zakup roweru

Data: 2015-07-25 15:20:39
Autor: Jawi
zakup roweru
Witam,
Hmm, poszukuje roweru do 1200pln niestety.
Miejsko-trekingowy, męski.
Nie ma innych specjalnych wymagań.
Mój brat kupił w decathlonie i po 3 serwisach oddał. Teraz trzeba kupić gdzie indziej, tak więc decathlon odpada.
Rzuciło się komuś coś ostatnio w pulpit/oczy :)

Data: 2015-07-25 15:00:43
Autor: Budzik
zakup roweru
Użytkownik Jawi galaxband@poczta.fm ...

[...]
Rzuciło się komu¶ co¶ ostatnio w pulpit/oczy :)

Szukałes, szukałes i nic nie znalazłes poza decathlonem?

Data: 2015-07-25 17:30:56
Autor: Jawi
zakup roweru
W dniu 2015-07-25 o 17:00, Budzik pisze:
Szukałes, szukałes i nic nie znalazłes poza decathlonem?
Znalazłem i podałem propozycje jakie znalazłem ponad 30 min przed Twoj± odpowiedz±.

że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na ni±"

Data: 2015-07-26 07:00:59
Autor: Budzik
zakup roweru
Użytkownik Jawi galaxband@poczta.fm ...

Szukałes, szukałes i nic nie znalazłes poza decathlonem?
Znalazłem i podałem propozycje jakie znalazłem ponad 30 min przed Twoj± odpowiedz±.

:)
Urki korzystania z hamsterka - nie widziałem propozycji jeszcze u siebie.
W Twoich propozycjach ten KANDS wydaje sie bardzo ciekawy.

Data: 2015-07-25 20:06:02
Autor: atm
zakup roweru

https://www.youtube.com/watch?v=1LODt1wKalY&index=6&list=PLlfeKuIsrGsv20Kew9EPMDP8ggOQJn14W ;]

Data: 2015-07-25 16:24:22
Autor: Jawi
zakup roweru
W dniu 2015-07-25 o 15:20, Jawi pisze:
[...]

http://allegro.pl/kands-elite-pro-acera-21-na-28-gratisy-i5564757518.html
ten z linku byłby odpowiedni.
Taniej niż na firmowej stronie, wyczytałem w sieci opinie, że te KANDS są warte swojej ceny.
http://www.decathlon.pl/hoprider-300-m-id_8307664.html - a poszukiwany jest zamiast tego ;)

Data: 2015-07-25 16:26:52
Autor: Jawi
zakup roweru
W dniu 2015-07-25 o 16:24, Jawi pisze:

http://allegro.pl/kands-elite-pro-acera-21-na-28-gratisy-i5564757518.html
ten z linku byłby odpowiedni.
Taniej niż na firmowej stronie, wyczytałem w sieci opinie, że te KANDS
sÄ… warte swojej ceny.
http://www.decathlon.pl/hoprider-300-m-id_8307664.html - a poszukiwany
jest zamiast tego ;)

albo ten?
http://www.natanrower.pl/page/134/Trans-Atlantic

Data: 2015-07-25 17:16:33
Autor: AL
zakup roweru
On 2015-07-25 16:24, Jawi wrote:
[...]

Kandsa moge polecic z czystym sumieniem (co prawda MTB, ale sadze, ze firma to firma).
Syn od ponad 4 lat ujezdza ich eksportowa wersje na rynek wloski: Lavaro Evolution V - osprzet caly na Alivio, kola porzadne, oczkowane, ogolnie dobre wrazenie.
Jak na jade mlodziezowa po roznych wertepach (syn w tym roku konczy 15 lat) to rower zdal egzamin.  Teraz niestety bedziemy zmieniac na wiekszy - wyrosla latorosl juz do 185cm :-o , wiec rama 17" jest ciut za maĹ‚a.
I majac budzet 2kpln nie potrafie wciaz na chwile obecna znalezc lepszej propozycji niz firmy KANDS (mowie cena w stosunku do tego co oferuje w osprzecie).

Data: 2015-07-27 13:50:35
Autor: TheGhost
zakup roweru
http://www.decathlon.pl/hoprider-300-m-id_8307664.html - a poszukiwany jest zamiast tego ;)

Hamulce Alhonga, manetki + kaseta (wow - KASETA) SunRace, piasta przód (chyba z dynamem) jakiś noname, stalowe śruby na kołach. Nie wysilili się muszę przyznać. Kiedyś w tesco (chyba, albow jakimś innym Kauflandzie) widziałem fajny rowerek retro za 700 zł. Wprawdzie klasa sprzętowapodobna(acz raczejw kierunku SHIMANO), ale przynajmniej piasta i manetki były z Nexusa. W sumie nie byłem nigdy nawet w Decathlonie, acz na Twoim miejscu raczej odpuściłbym sieciówki w rodzaju Decathlona, czy InterSport i przeszedłbym się do któregoś ze sklepów sieci "Dobre Sklepy Rowerowe". Jak by nie było to detalista gliwickiego VELO, więc kitu raczej Ci tam nie wcisną, a to co na fotkach - to je Panie amelinium. To się nie chyci :-)

Pozdrawiam, M.

Data: 2015-07-27 14:32:56
Autor: TheGhost
zakup roweru
http://www.decathlon.pl/hoprider-300-m-id_8307664.html - a poszukiwany jest zamiast tego ;)

Hamulce Alhonga, manetki + kaseta (wow - KASETA) SunRace, piasta przĂłd
[...]
Ci tam nie wcisnÄ…, a to co na fotkach - to je Panie amelinium. To siÄ™ nie
chyci :-)

Pozdrawiam, M.

Data: 2015-07-25 22:11:03
Autor: Jawi
zakup roweru
[...]

i jeszcze taki, blisko miejsca zamieszkania zainteresowanego, więc ma priorytet :)

http://www.centrumrowerowe.pl/rowery/trekkingowe/p,rower-discovery-gts-28-r-19-czarny-karbon,407026.html#75915162

Data: 2015-07-26 00:57:12
Autor: Jacek
zakup roweru
W dniu 2015-07-25 o 15:20, Jawi pisze:
Witam,
Hmm, poszukuje roweru do 1200pln niestety.
Miejsko-trekingowy, męski.
Nie ma innych specjalnych wymagań.
Sam szukałem czegoś podobnego i znalazłem to:
http://www.centrumrowerowe.pl/rowery/trekkingowe/p,rower-voyager-gts-28-grafitowy-karbon,472849.html
Przejechałem się. Wrażenia pozytywne, nawet bardzo. Precyzyjnie działają przerzutki, wygodne siodełko, kierownica bardzo mi spasowała. Amortyzacja działa jak należy. Polecam w ciemno.
Jacek

Data: 2015-07-29 18:38:32
Autor: Jawi
zakup roweru
W dniu 2015-07-26 o 00:57, Jacek pisze:
[...]

no włąsnie brat zakupił: https://www.centrumrowerowe.pl/rowery/trekkingowe/p,rower-discovery-gts-28-czarny-karbon,407026.html
a tu to samo tylko krĂłcej
http://tnij.org/ryv7jet

Ogólnie w kwocie do 1200pln wybór ciężki, bo i możliwości małe, ale idzie kupić rower dużo lepszy niż w decathlonie.
Zauważyłem, że decathlon jest bardzo drogi w stosunku do jakości.
GwarancjÄ™ majÄ… dobrÄ…, serwis - hmm... serwisu nie majÄ…, tylko siakieĹ› regulacje prostsze.
Rower zakupiony w decathlonie miał luzy na wolnobiegu i skrzeczało podczas jazdy. Dwa razy podchodzili do naprawy i lipa, aż w końcu zapytali czy aż tak bardzo mu to przeszkadza, że reklamuje ;)

Data: 2015-07-26 14:46:05
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
On 07/25/15 15:20, Jawi wrote:
Hmm, poszukuje roweru do 1200pln niestety.

Wiesz, przy tym budzecie i odrobinie kultury technicznej, radze zlozyc sobie samemu z markowych czesci/elementow!
Wtedy masz na kazda czesc odrebna gwarancje i ELASTYCZNOSC i pelna kontrole nad produktem jakim stanie sie Twoj rower :)

Data: 2015-07-26 11:24:21
Autor: Ignac
zakup roweru
W dniu niedziela, 26 lipca 2015 14:45:20 UTC+2 użytkownik Oje Ejo napisał:

Wiesz, przy tym budzecie i odrobinie kultury technicznej, radze zlozyc sobie samemu z markowych czesci/elementow!

Obawiam się, że odrobina kultury technicznej nie wystarczy.
Dobrym kryterium w podjęciu takiej decyzji, jest samodzielna
umiejętno¶ć serwisowania absolutnie wszystkiego w rowerze.
Przykładowo: przecentrować koła, aby obręcze były na ¶rodku widełek,
dobór długo¶ci osi suportu dla danej korby, rozwi±zania zagadnienia
dostępno¶ci wszystkich przełożeń w napędzie. To te najistotniejsze.
Osobi¶cie wolałbym poszukać sprzętu gotowego, który spełnia np. ostatni
warunek.

Data: 2015-07-26 15:00:48
Autor: Budzik
zakup roweru
Użytkownik Oje Ejo oje_ejo@yandex.ru ...

[...]

A jak kupisz zestaw to na poszczególne czesci nie masz gwarancji?

Poza tym składany rower za 1200zł?
Mozesz zaproponować jakis sensowny zestaw w jako¶ci elementów porównywalnej do pokazanego tutaj KANDSA?

Data: 2015-07-26 17:52:21
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
On 07/26/15 17:00, Budzik wrote:
Poza tym składany rower za 1200zł?
Mozesz zaproponować jakis sensowny zestaw w jako¶ci elementów porównywalnej
do pokazanego tutaj KANDSA?

Czesc elemenow mozna kupic uzywane np. z portalu aukcyjnego, niektore rodzaje rzeczy raczej nie zuzywaja sie i nie ma znaczenia czy uzywane (np. rama)

Wiekszosc jednak trzeba kupic nowe, kola, opony... Chociaz kolega kupil uzywane opony dobrej firmy za trzecia czesc ceny, i nie powiedzialbys ze im cos brakuje!

Data: 2015-07-26 16:34:22
Autor: Budzik
zakup roweru
[...]

No wiec?
Jakiesz szacunkowe koszty? Propozycje zestawu etc?

Data: 2015-07-26 17:56:14
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
On 07/26/15 17:00, Budzik wrote:
Poza tym składany rower za 1200zł?
Mozesz zaproponować jakis sensowny zestaw w jako¶ci elementów porównywalnej
do pokazanego tutaj KANDSA?

Piasty mozna dobrac by lepsze, przykladowo...

Data: 2015-07-26 16:34:23
Autor: Budzik
zakup roweru
[...]

Ok. To jedna czesc. A reszta?

Data: 2015-07-27 13:06:29
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
On 07/26/15 18:34, Budzik wrote:
[...]

Ale najbardzie upierdliwa, zaplatanie wymaga sprzetu i doswiadczenia

Data: 2015-07-27 13:00:48
Autor: Budzik
zakup roweru
[...]

i kosztuje ok 40zł w serwisie... Nie demonizuj prostych spraw...

Data: 2015-07-27 15:36:49
Autor: Liwiusz
zakup roweru
W dniu 2015-07-27 o 15:00, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Oje Ejo oje_ejo@yandex.ru ...

Poza tym składany rower za 1200zł?
Mozesz zaproponować jakis sensowny zestaw w jakości elementów
porĂłwnywalnej do pokazanego tutaj KANDSA?

Piasty mozna dobrac by lepsze, przykladowo...

Ok. To jedna czesc. A reszta?

Ale najbardzie upierdliwa, zaplatanie wymaga sprzetu i doswiadczenia

i kosztuje ok 40zł w serwisie...

Gdzie po tyle? Adres w Warszawie poproszÄ™, bo u mnie 100.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-27 14:08:00
Autor: akarm
zakup roweru
W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 15:36:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Adres w Warszawie poproszę, bo u mnie 100.

Zapytaj u Marcelego na Grochowskiej.
Chwali się, że jest najlepszy.
Może ma drożej z tego tytułu. :)
Ale naprawdę powinien koło zaple¶ć przyzwoicie.

--            Akarm

Data: 2015-07-27 17:00:53
Autor: Budzik
zakup roweru
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

Gdzie po tyle? Adres w Warszawie poproszę, bo u mnie 100.

Dupa :)
Jestem z Poznania.
Mogę ci podac adres w Poznaniu, wtedy wyjdzie 40 + przesyłka :)

Data: 2015-07-28 11:42:38
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
On 07/27/15 15:00, Budzik wrote:
Użytkownik Oje Ejo oje_ejo@yandex.ru ...
Ale najbardzie upierdliwa, zaplatanie wymaga sprzetu i doswiadczenia

i kosztuje ok 40zł w serwisie...
Nie demonizuj prostych spraw...

Wlasnie facet powiedizal mi, ze cena wymieniona powyzej obejmuje ZAPLATANIE
natomast PRZEPLECENIE kosztuje poltora raza wiecej (na kolo),
wyglada na to, ze odplecenie szprych oraz wyprostowanie obreczy "uzywanej" - to FULL roboty! ;)

W sumie, wymiana piast kosztowac moze poltora stowki, warto? Juz lepiej kupic NOWE kola z takimi piastami/obreczami jak trzeba!

Data: 2015-07-28 11:32:08
Autor: akarm
zakup roweru
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 11:41:48 UTC+2 użytkownik Oje Ejo napisał:

kosztowac moze poltora stowki

półtorej!

--          aKARM

Data: 2015-07-28 11:44:47
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
[...]

W sumie mozna sobie "odplesc" samodzielnie - raczej nie trzeba specjalistycznego sprzetu ani precyzji i doswiadczenia ;)

Data: 2015-07-28 11:53:22
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
On 07/26/15 18:34, Budzik wrote:
[...]

Poza tym, nie wiem co to za obrecze, wydaje mi sie ze mozna miec lepsze za porownywalna cene,
ze nie wspomne o oponach...
Wiec w tym "Twoim" rowerze kola od razu do wymiany! ;)

Jeszcze najwazniejsze chyba: po co wiedelec AMORTYZOWANY? Wiadomo, ze to bajer dzialajacy na wyobraznie dzieci, ale o PUSTEJ wartoci!
Jezeli roweru nie uzywasz do sportow ekstremalnych amortyzator oznacza:
- wieksza wage
- pochlanienie energii pedalowania
innymi slowy: "strzal w piete"

Data: 2015-07-28 12:02:22
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
Poza tym, nie wiem co to za obrecze, wydaje mi sie ze mozna miec lepsze
za porownywalna cene,
ze nie wspomne o oponach...

"lepsze" oznacza przede wszystkim LZEJSZE!
W przypadku wlasnie kol waga ma najbardziej KRYTYCZNE znaczenie poniewaz liczy sie moment OBROTOWY!

Wage kol odczujesz najbolesniej, o wiele bardziej niz wage ramy czy osprzetu...

Data: 2015-07-28 15:39:35
Autor: Piotr Rogoza
zakup roweru
Dnia Tue, 28 Jul 2015 12:02:22 +0200, Oje Ejo napisał(a):

Wage kol odczujesz najbolesniej, o wiele bardziej niz wage ramy czy
osprzetu...
A nie wagę samych opon? W końcu to one potrafią być dość ciężkie i są na samym końcu promienia kół.
Nie wiem czy obręcze tak bardzo się różnią bo opony potrafią być na prawdę ciężkie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-07-28 17:57:17
Autor: Jawi
zakup roweru
W dniu 2015-07-28 o 17:39, Piotr Rogoza pisze:
> [...]
samym końcu promienia kół.
Nie wiem czy obręcze tak bardzo się różnią bo opony potrafią być na
i mĂłwicie, ĹĽe wagÄ™ opon odczujemy w nogach wyraĹşnie?

Data: 2015-07-29 21:58:22
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
On 07/28/15 17:57, Jawi wrote:
i mĂłwicie, ĹĽe wagÄ™ opon odczujemy w nogach wyraĹşnie?

Moment bezwladnosci = Masa * Promien
Wiec im masz cos co ma sie obracac ciezszego i im dalej od osi tym ciezej rozpedzac & hamowac!

Czyli warto, naprawde warto wydac na lekkie opony, detki, oraz obrecze kol...
Zwroc uwage, ze dobre opony "potrafia" kosztowac!

Data: 2015-07-30 22:27:55
Autor: ToMasz
zakup roweru
W dniu 26.07.2015 o 17:00, Budzik pisze:
[...]

ciut droższy, ale ja tylko poto aby udowodnić że się da:
http://olx.pl/oferta/rower-trekingowy-szosowy-fit-28cali-11-50kilograma-CID767-IDaU4Wd.html
Tyle że tu akrurat 11.5kg jest najważniejszym parametrem
ToMasz

Data: 2015-07-31 08:00:40
Autor: Budzik
zakup roweru
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

[...]

Nic tu nie pisza o zastosowanych komponentach - na pewno sa lepsze niz w omawianym kandsie?
Np. piasty ktore w tamtym ktos wypominał?

Poza tym to nie jest troche drozej bo zapominasz, ze w tamtym miałes juz bagaznik oswietlenie etc.

Ale zeby nie było ze sie czepiam - przyznaje ze ten rowerek ktory zalinkowałes wyglada super.

Data: 2015-08-02 14:40:03
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
On 07/30/15 22:27, ToMasz wrote:
ciut droższy, ale ja tylko poto aby udowodnić że się da:
http://olx.pl/oferta/rower-trekingowy-szosowy-fit-28cali-11-50kilograma-CID767-IDaU4Wd.html

Tyle że tu akrurat 11.5kg jest najważniejszym parametrem

Ale jak wymienisz (pozniej kiedys) na opony szerokie ale "foldable" markowe wowczas nadal utrzymasz dobra wage... (koszt >200zl)

Data: 2015-08-02 14:49:39
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
Ale jak wymienisz (pozniej kiedys) na opony szerokie ale "foldable"
markowe wowczas nadal utrzymasz dobra wage... (koszt >200zl)

P.S. Jak jezdzi sie waskimi oponami roweru "trekkingowego" po takich kocich lbach? Probowal ktos? ;)
Poniewaz rower trekkingowy, jako posiadajacy delikatniejsze kola, z zalozenia sluzy do przemieszczania sie po miescie, ale to chyba czysta teoria...
Moze w Amsterdamie, Berlinie czy Kopenhadze,
ale po POLSKICH miastach to widze bez szerokich opon ANI RUSZ!
Co chwila czychaja jakies WYRWY, koleiny w asfalcie czy wyciete paski w asfaltu (niby "w czasie naprawy" sobie z tydzien tak stoja i szcegolnie "fajnie" w nie wjechac po ciemku), rzadko masz lagodne zjazdy, krawezniki wysokie bywaja nawet na DROZKACH ROWEROWYCH!

Widac jasno, ze jazda po POLSKIM MIESCIE wymaga chyba BARDZIEJ TERENOWEGO roweru niz np. po drodze polnej czy lesnej!

Data: 2015-08-02 15:43:54
Autor: JDX
zakup roweru
On 2015-08-02 14:49, Oje Ejo wrote:
P.S. Jak jezdzi sie waskimi oponami roweru "trekkingowego" po takich
kocich lbach? Probowal ktos? ;)
¬le się jeĽdzi.

Poniewaz rower trekkingowy, jako posiadajacy delikatniejsze kola, z
zalozenia sluzy do przemieszczania sie po miescie, ale to chyba czysta
teoria...
Hmmm, a na czym ta delikatniejszo¶ć kół w trekkingach polega? Bo jak tak sobie patrzę, to tam obręcze i piasty s± takie same jak MTB. :-D Opony ino węższe.

Widac jasno, ze jazda po POLSKIM MIESCIE wymaga chyba BARDZIEJ
TERENOWEGO roweru niz np. po drodze polnej czy lesnej!
Taa, zwłaszcza z niedompompowanymi dętkami, aby snejki łatwiej było łapać na dziurach i krawężnikach gdy koło "dobije". :-D

Data: 2015-08-03 01:26:26
Autor: Oje Ejo
zakup roweru
On 08/02/15 15:43, JDX wrote:
Taa, zwłaszcza z niedompompowanymi dętkami, aby snejki łatwiej

Czemu niedopompowanymi? Raczej powyżej minimum zalecanego przez producenta (opon)...
Jak lepiej: tak czy z w±skimi oponami na dziurach?

Data: 2015-08-02 17:00:22
Autor: Budzik
zakup roweru
[...]

jezdziłem na takich w miare waskich oponach na góralu (1,75 bodaj) - bardzo wygodnie i bez problemowo. Dało się i po miescie i po lesie.

Data: 2015-07-26 20:30:24
Autor: Jawi
zakup roweru
W dniu 2015-07-26 o 14:46, Oje Ejo pisze:
On 07/25/15 15:20, Jawi wrote:
[...]

Ja to wiem. Liczyłem. Rozsądna konfiguracja, żeby rzeczywiście było lepiej nie wyjdzie taniej, ale pewniej na pewno.
To rower dla brata, chce jechać i kupić, wsiadać i jeździć ;) W gorącej zupie kąpany.
Nie mam problemów technicznych i sam składałem i na zimę będę składał sobie i dla syna kolejny rower, ale teraz pomagam szukać gotowca. O ile w osprzęcie to widzę co jest, ale z tych marek i szczególnie ram to nie wiem co o tym myśleć.

zakup roweru