zakup roweru dla ramy

Data: 2009-11-20 15:17:28
Autor: CeZ__134
zakup roweru dla ramy

mam oto następujący problem, mam ochotę nabyć ramę najlepiej czterozawiasówkę
firmy spec lub norco. Znalazłem ale nie ramę a cały rower. Rama mi odpowiada
rozmiarem też. Mogę to sprowadzić ale jest jeden problem, całego roweru nie
potrzebuję i teraz tak myślę teoretycznie może by się znalazł chętny na zakup
reszty?
reszta to osprzęt deore, koła pod tarcze na piastach shimano i obręczach WTB,
siodło WTB, sztyce i wsporniki i kiera ritchey, widelec -jeden z najniższych
modeli TORY , hamulce hayes mechaniki, opony to jakaś kenda, korby shimano na
octalink. Wszystko więc nie rewelacyjne ale markowe, solidne i powinno
pracować latami
Tak więc kupuję rower za jakieś 4200 z tego ja zostawiam ramę a resztę oddaję
zainteresowanemu za koszty do ustalenia ale niższe niż zakup tego sprzętu
osobno. Ktoś chętny?
Jeśli nie to zapewne i tak go kupię a części powędrują na allegro.pl :)

Moze jakies foto ?:)

CeZ__134

zakup roweru dla ramy