zakup auta demonstracyjnego

Data: 2017-06-03 21:14:02
Autor: Irek.N.
zakup auta demonstracyjnego
Być może zależy to od tego, jaki wózek chcesz kupić.
Ja eksploatuję demo car XC70 z 2003 roku kupiony z salonu w 2004 i nie dam złego słowa powiedzieć na ten samochód. Życzył bym sobie, aby każdy mój  przyszły samochód był w choćby połowie tak niezawodny jak demówka.
Prawdą jest też, że demówki zazwyczaj są lepiej wyposażone, niż średnia.

Dlatego nie demonizował bym, że to demo tak fatalnie było eksploatowane i z tego powodu będzie bardzo awaryjne.

Miłego.
Irek.N.
ps. 463tys.

zakup auta demonstracyjnego