zakup auta, a wspolwlasciciel

Data: 2009-12-02 11:46:56
Autor: lukasz
zakup auta, a wspolwlasciciel
Witam

Kupilem samochod na fakture VAT-marza. Auto jest na polskich blachach.
Zamierzam przerejestrowac je na siebie i... no wlasnie nie wiem na kogo moge na kogo musze

Na fakturze oprocz mnie jest jeszcze ojciec. Pytanie: czy ojciec musi, czy moze znalezc sie jako wspolwlasicicel na dowodzie rejestracyjnymi ??

Jezeli tylko moze, to czy moge dac jako wspolwlasicicela zone, mimo ze nie widnieje na fakturze ? Jezeli moge to potrzebna jest jakas darowizna, dodatkowa umowa, zabawa z US itp, czy fakt ze jest zona i nie mamy rozdzielnoswci majatkowej wystarcza by ja wpisac jako wspolwlasicciela ??

dzieki

Data: 2009-12-02 12:24:57
Autor: 085
Użytkownik "lukasz" <anti20@no.spam.o2.pl> napisał w wiadomości news:hf5gj1$3m2$1inews.gazeta.pl...
[...]

kto kupil, ten jest w dowodzie - prosta logika - chyba, ze sporzadzicie aneks do umowy - albo prosciej - ojciec podaruje Ci (darowizna) swoje pol auta

p, zul

zakup auta, a wspolwlasciciel