zakup lodówki hmm...

Data: 2009-05-28 21:22:50
Autor: Tomasz Nowicki
zakup lodówki hmm...
Ja mam nowego 4-drzwiowego Sharpa. Ładnie wygląda, jest bardzo praktyczny
(olbrzymia pojemność), ale niestety, dość hałaśliwy. Chodzi na butanie, a
ten system podobno ma to do siebie, że mruczy, mlaszcze, bulgoce. Jednak
lodówa stoi w kuchni i ten poziom dźwięku (ponoć 38dB) nie jest przesadnie
dokuczliwy, a czasem bywa śmiesznie - to znaczy niektóre odgłosy wywołują
ogólną wesołość, bo lodówka zachowuje się jak jakiś zwierzak ;)
Szczególnie dobrze sprawdza się system jonizacji powietrza - warzywa
przechowują się znakomicie, bardzo długo nie więdną, o pleśni mowy nie ma.
W porównaniu z moją starą Candy to jak przeprowadzka do Szwajcarii :)

T.

zakup lodówki hmm...