zakup lodówki hmm...

Data: 2009-05-27 08:16:07
Autor: Pietrek
zakup lodówki hmm...
Zobacz sobie jeszcze ofertę Liebherr-a. Aged jest przedstawicielem na
Polskę.  Liebherr jako chyba jedyna firma produkuje dla siebie i tylko jak±¶
czę¶ć dla Miele (dla nikogo więcej).

P.

Data: 2009-05-27 17:51:33
Autor: Marek Dyjor
zakup lodówki hmm...
Pietrek wrote:
Zobacz sobie jeszcze ofertę Liebherr-a. Aged jest przedstawicielem na
Polskę.  Liebherr jako chyba jedyna firma produkuje dla siebie i
tylko jak±¶ czę¶ć dla Miele (dla nikogo więcej).

moja mama ma liebhera i toto chodzi całkiem cicho i dobrze,

ja kupiłem elektroluxa, bo też maj± opinie cichutkich, i jest cichutka.

Data: 2009-05-27 20:19:39
Autor: dziobak
zakup lodówki hmm...

Użytkownik "Pietrek" napisał

Zobacz sobie jeszcze ofertę Liebherr-a.

Jasne , czyli jednak snobizm; przypomina mi to historie pewnego doktora, który na siłę oddawał kilkudniowego Polara, bo doszedł do wniosku ,ze mu nie wypada mieć niczego poniżej Liebhera :>>>
Generalnie taki lans to się niczym nie różni od psiego sikania na opony.

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-05-27 20:48:05
Autor: Marek Dyjor
zakup lodówki hmm...
dziobak wrote:
[...]

jak tam ma sie twój rubin i frania?

Data: 2009-05-28 10:56:41
Autor: dziobak
zakup lodówki hmm...

Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

jak tam ma sie twój rubin i frania?

znakomicie drogi juppie

pozdrawiam

dziobak

Data: 2009-05-27 20:50:32
Autor: Pietrek
zakup lodówki hmm...

Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

wypada mieć niczego poniżej Liebhera :>>>
Generalnie taki lans to się niczym nie różni od psiego sikania na opony.

Ale o so chozi?

P.

Data: 2009-05-29 22:50:38
Autor: Zbyszek
zakup lodĂłwki hmm...
Dnia 27-05-2009 o 20:19:39 dziobak <dziobak-usun@hot..pl> napisał(a):

Jasne , czyli jednak snobizm; przypomina mi to historie pewnego doktora,
ktĂłry na si³ê oddawaÂł kilkudniowego Polara, bo doszedÂł do wniosku ,ze mu  nie
wypada mieæ niczego poni¿ej Liebhera :>>>

ale jest sporo osob dla ktorych liczy sie prestiz i nic na to nie  poradzisz.
Jak Doktor wazny, to widocznie chce poszpanowac klasa, pacjent zrozumie
ze to wysoki specjalista, nie ?
No i gospodarke napedza kupujac tyle lodowek. trzeba to uszanowac

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-30 07:49:58
Autor: Marek Dyjor
zakup lodĂłwki hmm...
Zbyszek wrote:
Dnia 27-05-2009 o 20:19:39 dziobak <dziobak-usun@hot..pl> napisał(a):

Jasne , czyli jednak snobizm; przypomina mi to historie pewnego
doktora, który na si³ê oddawa³ kilkudniowego Polara, bo doszed³ do
[...]

a masz pojęcie o cenach lodówek?

drogie są te wybajerowane lodówki SBS z monitorami z pierdołami.

zakup lodówki hmm...