zakup roweru dla ramy

Data: 2009-11-20 12:32:22
Autor: mariuszmo
zakup roweru dla ramy
mam oto następujący problem, mam ochotę nabyć ramę najlepiej czterozawiasówkę firmy spec lub norco. Znalazłem ale nie ramę a cały rower. Rama mi odpowiada rozmiarem też. Mogę to sprowadzić ale jest jeden problem, całego roweru nie potrzebuję i teraz tak myślę teoretycznie może by się znalazł chętny na zakup reszty? reszta to osprzęt deore, koła pod tarcze na piastach shimano i obręczach WTB, siodło WTB, sztyce i wsporniki i kiera ritchey, widelec -jeden z najniższych modeli TORY , hamulce hayes mechaniki, opony to jakaś kenda, korby shimano na octalink. Wszystko więc nie rewelacyjne ale markowe, solidne i powinno pracować latami
Tak więc kupuję rower za jakieś 4200 z tego ja zostawiam ramę a resztę oddaję zainteresowanemu za koszty do ustalenia ale niższe niż zakup tego sprzętu osobno. Ktoś chętny?
Jeśli nie to zapewne i tak go kupię a części powędrują na allegro.pl :)

Data: 2009-11-20 15:17:28
Autor: CeZ__134
zakup roweru dla ramy

[...]

Moze jakies foto ?:)

CeZ__134

Data: 2009-11-20 19:05:06
Autor: fest
zakup roweru dla ramy
mariuszmo napisal i wyslal takie slowa:

za koszty do ustalenia ale niższe niż zakup tego sprzętu osobno. Ktoś chętny?
Jeśli nie to zapewne i tak go kupię a części powędrują na allegro.pl :)

to w takim razie jak to ma sie opłacać potencjalnemu kupcowi całego
szeregu tych \'gratow\' ? chyba logicznym jest ze przy zakupie tego
wszystkiego powinno być taniej niż osobne zakupy...
\"cena do ustalenia\" - w takim razie powinieneś napisać cena komponentów
jak w sklepie albo droższa....

--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2009-11-20 22:23:15
Autor: mariuszmo
zakup roweru dla ramy

[...]

nie bo ceny części OEM są znacznie niższe więc za całość będzie na pewno zdecydowanie taniej niż w sklepie, najchetniej bym kupił samą ramę z rozbiórki ale sklep na to nie pójdzie a zamówienie samej ramy wyjdzie tyle samo co cały rower
ewentualny spis gratów jest tutaj o ile na to się zdecyduję:

Fork: Rockshox Tora, U-Turn 80-130mm travel adjust & external rebound adjust
Front Hub: Shimano M-475
Rear Hub: Shimano M-475
Front Rim: WTB SX-24
Rear Rim: WTB SX-24
Spokes: DT Swiss Stainless, 2.0
Front Tire: Kenda Komodo, 2.10
Rear Tire: Kenda Komodo, 2.10
Brakeset
Front Brake: Hayes Sole hydraulic, 6" rotor
Rear Brake: Hayes Sole hydraulic, 6" rotor
Brake Levers: Hayes Sole
Drivetrain
Crankset: Shimano FC-M442, Octalink BB, 44/32/22
Pedals: Wellgo M-21 Alloy
Chain: KMC Z-9000
Freewheel: Shimano Deore, 11-32
Front Derailleur: Shimano Deore, 31.8
Rear Derailleur: Shimano Deore, long cage
Front Shifter: Shimano Deore, Rapid Fire, 9 speed
Rear Shifter: Shimano Deore, Rapid Fire, 9 speed

Data: 2009-11-20 23:00:10
Autor: Adrian S.
zakup roweru dla ramy
Nie wiem czy tutaj znajdziesz chętnych na poszczególne części, lepiej będzie
od razu nastawić się na sprzedaż na allegro. Tylko wystawiaj jak będzie
trochę cieplej, typu kwiecień, wtedy dostaniesz lepsze ceny.  --
Adrian S. the Lajt Rider

zakup roweru dla ramy