zakup telefonu na allegro

Data: 2011-08-05 02:26:44
Autor: to
zakup telefonu na allegro
begin Adr ian
kupiłem na allegro telefon komórkowy - opisany był jako "sprawny, w
dobrym stanie, używany, z książeczką gwarancyjną do 2013 roku".

Gdy telefon do mnie dotarł , okazało się,że jest rzeczywiście sprawny i
w dobrym stanie, ale sprzedawca nie poinformował mnie o tym,że był
serwisowany- wymiana ekranu.

Czy mogę dochodzić jakiś roszczeń z tego tytułu, jak jest traktowane
takie zatajenie naprawy gwarancyjnej.

Czy Ty jesteÅ› normalny?

zakup telefonu na allegro