zakup auta

Data: 2010-08-02 22:45:29
Autor:
zakup auta
chciałbym kupić samochod od osoby prowadzacej działalnosc gospodarcz±
w której sprzedawane sauto jest na stanie srodkow trwalych.

Tak przy okazji zasięgnij jezyka u znajomych sprzedawcy, czy oby nie mam on jakich¶ długów wobec państwa. Bo je¶li ma, to przypadkiem możesz po zakupie ten samochód jeszcze  stracić :-/

Data: 2010-08-03 10:26:20
Autor: Gotfryd Smolik news
zakup auta
On Mon, 2 Aug 2010, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl wrote:

[...]

  Chyba masz na my¶li art.112.2 Ordynacji:

http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,23,63,767,26218,20100730,odpowiedzialnosc-podatkowa-osob-trzecich.html
+++
Art. 112.
§ 1. Nabywca przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części [...]
[...]
§ 2. (uchylony)
-- -

  :D

  Rzeczywi¶cie, w 112.2 *BYŁ* zapis, że nabywca "byłych ¶rodków trwałych"
o warto¶ci >15 000 zł odpowiada "do ich wartosci", ale zdaje się po jakim¶
wyroku TK został uchylony.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-08-03 15:54:23
Autor:
zakup auta
 Rzeczywi¶cie, w 112.2 *BYŁ* zapis, że nabywca "byłych ¶rodków trwałych"
o warto¶ci >15 000 zł odpowiada "do ich wartosci", ale zdaje się po jakim¶
wyroku TK został uchylony.

Dzięki za info, nie wiedziałem o uchyleniu.

zakup auta