zakup laguny

Data: 2011-11-04 23:09:38
Autor: Maciek
zakup laguny
natknÄ…Å‚em siÄ™ na cos takiego
http://otomoto.pl/renault-laguna-sliczna-2-x-klimatronik-skora-C21215014.html
cena zachęcająca, czy ta kontrolka świecąca od wtrysku może oznaczać coś
poważnego?

Nie wiem, ale na pewno błotnik na 1 zdjęciu może oznaczać coś poważnego. Jest zdecydowanie w innym odcieniu.
Znając życie, po podniesieniu maski i oględzinach auta od spodu, wyjdzie rzeźba i radosna twórczość boskiego Henryka, mistrza młotka, szpachli i pędzla ;-)
Kolejna kontrolka powinna Ci się zapalić po wpisaniu telefonu do gościa w google i przeglądnięciu jego wspaniałych ofert;-) Wygląda na handlarza ;-)

Lepiej skorzystaj z oferty "to" na lagunę, rynek używek w Polsce to masakra ;-) Oczywiście perełki się zdarzają, ale z dużym prawdopodobieństwem to nie ta.

Data: 2011-11-05 12:18:55
Autor: Iglo
zakup laguny
Maciek <konto_forum@gazeta.pl> napisa³(a):

Nie wiem, ale na pewno błotnik na 1 zdjęciu może oznaczać coś poważnego.

W tej lagunie b³otniki s± plastikowe i czêsto plastikowe elementy delikatnie
odbiegaj± barw± od malowanej blachy.

Lepiej skorzystaj z oferty "to" na lagunę, rynek używek w Polsce to masakra ;-) Oczywiście perełki się zdarzają, ale z dużym prawdopodobieństwem to nie ta.

Wygl±da na minê, silnik niepopularny IDE, kontrolka wtrysku siê pali i niska
cena. Po temacie. Ju¿ kiedy¶ pisa³em, ¿e szuka³em Laguny ponad 2 miesi±ce, a to nie jest
rozchwytywane auto i oferty nie znikaj± w 2 godziny jak golfy3 czy passaty b5.
Bra³em pod uwagê Scenic i Laguny i wzi±³em 17 (siedemnaste) auto jakie
widzia³em. By³y 3 egzemplarze gdzie podszed³em na 20m i rezygnowa³em, bo juz z
tej odleg³o¶ci by³o widaæ, ¿e szkoda czasu. Fakt, jestem zadowolony z zakupu
ale trauma zosta³a, zmieniê auto jak ju¿ naprawdê zaje¿d¿ê Lagunê w trupa.

Data: 2011-11-06 01:21:27
Autor: Maciek
zakup laguny
W tej lagunie błotniki są plastikowe i często plastikowe elementy delikatnie
odbiegajÄ… barwÄ… od malowanej blachy.

Rację, ale z naciskiem na delikatnie. Ostatnio szukaliśmy Renówki dla kumpla dokładniej Clio. Sytuacja z błotnikami podobna - plastiki. Delikatne różnice w odcieniach się zdarzały na niektórych kolorach. Samochody z przodu nie były walone.
W tym jednak przypadku dla mnie ten samochód to kameleon. Jak w necie tak wygląda to w świetle dziennym będzie masakra.

Po temacie.

Dokładnie. Osobiście gdybym był na kupnie czegoś takiego, nawet by mi się nie chciało ruszyć aby to cudo oglądnąć. Szkoda kasy i czasu.
A propos kolejna podejrzana sprawa to linia tylnej klapy ze światłami ;-)

Data: 2011-11-06 01:04:47
Autor: to
zakup laguny
begin Maciek
W tym jednak przypadku dla mnie ten samochód to kameleon. Jak w necie
tak wygląda to w świetle dziennym będzie masakra.

Bywa i na odwrót. ;)

Data: 2011-11-06 02:13:04
Autor: Maciek
zakup laguny
Bywa i na odwrót. ;)

....aha czyli nie ma światła dziennego, nie ma masakry. Right:-)

Data: 2011-11-06 01:25:24
Autor: to
zakup laguny
begin Maciek
Bywa i na odwrót. ;)

...aha czyli nie ma światła dziennego, nie ma masakry. Right:-)

Po prostu na zdjęciach czasami minimalna różnica w odcieniu, której nikt nie zauważa w realu, wydaje się większa.

Data: 2011-11-06 02:45:17
Autor: Maciek
zakup laguny
Po prostu na zdjęciach czasami minimalna różnica w odcieniu, której nikt
nie zauważa w realu, wydaje się większa.

Ok, ale u mnie akurat ten samochód wygląda po prostu źle, jest naprawdę duża różnica w odcieniu. Nie raz oglądałem tego typu auta na żywo i żałuję.

zakup laguny