zakup auta, rezygnacja z ubezpieczenia, wezwanie do zapłaty

Data: 2011-06-30 18:24:15
Autor: mfy
zakup auta, rezygnacja z ubezpieczenia, wezwanie do zapłaty
witam
w lutym 2011 kupiłam samochód. Do umowy podpisałam taki kwit, że rezygnuję z ubezpieczenia (PZU) - kolesiowi, od którego kupiłam zależało, bym to podpisała, by odzyskał kasę za resztę okresu ubezpieczenia. Z resztą taki sam kwit podpisał mi człowiek, który kupił mój stary samochód.
Od razu ubezpieczyłam nowy samochód u swojego ubezpieczyciela.

Dowiedziałam się od moich rodziców, że właśnie (czerwiec 2011) przyszedł do nich na moje imię i nazwisko list *zwykły* do skrzynki od PZU z wezwaniem do zapłaty za przedłużenie polisy. W liście są dane auta, które kupiłam, z tym że z poprzednimi numerami rejestracyjnymi (poprzedni właściciel mieszka w innym województwie). Nie mam pojęcia, skąd wzięli adres moich rodziców, pod którym nie mieszkam i nie jestem zameldowana już od dłuższego czasu. Przy zawarciu umowy kupna-sprzedaży oczywiście adres był już aktualny - nigdzie nie było wzmianki o adresie rodziców.
Co zrobić z tym listem-wezwaniem? Jak w ogóle podejść do sprawy? Dlaczego mi takie coś przysłali? Skąd wzięli adres rodziców? :)

Data: 2011-06-30 12:07:41
Autor: witek
On 6/30/2011 11:24 AM, mfy wrote:
[...]

taki kwitek można w łazience zużyć
nie do umowy nalezało taki kwit podpisać, tylko samemu w PZU tą umową wypowiedzieć, wówczas gościu by zwrot dostał.
Teraz to w zasadzie pozostało stulić uszy, zapłacić i nie zapomnieć umowy wypowiedzieć bo pewnie ciągle jest aktualna.

Data: 2011-07-01 06:26:25
Autor: Tomasz
zakup auta, rezygnacja z ubezpieczenia, wezwanie do zapłaty
Nie dosc, ze "koles" nie dostal zwrotu, to jeszcze dwa ubezpieczenia
sa :).

zakup auta, rezygnacja z ubezpieczenia, wezwanie do zapłaty