zakup roweru Kellys

Data: 2009-04-15 21:34:52
Autor: strusiu
zakup roweru Kellys
Witam!

Mam zamiar kupić używany rower Kelly's (model '07) kupiony w zeszłym roku.

http://www.kellys-bicycles.com/index.php?module=catalog&cPath=1_189_192&pID=11675

Proszę o poradę na co zwrócić uwagę przy oględzinach i ewentualnym zakupie. Dodam, że kawałek mam do miejsca zakupu i nie mogę zobaczyć rowerka teraz i się zastanowić. Jak się zdecyduje to pojadę na oględziny i szybka decyzja..

BTW. Może ktoś ma taki model i może się podzielić wrażeniami...

pozdr
strusiu

Data: 2009-04-16 20:12:15
Autor: Remiczor
zakup roweru Kellys
[...]

IMO zwróć uwagę na wszystko, co wiąże się z normalnym uzytkowaniem. takie rzeczy jak napęd, czyli blat i kaseta - zużywają się i to jest normalne. prędzej, czy póxniej będziesz musiał wymienić (razem z łańcuchem). klocki też. kolejna sprawa - koła - czy nie mają bić, bo to oznacza koszty serwisu. jednak podstawa to cała, nie pęknięta i niepokrzywiona rama. i amorek. tych tańszych po prostu nie opłaca się serwisować, bo koszt jest niewiele mniejszy od nowego. i osprzęt - stopka, lamki, bagaznik. w końcu wszystko i tak rozbija się o cenę :)
r.

zakup roweru Kellys