zakup przez net - bez zamówienia

Data: 2012-04-07 11:28:41
Autor: lamia
zakup przez net - bez zamówienia
czy dokonując zakupu na podstawie mailowego ustalenia warunków zakupu (czyli bez zamówienia w sklepie internetowym) mam taką samą obligację sprzdającego w zakresie wypełnienia warunków zamówienia,  jak w przypadku zamówienia na stronie?

(zakładając oczywiście, że z maila wynika wystarczająco jasno zakres i warunki usługi).

Data: 2012-04-07 14:22:42
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 7 Apr 2012, lamia wrote:

[...]

"Wystarczajaco jasno" nie jest tożsame z "identyczne z regulaminem
sklepu" (co i tak mogłoby nie wystarczyć do 100% identycznosci, ze
względu na odrębne zapisy dla wzorca umowy), a do tego chyba dojda
różnice interpretacyjne "indywidualnego zamówienia".
  Co do zasady zobowiazanie powinno być takie samo, ale... jak wyżej.

pzdr, Gotfryd

zakup przez net - bez zamówienia