zakup na Allegro

Data: 2015-09-14 08:00:30
Autor: Budzik
zakup na Allegro
Użytkownik mz lapaczspam@wp.pl ...

Witam
Kupując na Allegro zauważyłem u sprzedawcy taki oto zapis:
"Umożliwiam wysyłkę listem ekonomicznym / priorytetowym TYLKO na
wyraźną prośbę kupującego, Jest to przesyłka obarczona ryzykiem
zaginięcia na Poczcie Polskiej. Jeśli przesyłka nie dojdzie, nie będą
mogli mieć Pastwo żadnych roszczeń wobec firmy, gdyż tylko LISTY
POLECONE i PACZKA POBRANIOWA są gwarantowane i posiadają numery
nadawcze. " Czy naprawdę sprzedawca nie odpowiada za wysłaną przesyłkę
? Jeżeli tak to przecież nie musi jej wcale wysyłać ? Powie, że wysłał
i koniec. Towar zamawiam, wybieram sposób przesyłki (z dostępnych u
sprzedawcy) i oczekuję, że towar do mnie dotrze. Jeśli nie dotrze,
żądam od sprzedawcy zwrotu gotówki lub wysłanie kolejnego. A on niech
żąda od firmy, którą wysłał mi przesyłkę zadośćuczynienia.
Ale przeciez sprzedawca wyraźnie pisze, ze tylko formy listów paczek pleconych dają możliwośc sprawdzenia czy paczka doszła i ewentualnego ubiegania sie o odszkodowanie...

Po prostu nie korzystaj z formy listu zwykłego.

Ale zeby cie uspokoić - kupuje czasami coś listem zwykłym i prawie zawsze przychodzi, raz nie przysżło napisałem do sprzedawcy i o dziwo wyslał jeszcze raz.
Wiec moze wybierajac uczciwych sprzedawców, nie bedzie tak źle jak piszesz i przewidujesz.

Zawsze po transakcji masz prawo do wystawienia oceny.

zakup na Allegro