zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się pro blem...

Data: 2010-01-19 19:24:14
Autor: Wojtek
zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się pro blem...
W dniu 2010-01-19 15:09, maryjan pisze:
Audi czy subaru?
Bo inne to takie raczej "prawie 4x4" czy nie?
kwota w okolicach 35-38 tys
z audi łatwiej z serwisem, bo co drugi kowal robi niemieckie w garażu,
ale subaru ma boxera i jednak jest fuji.
pojawia sie zgryz zasadniczo :(

Mi się by bardziej wydawało, że jest to wybór raczej pomiędzy dieslem audi, a benzyną subaru.

Pozdrawiam, Wojtek.

Data: 2010-01-20 15:10:25
Autor: maryjan
Wojtek napisał(a):

Mi się by bardziej wydawało, że jest to wybór raczej pomiędzy dieslem audi, a benzyną subaru.

niekoniecznie. benzynowe audi z literką T tez byłoby ok.

zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się pro blem...