki etc na tym mi zalezy.

Data: 2009-10-01 11:15:07
Autor: Kell a
zakup TV LCD 32"
dgim <nic@nic.nic> napisał(a):

po podpieciu do routera calkiem sporo ;) zamiast biegac z pendrive'm ewentualnie z dyskiem, po lokalu bede mogl sobie eksplorowac udostepnione filmy, fotki etc na tym mi zalezy.

No skoro tak uwazasz... :)

Data: 2009-10-01 17:44:15
Autor: radekp@konto.pl
zakup TV LCD 32"
Wed, 30 Sep 2009 16:57:12 +0000 (UTC), w
<Xns9C96C0D0FD01Dddddpl@193.219.28.145>, dgim <nic@nic.nic> napisał(-a):

 po lokalu bede mogl sobie eksplorowac udostepnione filmy, fotki etc na tym mi zalezy.

Jeżeli zamierasz puszczać foty, to chyba FullHD byłoby lepsze z racji większej
rozdz.? Tak sobie gdybym, pojęcia nie mam jpg na FullHd wygląda rzeczywiście
lepiej :).

Data: 2009-10-01 20:41:09
Autor: altman
zakup TV LCD 32"
Cześć!
Rozważ zakup Samsunga B651 - ma dolną część w odcieniu burdowym - wyglada
ładniej.
W stosunku do tradycyjnego telewizora ma następujące zalety:
 - odtwarza przez USB muzykę, zdjęcia, oraz filmy z napisami,
- możliwośc podpięcia do internetu i oglądania wiadomości z gazety
wyborczej, oraz filmów z youtube ( to na chwilę obecną)
- mozliwość podpięcia telewizora do domowej sieci komputerowej.
Pozdrownienia.

Data: 2009-10-02 18:37:19
Autor: dgim
zakup TV LCD 32"
"altman" <burand@gazeta.pl> wrote in news:ha2stc$ubr$1node2.news.atman.pl:

Cześ?!
Rozwa? zakup Samsunga B651 - ma dolną cz?ś? w odcieniu burdowym - wyglada
?adniej.
W stosunku do tradycyjnego telewizora ma nast?pujące zalety:
 - odtwarza przez USB muzyk?, zdj?cia, oraz filmy z napisami,
- mo?liwośc podpi?cia do internetu i oglądania wiadomości z gazety
wyborczej, oraz filmów z youtube ( to na chwil? obecną)
- mozliwoś? podpi?cia telewizora do domowej sieci komputerowej.
Pozdrownienia.





650'tka z reguly tansza jest, za sam kolor nie chce mi sie doplacac. pytanie w takim razie czym rozni sie 652'jka, nie widzialem roznic w stosunku do 650'tki.

tak, znam jego wlasciwosci, mimo to dzieki.

zakup TV LCD 32"

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona

W dziale Motoryzacja

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

W dziale Extreme