zakup telefonu na allegro

Data: 2011-08-04 12:54:32
Autor: Adr ian
zakup telefonu na allegro
Witam,
mam takie pytanie:

kupiłem na allegro telefon komórkowy - opisany był jako "sprawny, w
dobrym stanie, używany, z książeczką gwarancyjną do 2013 roku".

Gdy telefon do mnie dotarł , okazało się,że jest rzeczywiście sprawny
i w dobrym stanie, ale sprzedawca nie poinformował mnie o tym,że był
serwisowany- wymiana ekranu.

Czy mogę dochodzić jakiś roszczeń z tego tytułu, jak jest traktowane
takie zatajenie naprawy gwarancyjnej.

Nie chciałbym bym dochodzić roszczeń  przez serwis allegro, bo to mało
skuteczne.

Dziękuję za rady i pozdrawiam

Data: 2011-08-04 15:08:31
Autor: witek
zakup telefonu na allegro
On 8/4/2011 2:54 PM, Adr ian wrote:
[...]

w czym telefon z wymienionym nowym ekranem jest gorszy od tego z uzywanym i porysowanym?

szukasz awantury po prostu i nic wiecej.

Data: 2011-08-04 21:58:13
Autor: Johnson
zakup telefonu na allegro
W dniu 2011-08-04 21:54, Adr ian pisze:

[...]

W sumie opis zgadza się z rzeczywistością. W którym miejscu jest niezgodność z umową ?

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-08-04 21:59:57
Autor: MZ
zakup telefonu na allegro
W dniu 2011-08-04 21:54, Adr ian pisze:

Czy mogę dochodzić jakiś roszczeń z tego tytułu, jak jest traktowane
takie zatajenie naprawy gwarancyjnej.

Nie. "Stan zgodny z opisem".

--
MZ

Data: 2011-08-04 22:34:13
Autor: SDD
zakup telefonu na allegro

Użytkownik "Adr ian" <alguiennnn@gmail.com> napisał w wiadomości news:120e8e7b-3e4d-46cf-9eb2-1b378fb5d018e40g2000yqn.googlegroups.com...

Czy mogę dochodzić jakiś roszczeń z tego tytułu, jak jest traktowane
takie zatajenie naprawy gwarancyjnej.

Nie rozumiem na czymn polega problem.
W czym telefon z wymienionym ekranem jest gorszy?

Chcialbys rozumiem telefon z fabrycznie zamontowanym, wadliwym ekranem, ktory Ty sam musialbys np. po miesiacy uzytkowania wymienic?
Wtedy bylbys usatysfakcjonowany do granic mozliwosci i przy jego odbiorze przezylbys intensywny orgazm z obfitym wytryskiem?
Bylby to telefon "cacy"?

Taki z wymeinionym ekranem, dzieki czemu wytrzyma on zapewne dluzej niz wytrzymalby fabryczny, jest juz zdecydowanie "be"?

POzdrawiam
SDD

Data: 2011-08-04 22:47:42
Autor: Cavallino
zakup telefonu na allegro
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:

Taki z wymeinionym ekranem, dzieki czemu wytrzyma on zapewne dluzej niz wytrzymalby fabryczny, jest juz zdecydowanie "be"?

Pewnie można mieć podejrzenia co do powodu wymiany ekranu.

Data: 2011-08-04 22:55:22
Autor: SDD
zakup telefonu na allegro

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:j1f0hb$f7o$1news.onet.pl...

Pewnie można mieć podejrzenia co do powodu wymiany ekranu.

Wykonanego w ramach gwarancji?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-08-05 00:09:52
Autor: Piotr Słaby
zakup telefonu na allegro
Pewnie można mieć podejrzenia co do powodu wymiany ekranu.

Wykonanego w ramach gwarancji?

Jeżeli nie był wymieniony w ramach gwarancji to książeczkę gwarancyjną można wyrzucić do piecyka.
Miałem na allegro taką sytuację, dałem negatywa i tyle ...
W serwisie Nokii dostałem pieczątkę: gwarancja anulowana.

Piotr

Data: 2011-08-05 08:36:33
Autor: Dominik & Co
zakup telefonu na allegro
W dniu 05-08-2011 00:09, Piotr Słaby rzecze:

Jeżeli nie był wymieniony w ramach gwarancji to książeczkę gwarancyjną
można wyrzucić do piecyka.

OP raczył napisać "jak jest traktowane takie zatajenie
naprawy gwarancyjnej".

Jeśli rzeczywiście była to naprawa gwarancyjna, to nie ma
co się burzyć. Takoż, jeśli i nie gwarancyjna, ale wykonana
przez autoryzowany serwis.

Jeśli nie to pewnie niezgodność jest, choć nie wiemy,
jaki był opis aukcji. Może brzmiał "w komplecie pudełko
i nieważna książka gwarancyjna" ;-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-08-05 15:26:18
Autor: Bydlę
zakup telefonu na allegro
On 2011-08-05 08:36:33 +0200, Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> said:

Jeśli nie to pewnie niezgodność jest,

Umawiali się na sprzedaż sprawnego telefonu?
:-)

 choć nie wiemy,
jaki był opis aukcji

Zazwyczaj jeśli delikwent przeczyta, to nie ma potem pretensji...

--
Bydlę

Data: 2011-08-08 09:03:36
Autor: Dominik & Co
zakup telefonu na allegro
W dniu 05-08-2011 15:26, Bydlę rzecze:

Umawiali się na sprzedaż sprawnego telefonu?
:-)

Nie wiadomo. Jeśli w treści stało
"przedmiotem transakcji jest używany telefon,
sprawny, z gwarancją ważną do...."
to umawiali się na sprzedaż telefonu
sprawnego _i z gwarancją_. To oczywiście przykład.

Tytuł aukcji to inna sprawa- tam pełnego
opisu zwyczajnie nie zmieścisz.

choć nie wiemy,
jaki był opis aukcji

Zazwyczaj jeśli delikwent przeczyta, to nie ma potem pretensji...

Zazwyczaj tak :-)
BTW to warunek konieczny, choć nie wystarczający.
Trzeba przeczytać i zrozumieć ;-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-08-04 22:54:50
Autor: Bydlę
zakup telefonu na allegro
On 2011-08-04 22:34:13 +0200, "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> said:

Nie rozumiem na czymn polega problem.
W czym telefon z wymienionym ekranem jest gorszy?

Nie czepiaj się go - kupił używany, ale chce nowy...
;)

--
Bydlę

Data: 2011-08-05 02:26:44
[...]