zakup na amazon uk

Data: 2015-09-10 13:57:08
Autor: oszczedny
zakup na amazon uk
witam
jak najprosciej i najtaniej dokonac zakupu na amazonie UK w funtach? z tego co widze w gre wchodza tylko karty debetowe wiec co aktualnie bedzie najtanszym sposobem, bez placenia gigantycznej prowizji i pytanie pomocnicze: (bo bedzie to moja pierwsza transakcja zagraniczna tj w innej walucie niz pln) na co zwracac uwage?
pozdrawiam
oszczedny

Data: 2015-09-10 14:37:26
Autor: Wojciech Bancer
zakup na amazon uk
On 2015-09-10, oszczedny <oszczedny@polska.pl> wrote:
witam
[...]

Konto kantorowe z podpiętą kartą (np. Kantor Alior Bank).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-09-10 18:46:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zakup na amazon uk

"oszczedny" msrr87$uln$1@mx1.internetia.pl

[...]

Na inne posty. ;)

   From: dddddddd <fejk@email.com>
   Newsgroups: pl.biznes.banki
   Subject: jaka karta do płatności Chiczykom

   Date: Mon, 31 Aug 2015 12:51:16 +0200

   czego najlepiej używać do sporadycznych płatności za zakupy na aliexpress itp?
   Jakiś prepaid czy coś innego rozliczanego w USD?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

zakup na amazon uk