zakup na allegro, przedpłata, brak profor my

Data: 2011-07-05 09:29:46
Autor: Liwiusz
zakup na allegro, przedpłata, brak profor my
W dniu 2011-07-05 09:25, Albercik pisze:
Witam
nie lubię się kopać z koniem, a przyszło mi się kopać z dwoma...
Kupiłem, ze swojego prywatnego konta, na allegro pewien przedmiot dla
firmy w której pracuje.
Sprzedawca nie wysyła za pobraniem, jedynie przelew, sprzedawca nie chce
wystawić faktury proformy.
Natomiast moja firma nie chce wykonać przelewu bez żadnego papieru.
No niby jest zawarta umowa na zakup, i na tej podstawie można by puścić
przelew, ale umowa ta jest zawarta pomiędzy mną a sprzedawcą, a nie
pomiędzy sprzedawcą a moją firmą.

Z której strony to ugryźć aby przerwać błędne koło?

Trzeba przekonać firmę, że można dokonać przelewu, nie mając pro formy. Niech proformą będzie wydruk aukcji.

Pomyślałem że może zapłacę przelewem ze swojego prywatnego konta, a jak
przesyłka i faktura przyjdzie to rozliczę gotówkę w firmie. Ale
księgowość i na to się buntuje, bo na fakturze będzie zapłacono przelewem.
Jak i jedna tak i druga strona chce być bardziej niż święta w
papierkologii.. co w takiej sytuacji zrobić?

jw.

--
Liwiusz

zakup na allegro, przedpłata, brak profor my