zakup i zwrot

Data: 2011-08-02 23:15:14
Autor: Cavallino
zakup i zwrot
Użytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisał w wiadomości news:j19ffa$d0c$1news.onet.pl...
Czy jesli kupuje w jakims markecie typu MediaMarkt lub Saturn sprzet RTV i po jego zakupie okazuje sie, ze nie spelnia do konca oczekiwan, to czy w takim wypadku rowniez jest mozliwosc jego zwrotu w terminie do 10 dni od daty zakupu?

Jeśli kupujesz przez internet to tak, nawet trochę dłużej.

Data: 2011-08-04 15:53:36
Autor: MM
zakup i zwrot
Dnia 02-08-2011 o 23:15:14 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

Jeśli kupujesz przez internet to tak, nawet trochę dłużej.

Wskaż przepis, który mówi, że jest więcej niż 10 dni.

Data: 2011-08-04 16:02:24
Autor: Cavallino
zakup i zwrot
Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.vzozjmtnpq3u2rtech...
Dnia 02-08-2011 o 23:15:14 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Jeśli kupujesz przez internet to tak, nawet trochę dłużej.

Wskaż przepis, który mówi, że jest więcej niż 10 dni.

HINT: brak poinformowania klienta o jego prawach.
Gdyby kupił przez net i pytał, to by znaczyło, że poinformowany nie został.

Data: 2011-08-04 20:44:50
Autor: MM
zakup i zwrot
Dnia 04-08-2011 o 16:02:24 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

HINT: brak poinformowania klienta o jego prawach.
Gdyby kupił przez net i pytał, to by znaczyło, że poinformowany nie  został.

Masz rację, ale to jest pewien wyjątek, i nie można liczyć na niego.
Jeszcze się nie spotkałem z brakiem takiej informacji..

Data: 2011-08-05 07:57:18
Autor: Budzik
zakup i zwrot
Osobnik posiadający mail kontogrupz@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

A ja praktycznie się z taką informacją nie spotykam.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

zakup i zwrot