zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna siÄ™ problem ...

Data: 2010-01-19 23:49:21
Autor: BartekK
zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna siÄ™ problem ...
W dniu 2010-01-19 15:09, maryjan pisze:
Audi czy subaru?
Bo inne to takie raczej "prawie 4x4" czy nie?
kwota w okolicach 35-38 tys
z audi łatwiej z serwisem, bo co drugi kowal robi niemieckie w garażu,
ale subaru ma boxera i jednak jest fuji.
pojawia sie zgryz zasadniczo :(
Jeszcze dochodzi ci do tego Volvo XV70 i V70R, aczkolwiek tylko pobieżnie oglądałem temat

Data: 2010-01-19 23:55:28
Autor: Maciej Browarczyk
BartekK pisze:

Jeszcze dochodzi ci do tego Volvo XV70 i V70R, aczkolwiek tylko pobieżnie oglądałem temat

A skad tam wytrzasnales staly 4x4?

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-01-20 11:22:46
Autor: Hektor
zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna siÄ™ problem...
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał

Jeszcze dochodzi ci do tego Volvo XV70 i V70R, aczkolwiek tylko pobieżnie oglądałem temat

A skad tam wytrzasnales staly 4x4?

Pewnie z ulotki reklamowej albo z grupy dyskusyjnej.

ZK

Data: 2010-01-20 18:16:43
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <> napisał w wiadomości ...
BartekK pisze:

Jeszcze dochodzi ci do tego Volvo XV70 i V70R, aczkolwiek tylko pobieżnie oglądałem temat

A skad tam wytrzasnales staly 4x4?

volvowskie AWD jest równie stałe jak 4x4 w Subaru z automatem
ma 95:5 przód:tył przy pełnej przyczepności z bardzo szybkim
przeniesiem momentu przy uślizgu którejś osi - czas
reakcji systemu to 1/6 obrotu wału napędowego...

ja osobiście polecam Volvo AWD :)
i to na podstawie własnych doświadczeń praktycznych :)

Data: 2010-01-21 01:17:58
Autor: Maciej Browarczyk
Tadeusz pisze:

[...]

Tak? Rownie stale? No co Ty nie powiesz.
http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-01-21 03:44:17
Autor: J.F.
zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna siê problem...
On Thu, 21 Jan 2010 01:17:58 +0100,  Maciej Browarczyk wrote:
Tadeusz pisze:
volvowskie AWD jest równie sta³e jak 4x4 w Subaru z automatem
ma 95:5 przód:ty³ przy pe³nej przyczepno¶ci z bardzo szybkim
przeniesiem momentu przy u¶lizgu której¶ osi - czas
reakcji systemu to 1/6 obrotu wa³u napêdowego...

Tak? Rownie stale? No co Ty nie powiesz.
http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc

Brak kamery z drugiej strony - ale czy tu brak jakiegokolwiek LSD czy
jest zepsute razem ASR/TCS ? J.

Data: 2010-01-21 08:55:51
Autor: Tadeusz

Tadeusz pisze:

[...]

powiem że to XC70 ma zepsuty napęd... ewidentnie...

Data: 2010-01-22 08:08:32
Autor: Jacek
Maciej Browarczyk pisze:
Tadeusz pisze:

[...]

Sam sie kiedys powolywalem na ten film, ale uslyszalem ze to XC ma uszkodzony 4x4.. i patrzac po pozostalych filmach na YT chyba to jest mozliwe, takze jest to fake.
Co do VOlvo to podczas tej zimy widzialem jak xc90 paruje obok najnowszego xc70.
XC90 wjechalo w snieg, ale tylny naped zaskoczyl powiedzmy po 0,5 sekundy - po prostu widac bylo opoznienie w zadzialaniu mechaniznu.. i to faktycznie mozna nazwac marketingowym eufemizmem.
Natomiast w XC70 III nie bylo zadnego opoznienia w kreceniu tylnymi kolami... taki "prawdziwy" 4x4.. tyle, ze w w 70-tce jest chyba haldex3.. no i przypuszczam, ze bylo mniej ztyrane niz to xc70, bo wyglada na prawie nowke

Data: 2010-01-26 02:51:11
Autor: jacek2v
On 22 Sty, 08:08, Jacek <mo...@spam-wp.pl> wrote:
Maciej Browarczyk pisze:

> [...]

kolami... taki "prawdziwy" 4x4.. tyle, ze w w 70-tce jest chyba
haldex3.. no i przypuszczam, ze bylo mniej ztyrane niz to xc70, bo

Jak dla mnie to na t± górkê mo¿na by spróbowaæ siê wspi±æ
przednionapêdówk± - chyba mój stary golfik III by wlaz³ :)
¯enuj±ce s± takie wyzwania dla 4x4 :)

Jacek

zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna siÄ™ problem ...