zakup trucizn

Data: 2013-07-31 06:43:29
Autor: alt.ero.ae
zakup trucizn
Proszę o wskazanie mi numerów przepisów ewentualnie dodatkowo wniosków z nich wypływających. Chodzi mi o założenie działalności gospodarczej typu galwanizacja i do tego potrzebuję zakupić KCN. Hurtownia odczynników chemicznych twierdzi że wystarczy przesłać im kopię rejestracji działalności gospodarczej ale dlaczego czekanie na zamówienie trwa miesiąc? Czy muszą być spełnione inne wymagania bo nie dostanę zamówienia? Czy będzie sprawdzane czy lokal spełnia warunki bezpieczeństwa na przechowywanie i pracę z substancjami niebezpiecznymi? Czy mam jeszcze spełnić jakieś warunki? Proszę o wyjaśnienie, żebym mógł to załatwić jak najtaniej. KCN będzie wykorzystywany w ilości zaledwie kilkanaście gramów do galwanizacji artystycznych, więc nie będzie szkodliwych wyziewów jakie są przy utwardzaniu powierzchni metali w stopionym KCN wymaganym do tego w ilości kilkadziesiąt kilogramów.

Data: 2013-07-31 07:11:46
Autor: Kris
zakup trucizn
W dniu środa, 31 lipca 2013 15:43:29 UTC+2 użytkownik alt.e...@gmail.com napisał:
 Hurtownia odczynników chemicznych twierdzi że wystarczy przesłać im kopię >rejestracji działalności gospodarczej ale dlaczego czekanie na zamówienie trwa >miesiąc?

Wklej najpoierw co odpowiedziała hurtownia, jak ich zapytałeś dlaczego musisz czekać miesiąc?

Data: 2013-07-31 10:38:28
Autor: alt.ero.ae
zakup trucizn
W dniu środa, 31 lipca 2013 16:11:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Wklej najpoierw co odpowiedziała hurtownia, jak ich zapytałeś dlaczego musisz czekać miesiąc?

Hurtownia nie udzieliła mi żadnego wyjaśnienia w tej sprawie. Może to jest jakaś tajemnica? Albo oni nie są od wyjaśniania tylko prawnicy którym się płaci za informacje. Wcześniej spotkałem się z tym że pewne rodzaje oprogramowania nie są dostępne ogólnie a jedynie osobom mającym tytuł magistra w danej specjalizacji. Innym ludziom nie wolno ich sprzedawać. Również nie chciano mi wyjaśnić powodu.

Data: 2013-07-31 21:19:12
Autor: Jawi
zakup trucizn
W dniu 2013-07-31 19:38, alt.ero.ae@gmail.com pisze:
[...]

może podasz przykład takiego oprogramowania?

Data: 2013-08-01 08:10:19
Autor: Marek Dyjor
zakup trucizn
Użytkownik wrote:
[...]

A co ci odpowiedzieli w hurtowni na twoje pytania?

zakup trucizn