zakup teraz auta z kratka

Data: 2014-01-12 02:36:48
Autor: news
zakup teraz auta z kratka
czy jesli teraz wezme takie auto w leasing (dg 1 osobowa) to czy to nasze wspaniale panstwo pozwoli mi na pelne odliczenie vat w calym okresie leasingowania (24 mce), nawet po zmianie przepisow ? bo rozumiem ze paliwo tylko w tym okresie przejsciowym ?

jak ktokolwiek sprawdzi czy auto jest wykorzystywane wylacznie do dg a nie np. do tego ze pojade po bulki do marketu (to oczywiscie skrot myslowy) ?

Data: 2014-01-16 08:46:38
Autor: adam
zakup teraz auta z kratka
W dniu 2014-01-12 02:36, news pisze:
czy jesli teraz wezme takie auto w leasing (dg 1 osobowa) to czy to
nasze wspaniale panstwo pozwoli mi na pelne odliczenie vat w calym
okresie leasingowania (24 mce), nawet po zmianie przepisow ?

Nie liczyłbym na takie miłosierdzie

jak ktokolwiek sprawdzi czy auto jest wykorzystywane wylacznie do dg a
nie np. do tego ze pojade po bulki do marketu

szans na sprawdzenie nie ma żadnych. Ale w projekcie przepisów mówi się o "możliwości" użycia do celów prywatnych. A możliwość - zawsze jest.

Odnośnie tytułu posta - nie musi mieć kratki, wystarczy homologacja N1

Data: 2014-01-16 10:47:49
Autor: Piotrek
zakup teraz auta z kratka
On 2014-01-16 08:46, adam wrote:
[...]

W przypadku poprzedniej derogacji, po zarejestrowaniu umowy leasingu w US, dalej można było odliczać pełny VAT.

Tak więc IMHO są niezerowane szanse i teraz.

Piotrek

Data: 2014-01-16 11:27:53
Autor: Gotfryd Smolik news
zakup teraz auta z kratka
On Thu, 16 Jan 2014, adam wrote:

[...]

  Ale tego, że nieopodatkowana, już nie obiecali?
  ;)

pzdr, Gotfryd

zakup teraz auta z kratka