zakup roweru

Data: 2015-07-25 15:00:43
Autor: Budzik
zakup roweru
Użytkownik Jawi galaxband@poczta.fm ...

Hmm, poszukuje roweru do 1200pln niestety.
Miejsko-trekingowy, męski.
Nie ma innych specjalnych wymagań.
Mój brat kupił w decathlonie i po 3 serwisach oddał. Teraz trzeba kupić gdzie indziej, tak więc decathlon odpada.
Rzuciło się komu¶ co¶ ostatnio w pulpit/oczy :)

Szukałes, szukałes i nic nie znalazłes poza decathlonem?

Data: 2015-07-25 17:30:56
Autor: Jawi
zakup roweru
W dniu 2015-07-25 o 17:00, Budzik pisze:
Szukałes, szukałes i nic nie znalazłes poza decathlonem?
Znalazłem i podałem propozycje jakie znalazłem ponad 30 min przed Twoj± odpowiedz±.

że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na ni±"

Data: 2015-07-26 07:00:59
Autor: Budzik
zakup roweru
Użytkownik Jawi galaxband@poczta.fm ...

Szukałes, szukałes i nic nie znalazłes poza decathlonem?
Znalazłem i podałem propozycje jakie znalazłem ponad 30 min przed Twoj± odpowiedz±.

:)
Urki korzystania z hamsterka - nie widziałem propozycji jeszcze u siebie.
W Twoich propozycjach ten KANDS wydaje sie bardzo ciekawy.

Data: 2015-07-25 20:06:02
Autor: atm
zakup roweru
On 2015-07-25 17:00, Budzik wrote:
[...]