zakup lodówki hmm...

Data: 2009-05-26 15:55:21
Autor: uciu
zakup lodówki hmm...
Witam szukam lodówki do mieszkania.
Ma miec min 190cm, być cicha i zużywać w miare mało prądu.
Po przejrzeniu wielu modeli zostało kilka 2 producentów.
I teraz co lepie LG czy Whirpool? -> lg pozytywy, o whirpoolu ciesza (ogolnie o lodowkach, nie konkretnych modelach)

Cy brać z non frost czt to niepotrzebna rzecz? - z reguły z tą opcją biorą ok 100kW wiecej w skali roku.

Typy to:
http://www.euro.com.pl/lodowki/lg-gr-b399plqa.bhtml  prosta tania, ciekawe rozplanowane półki na drzwiach,
http://www.euro.com.pl/lodowki/lg-gr-b459btja.bhtml  kostkarka zbędna, starszy typ a wiec duzo opinie

http://www.euro.com.pl/lodowki/whirlpool-arc-6709-ix.bhtml  bez non frost
http://www.magicznaplaneta.pl/dzial/agd/kategoria/?id=35&&bid=72683   mój typ ale to nowosc = 0 opinii.

Plusem LG jest 5 lat gwarancji.

Co radzicie, bo każdy sklep chwali coś innego
--
-- -
pozdrawiam

Data: 2009-05-26 11:59:23
Autor: pilik
zakup lodówki hmm...
[...]

Lodówki Whirlpoola _nie_ polecam. Nie wiem jak nowe modele, ale nie
liczył bym na zmianę technologi. Męczę się już prawie dziesięć lat z
taką lodówką i nie chce się zepsuć. Może dziwnie to napisałem
(trwałość), ale słuchanie odgłosów różnego rodzaju przez tyle lat jest
katorgą. W dzień nie przeszkadza bo z otoczenia dochodzi wiele
odgłosów które zagłuszają pracę lodówki, ale w nocy horror, jeszcze
dla kogoś kto ma czujny sen. Od kilku lat, a może nawet od początku
"strzela" co jakiś czas (co kilkanaście minut?!), nie wiem, może to
kwestia dostania się lodu gdzieś w zakamarki zamrażalnika ale
wkurzające jest niestety. Z resztą jakiś czas temu rozmawiałem z moim
kolegą który kupił mniejszy model Whirlpool'a i też go w nocy
"straszy". Tyle z mojego i innych doświadczenia. Wybierz sam.

Pozdrawiam
Piotrek

Data: 2009-05-26 21:29:15
Autor: Andrzej S.
zakup lodówki hmm...
pilik@op.pl pisze:
odgłosów które zagłuszają pracę lodówki, ale w nocy horror, jeszcze
dla kogoś kto ma czujny sen. Od kilku lat, a może nawet od początku
"strzela" co jakiś czas (co kilkanaście minut?!), nie wiem, może to

Chyba coś przeskrobałeś :-)
--
A S

Data: 2009-05-27 08:13:51
Autor: dziobak
zakup lodówki hmm...

Użytkownik <pilik napisał

.... mniejszy model Whirlpool'a i też go w nocy
"straszy".

Mam B klasowego Mastercooka , czyli Fagor i mnie nie straszy, mimo że nie stoi w kuchni tylko w korytarzu, czyli nieco bliżej sypialni i nie narzekam.

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-05-28 10:12:18
Autor: annikka
zakup lodówki hmm...
pilik@op.pl pisze:
[...]

Ja mam cały sprzęt kuchenny marki whirlpool i nie narzekam (użytkuję prawie 5 lat). Lodówka (do zabudowy) jest cicha, nigdy nie słyszałam żadnych trzasków.
Kupując sprzęt też słyszałam różne urban legend o jego awaryjności, ale pozytywnie się rozczarowałam.

Ania

Data: 2009-05-26 16:54:34
Autor: Maverick
zakup lodówki hmm...
uciu wrote:
[...]

Kolega ma LG (btja 459) i sobie bardzo chwali.

Cy brać z non frost czt to niepotrzebna rzecz? - z reguły z tą opcją biorą ok 100kW wiecej w skali roku.

Jesli chcesz miec no frost - to tylko z wymuszonym przeplywem powietrza, oddzielnym na kazda polke - inaczej i tak niewiele daje (w lodowce, ob daje rade w zamrazalniku)

Typy to:
http://www.euro.com.pl/lodowki/lg-gr-b399plqa.bhtml  prosta tania, ciekawe rozplanowane półki na drzwiach,

Wlasnie polki mi nie pasowaly w LG - i kupilem Samsunga (http://www.samsung.com/pl/consumer/detail/detail.do?group=homeappliances&type=refrigerators&subtype=combis&model_cd=RL41PCIH1/XEO)

(jak sie zlamie to szukaj RL41PCIH1)

Poza tym ze jest troche glosniejsza niz LG (takie mam wrazenie, ale moze kwestia zlego wywazenia) to jest super - osobiscie uwazam ze ma lepszy dostep do polek na warzywa i szybkiego chlodzenia. W LG to mi wlasnie przeszkadzalo - i odpadla. Ogolnie polecam pojsc gdzies i pomacac.

http://www.euro.com.pl/lodowki/lg-gr-b459btja.bhtml  kostkarka zbędna, starszy typ a wiec duzo opinie

+

Whirpoola nie polecam - ale nie wiem dlaczego - jakos mi sie nie spodobaly.

Plusem LG jest 5 lat gwarancji.

Co radzicie, bo każdy sklep chwali coś innego

Lg lub Samsung. Ew jak Cie stac to Miele :D

PS. Co do RTV EURO AGD to polecam zamowic przez net - najczesciej 100-200 jest taniej.
--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-26 20:27:43
Autor: dziobak
zakup lodówki hmm...

Użytkownik "Maverick" napisał

Witam szukam lodówki do mieszkania.
LG czy Whirpool

Samsunga
 jak Cie stac to Miele :D

A polskie to samo dno czy nie wypada??  :>

pozdrawiam

dziobak

p.s. Brać jak wszystko teraz : z najdłuższą gwarancją i nie liczyc na to, że po gwarancji bedzie warto naprawiać.

Data: 2009-05-26 20:54:10
Autor: doslaw
zakup lodówki hmm...
uciu pisze:

Co radzicie, bo każdy sklep chwali coś innego

ja mam elektroluxa ern29651
polecam za naprawde cichą pracę, właściwie nawet w środku nocy nie słychać jak agregaty (2) chodzą - czyli te 38 dB to rzeczywiste jest a nie jakies urojone

niepolecam za slaba jakosc plastikow (powinny byc ciut bardziej elastyczne)

przy okazji: mozna gdzies kupic szuflady do zamrazalek do elektroluxa? wziely i popekaly przy lekkim uderzeniu o podloge ;)
i najlepiej tak od reki, w sklepie, nie przez serwis, bo ciezko z nimi sie gada

do jakichkolwiek produktów sygnowanych znaczkiem LG nie mam przekonania, whorpool u moich rodzicow po 12 latach zaczal zbierac snieg (tak pol lodowki w 4-5 c-my), a reszty nie znam ;]

Data: 2009-05-27 08:16:07
Autor: Pietrek
zakup lodówki hmm...
Zobacz sobie jeszcze ofertę Liebherr-a. Aged jest przedstawicielem na
Polskę.  Liebherr jako chyba jedyna firma produkuje dla siebie i tylko jakąś
część dla Miele (dla nikogo więcej).

P.

Data: 2009-05-27 17:51:33
Autor: Marek Dyjor
zakup lodówki hmm...
Pietrek wrote:
Zobacz sobie jeszcze ofertę Liebherr-a. Aged jest przedstawicielem na
Polskę.  Liebherr jako chyba jedyna firma produkuje dla siebie i
tylko jakąś część dla Miele (dla nikogo więcej).

moja mama ma liebhera i toto chodzi całkiem cicho i dobrze,

ja kupiłem elektroluxa, bo też mają opinie cichutkich, i jest cichutka.

Data: 2009-05-27 20:19:39
Autor: dziobak
zakup lodówki hmm...

Użytkownik "Pietrek" napisał

Zobacz sobie jeszcze ofertę Liebherr-a.

Jasne , czyli jednak snobizm; przypomina mi to historie pewnego doktora, który na siłę oddawał kilkudniowego Polara, bo doszedł do wniosku ,ze mu nie wypada mieć niczego poniżej Liebhera :>>>
Generalnie taki lans to się niczym nie różni od psiego sikania na opony.

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-05-27 20:48:05
Autor: Marek Dyjor
zakup lodówki hmm...
dziobak wrote:
[...]

jak tam ma sie twój rubin i frania?

Data: 2009-05-28 10:56:41
Autor: dziobak
zakup lodówki hmm...

Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

jak tam ma sie twój rubin i frania?

znakomicie drogi juppie

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-05-27 20:50:32
Autor: Pietrek
zakup lodówki hmm...

Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomości

> [...]

wypada mieć niczego poniżej Liebhera :>>>
Generalnie taki lans to się niczym nie różni od psiego sikania na opony.

Ale o so chozi?

P.

Data: 2009-05-29 22:50:38
Autor: Zbyszek
zakup lodĂłwki hmm...
Dnia 27-05-2009 o 20:19:39 dziobak <dziobak-usun@hot..pl> napisał(a):

Jasne , czyli jednak snobizm; przypomina mi to historie pewnego doktora,
ktĂłry na si³ê oddawaÂł kilkudniowego Polara, bo doszedÂł do wniosku ,ze mu  nie
wypada mieĂŚ niczego poniÂżej Liebhera :>>>

ale jest sporo osob dla ktorych liczy sie prestiz i nic na to nie  poradzisz.
Jak Doktor wazny, to widocznie chce poszpanowac klasa, pacjent zrozumie
ze to wysoki specjalista, nie ?
No i gospodarke napedza kupujac tyle lodowek. trzeba to uszanowac

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-30 07:49:58
Autor: Marek Dyjor
zakup lodĂłwki hmm...
Zbyszek wrote:
Dnia 27-05-2009 o 20:19:39 dziobak <dziobak-usun@hot..pl> napisał(a):

Jasne , czyli jednak snobizm; przypomina mi to historie pewnego
doktora, który na si³ê oddawa³ kilkudniowego Polara, bo doszed³ do
[...]

a masz pojęcie o cenach lodówek?

drogie są te wybajerowane lodówki SBS z monitorami z pierdołami.

Data: 2009-05-28 19:35:27
Autor: Zbyszek
zakup lodówki hmm...
Dnia 26-05-2009 o 15:55:21 uciu <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):

Witam szukam lodówki do mieszkania.
Ma miec min 190cm, być cicha i zużywać w miare mało prądu.
Po przejrzeniu wielu modeli zostało kilka 2 producentów.

kazdy pisze co ma to ja tez.
Bosh klasy B 2 agregaty - z perspektywy czasu uwazam ze 2 agregaty to  nawet za duzo.
Polar kilkuletni po współpracy z Whirpoolem - o wiele tanszy klasa A i też  działa OK.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-28 21:22:50
Autor: Tomasz Nowicki
zakup lodówki hmm...
Ja mam nowego 4-drzwiowego Sharpa. Ładnie wygląda, jest bardzo praktyczny
(olbrzymia pojemność), ale niestety, dość hałaśliwy. Chodzi na butanie, a
ten system podobno ma to do siebie, że mruczy, mlaszcze, bulgoce. Jednak
lodówa stoi w kuchni i ten poziom dźwięku (ponoć 38dB) nie jest przesadnie
dokuczliwy, a czasem bywa śmiesznie - to znaczy niektóre odgłosy wywołują
ogólną wesołość, bo lodówka zachowuje się jak jakiś zwierzak ;)
Szczególnie dobrze sprawdza się system jonizacji powietrza - warzywa
przechowują się znakomicie, bardzo długo nie więdną, o pleśni mowy nie ma.
W porównaniu z moją starą Candy to jak przeprowadzka do Szwajcarii :)

T.

Data: 2009-05-30 12:32:33
Autor: Piotr_Boncza
zakup lodówki hmm...
uciu wrote:
Witam szukam lodówki do mieszkania.

Co to się w kryzysie porobiło :(

Ma miec min 190cm, być cicha i zużywać w miare mało prądu.

Po przejrzeniu wielu modeli zostało kilka 2 producentów.

Obawiasz się lata? Ocieplenia klimatu?
Obstaję przy mieszkaniu w klasycznym domu,
Lodówka to nie dla mnie, ciasno, zimno i półki w plecy gniotą.

pzdr. p.

ps
ktoś mi kiedyś powiedział, że w/g kloszarda z Paryża, najlepsze są kartony Toshiba.

Data: 2009-06-08 13:04:32
Autor: Mario
zakup lodówki hmm...

Lodówka to nie dla mnie, ciasno, zimno i półki w plecy gniotą.

przecież półki można wyjąć :-P ;-)

pozdrawiam
mario

zakup lodówki hmm...