zakup trucizn

Data: 2013-07-31 07:11:46
Autor: Kris
zakup trucizn
W dniu środa, 31 lipca 2013 15:43:29 UTC+2 użytkownik alt.e...@gmail.com napisał:
 Hurtownia odczynników chemicznych twierdzi że wystarczy przesłać im kopię >rejestracji działalności gospodarczej ale dlaczego czekanie na zamówienie trwa >miesiąc?

Wklej najpoierw co odpowiedziała hurtownia, jak ich zapytałeś dlaczego musisz czekać miesiąc?

Data: 2013-07-31 10:38:28
Autor: alt.ero.ae
zakup trucizn
W dniu środa, 31 lipca 2013 16:11:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Wklej najpoierw co odpowiedziała hurtownia, jak ich zapytałeś dlaczego musisz czekać miesiąc?

Hurtownia nie udzieliła mi żadnego wyjaśnienia w tej sprawie. Może to jest jakaś tajemnica? Albo oni nie są od wyjaśniania tylko prawnicy którym się płaci za informacje. Wcześniej spotkałem się z tym że pewne rodzaje oprogramowania nie są dostępne ogólnie a jedynie osobom mającym tytuł magistra w danej specjalizacji. Innym ludziom nie wolno ich sprzedawać. Również nie chciano mi wyjaśnić powodu.

Data: 2013-07-31 21:19:12
Autor: Jawi
zakup trucizn
W dniu 2013-07-31 19:38, alt.ero.ae@gmail.com pisze:
[...]

może podasz przykład takiego oprogramowania?

--

zakup trucizn