zakup xbox360 i ps3

Data: 2011-09-29 14:45:32
Autor: IDKrzych
zakup xbox360 i ps3
Wiele osób, których pytano o to, czy xbox360, czy ps3 - natychmiast
odpowiada ps3.

PS3! ;)

Jednak po kilku pytaniach przedszkolaka - dlaczego?
Okazuje się, że to xbox360 ma fajniejszy pad,

to zależy ... mnie tam ten z PS3 bardzo odpowiada.

Wielu graczom odpowiada niesymetryczność umiejscawiania analogów w padzie xboxa, ja miałem najpierw PS więc jestem "od małego" przyzwyczajony. Za to "krzyżyk" jest lepiej chyba odbierany ten z PS3.
PS3 dla mnie ma tylko jedną wadę - wypukłe analogi, przez co kciuki się ześlizgują (można kupić nakładki)

lepszy multiplayer,

imho odrobinę ... w końcu płatny powinien być lepszy ;)

bardziej cichy,

sporne ... blu-ray mniej hałasuje (kręci) niż dvd, za to nowy xbox jest naprawdę nieźle podobno wyciszony i problem już nie jest tak istotny. Mimo wszystko raczej dałbym małą przewagę na korzyść PS3.

mniej aktualizacji, na które w ps3 traci się sporo
czasu.

sporo to za duże słowo ... był ostatnio okres gdzie w stosunkowo krótkim czasie wyszło kilka aktualizacji nie wnoszących prawie nic poza zmianami bezpieczeństwa (w ramach walki z "piractwem" - oddzielny temat dość drażliwy ;) )
Myślę że to już przeszłość, a same aktualizacje poprawiające, rozszerzające usługi to chyba zaleta. W płatnym abonamencie mogą być nawet instalowane automatycznie w nocy więc problemu nie ma.

Minusem podobno polski Live, ale zagraniczny Live w stosunku do
możliwości PS3 nadrabia, mimo, że PS ma dużą rzeszę fanów w Polsce.

imho te same zarzuty można mieć do obu usług.
Live polski jest koszmarnie okrojony - to samo z PlayStation Store polskim a np. hamerykańskim.
Dlatego wielu na PS3 ma kilka kont by korzystać z np. PS Store USA ... gdzie i taniej i więcej :)

Plusem PS3 - niektóre gry, które nie pojawią się na innych platformach,
blu-ray.

tytuły wyłącznie na jedną platformę występują, ale są obecnie jednostkowe.

Zazwyczaj czytam opinie typu "mam i to, i to, gram na xbox, a ps3 mam
dla kilku tytułów". Co zatem po blu-ray i innych funkcjach ps3, skoro
stoi i kurzy się?

nic się nie kurzy ... Jako zwolennik PS3 podam takie propozycje:
- usługa IPLA i inne (czytałem ostatnio o jakimś projekcie vod tvn)
- wirtualny świat Home na szwendanie się i poznawanie znajomych.
- mała bo mała ale integracja z moją PSP ... da się w kilka pozycji grać poprzez sieć na PS3 korzystając z PSP... wspólny sklep.
- niedługo DUŻA! integracja z nową konsolką PS Vita .. pełne wsparcie znajomych, trofeów ... granie multi PS Vita-PS3 i inne bojera-gadżety ;)
I NAJWAŻNIEJSZE ;)
- SI kierowcy z GT5 ścigają się zarabiając dla mnie pieniążki na PS3 sterowanej poprzez www gdy jestem poza domem - w pracy :)

Nie znalazłem opinii porównawczych kinecta do move.

Chyba kilka było ... pokrótce:
- kinect to mniejsza dokładność, pewne opóźnienie (do którego da się przyzwyczaić ze względu na specyfikę "lajtowych" gierek) za to spora przyjemność przy bardziej luźnym podejściu do rozrywki.
- move to duża dokładność bez opóźnienia (gra w ping-ponga daje nieziemską frajdę i z najtrudniejszym przeciwnikiem można się naprawdę spocić) dająca fenomenalne poczucie, że naprawdę wiele zależy od własnych umiejętności.

move wymaga poprawnie oświetlonego pokoju (co czasami bywa trudne) za to kinect odrobinę więcej miejsca w pokoju (co czasami gorsze do spełnienia).
movem rozbijałem lampę i szklanki .. a kinectem robiłem siniaki na d..ie (ślisko kurcze jest :))

Ogólnie kinectem się wygłupiamy, a movem rywalizujemy na poważnie.
IDKrzych

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
- ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
wielowymiarowym,
w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
(S. Lem 1999)

Data: 2011-09-29 14:34:21
Autor: Marklar
zakup xbox360 i ps3
IDKrzych <nick@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

tak z ciekawosci. kto prowadzi teraz? piraci czy sony? tzn czy rzeczywiscie te update'y utrudniaja zycie piratom czy tyle z tego pozytku co z zabezpieczen na PC?

Data: 2011-09-29 17:18:42
Autor: Jerzy Dombczak
zakup xbox360 i ps3
W dniu 2011-09-29 16:34, Marklar pisze:
[...]

Blokuja dostep do zasobow online czyli sklepu i gier jesli nie masz oryginalnego FW od SONY.

Pozatym PS3 jest calkowicie polamane, ladujesz wlasne FW i robisz to co na PC z ta tylko roznica ze procesor to PowerPC nie x86

Data: 2011-09-29 18:06:48
Autor: IDKrzych
zakup xbox360 i ps3
[...]

Ekspertem nie jestem i bardzo głęboko w temat nie wchodziłem ... ale powiedziałbym, że updaty _NIE_ utrudniają życia piratom, bo UWAGA _nigdy go nie mieli_ :)
PS3 w sensie piractwa nie była i nie jest złamana.

Updaty wynikały ze "zmniejszania" swobody, dla prób jakiegoś praktyczniejszego złamania kluczy, piractwa (pogląd SONY).
Konsekwencją jest niemożność instalacji dystrybucji linuksa i korzystania ze sprzętu bez "kontroli/zgody" SONY (co nie spodobało się społeczności wykorzystującej do tej pory w ten sposób PS3 - i było przyczyną niezadowolenia i ataków na SONY).

PS3 więc _nie jest_ "całkowicie połamane" i nigdy nie było.
W jakimś stopniu (nie wiem, nie interesuje się) można korzystać cały czas ze starego FW i instalować linuxa oraz "nieautoryzowane" akcesoria. Jednak to wyklucza wykorzystywanie konsoli on-line (PSN, store, trofea, granie multi), a więc IMHO nie ma najmniejszego sensu.

tak ja to widzę... ;)

Data: 2011-09-29 18:39:07
Autor: Jerzy Dombczak
zakup xbox360 i ps3

[...]

PS3 jest calkowicie zlamane a raczej glowny klucz ktorym wszystko jest podpisywane. Dlatego mozesz sobie zgrac na dysk zawartosc calej plyty z gra i dowolnie ja obrabiac i kopiowac na dowolne nosniki oraz uruchamiac.

Widze ze powtarzasz bzdury powtarzane przez lamerow z autoryzowanymi akcesoriami. Nie ma czegos takiego w PS3 jak autoryzowane akcesoria.

http://psx-scene.com/

Data: 2011-09-29 19:20:29
Autor: IDKrzych
zakup xbox360 i ps3
[...]

no cóż .. może i masz rację .. ale doniesienia o złamaniu tego klucza to czytałem ponad _ROK_ temu! i jakoś do dzisiaj nie widzę zalewu pirackich gier -> choć przyznaję się, nie rozglądałem się ;)
Ale chyba i tak zabawa w dongle, jb i inne cfw jest ponad możliwości przeciętnego posiadacza PS3.

Widze ze powtarzasz bzdury powtarzane przez lamerow z autoryzowanymi
akcesoriami. Nie ma czegos takiego w PS3 jak autoryzowane akcesoria.

http://psx-scene.com/

i zaczyna się obrażanie ;(
Co to jest lamer z autoryzowanym akcesorium?
I skoro ten "lamer" ma jakieś autoryzowane akcesorium to chyba sam przyznajesz, że one istnieją!

a na poważnie:
autoryzowane - znaczy dopuszczone, licencjonowane przez SONY.
Nie dyskutuję czy to dobrze czy źle, i w ogóle _jakie to są "nieautoryzowane"_ (bo sam takich nie spotkałem). Wspomniałem o nich tylko dlatego, że samo SONY w updacie FW3.5 o nich wspomniało ze względy na "wybuchające pady", jak się tłumaczyło później (choć obecnie nie widzę takich wpisów na stronach ... ale pamiętam było coś wspomniane o "innych" akcesoriach). Domyślam się, że zmiany w obsłudze usb miały na celu walkę z dongle usb, ale to nie ma nic do rzeczy.

Mnie tam cały czas działają różne akcesoria od Logic3 i innych niszowych firemek, pomimo braku loga SONY :)

Tyle wiem na temat ... może nie jestem na bieżąco i dzisiaj można już na spreparowanym FW grać on-line ... ale chyba powszedniości to nie ma?

Data: 2011-09-29 19:31:16
Autor: Jerzy Dombczak
zakup xbox360 i ps3
W dniu 2011-09-29 19:20, IDKrzych pisze:
[...]

To zalezy od umiejetnosci ale instalacja CFW wyglada podobnie jak oryginalnego OFW firmware.  A zalewu nie ma faktycznie wystarczy zerknac na pierwszy lepszy torrent, jedyny mankament taka gra wazy kilkadziesiat GB nawet..

[...]

Lamer to nie jest obrazliwe okreslenie laika a raczej fachowe.

[...]

Tylko wylaczenie obslugi kopii serwisowego dongla USB wlaczajacego tryb pracy Debug, w ktorym to wylaczane byly wszelkie zabezpieczenia konsoli.

[...]

Czy nie ma to nie wiadomo podobnie jak to bylo z nr kart kredytowych z PSS ktore byly wpisane nieszyfrowanym tekstem na glownym serwerze SONY

Data: 2011-09-30 07:53:31
Autor: froggers
zakup xbox360 i ps3
Do ver 3.55 mozna bezproblemowo zainstalowac tzw CFW, jeżeli konsola ma
wersje OFW >= 3.56 to juz lipa, trza kupic odpowiedni sprzęt, bardzo dobrą
lutownice, no miec zajebiscie pewną ręke, z tego co sie orientuje w Polsce
takiej przeróbki nik nie oferuje, ale może sie myle. Co sie tyczy kluczy, to
fakt zostały złamane ale tylko do max wer 3,55. Od wersji 3.56 nikt nowych
kluczy narazie nie złamał, trza poprostu przylutowac w odpowiednie miejsce
konsoli pewien "złom elektroniczny" który pozwoli na wyczyszczenie pamieci
flash konsoli i wczytanie CFW lub OFW 3.55. To tyle mniej więcej w skrócie.
Aha o nowych grach i PSN można zapomniec.
pozdr
dla chcących zgłębić temat polecam http://psx-scene.com/forums/

Data: 2011-09-30 11:42:32
Autor: Jerzy Dombczak
zakup xbox360 i ps3
W dniu 2011-09-30 07:53, froggers pisze:
[...]

Nie ma nowych kluczy do nowej wersji jest jeden glowny klucz ktorym SONY wszystko podpisuje.  Nie ma nowego CFW bo nie ma komu zrobic tego CFW a ci ktorzy je sobie zrobili a raczej skompilowali nie afiszuja sie z tym po tym co SONY zrobilo z HOTZem.

Coz jak zwykle polska opoziona we wszystkim za murzynami.

Data: 2011-10-07 00:41:07
Autor: Ra
zakup xbox360 i ps3
W dniu 2011-09-29 18:06, IDKrzych pisze:
[...]

a może ktoś się orientuje czy jest możliwość prostego ripowania br, bo czytnika do kompa to nie chce mi się kupować. O ile pamiętam to odpalenie linuksa jest już chyba zablokowane a to pewnie była jedyna możliwość

Data: 2011-10-07 11:58:01
Autor: Jerzy Dombczak
zakup xbox360 i ps3

[...]

Bez problemu mozesz zgrac cala plyte BD ale tylko gry i do softu 3.55.

http://dvhk.pl/

http://psx-scene.com/

Data: 2011-09-29 15:03:53
Autor: Goomich
zakup xbox360 i ps3
IDKrzych <nick@poczta.onet.pl> naskrobał/a w
news:j61pa2$8fb$1news.onet.pl: Dobra, to przekonałeś mnie do Xboksa.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2011-09-29 15:29:22
Autor: IDKrzych
zakup xbox360 i ps3

Dobra, to przekonałeś mnie do Xboksa.

he he :)
a jakim cudem .. znaczy ... który argument przemówił ? :)

Data: 2011-09-29 16:11:16
Autor: Goomich
zakup xbox360 i ps3
IDKrzych <nick@poczta.onet.pl> naskrobał/a w news:j61rs6$i13$1news.onet.pl:

he he :)
a jakim cudem .. znaczy ... który argument przemówił ? :)

Wszystkie. :)

Pisałeś, cos o kontrolerach i sobie przypomniałem, że przecież mam już
 xboksowego do PC, więc nie będę musiał drugiego dokupywać.

Multiplayer:
imho odrobinę ... w końcu płatny powinien być lepszy ;)

Blureya już mam, a te nowe iksy są dobrze wyciszone.

Mam uczulenie na walkę z piractwem, robienie updatów, kiedy akurat mam ochotę pograć jest nie teges, patrz też na rant Sterlinga.
To chyba najmocniejsze powód.

IPLę mam w telewizorze, wirtualny świat do szwędania w setce MMO, PSP, Vity i ścigałki mnie nie interesują.

Kinect i Move mnie interesują w tej chwile, ale z dwojga złego:
http://www.cracked.com/article_19438_5-sci-fi-technologies-people-achieved-by-hacking-kinect.html

Data: 2011-10-01 10:05:12
Autor: RD
zakup xbox360 i ps3
W dniu 2011-09-29 14:45, IDKrzych pisze:

[...]

  W zasadzie, po Waszych wypowiedziach, chyba skłaniam się bardziej ku PS3. Przyznam, że blu-ray i vod/ipla (filmy), opinia o move (powyższa) zaważyły. Mam jeszcze pytanie dodatkowe, chociaż nie wiem do końca, jak je sformułować. Chodzi o kontroler move - w zestawach z PS3 są zazwyczaj starter pack move, czyli z jednym kontrolerem. Rozumiem, że największa frajda jest, jak przyjdą znajomi i możemy we dwójkę w tym samym czasie grać ze sobą. Wówczas potrzebny jest drugi kontroler move. Czy od razu kupić drugi, czy też na początek nacieszyć się jednym, CZY - nie ma sensu, bo i tak najlepiej gra się we dwójkę? ;-)

Data: 2011-10-01 10:14:16
Autor: Potocki Passion & Adventure
zakup xbox360 i ps3
RD wrote:

[...]

Kup od razu drugi, tu nie chodzi juz o sama frajdę grania z kumplami, ale o frajdę grania przy pomocy dwóch samemu :)

Ps. Szkoda, że Ps3, szukam kumpli do friend listy do ciorania online na X360.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-10-01 10:26:40
Autor: RD
zakup xbox360 i ps3
W dniu 2011-10-01 10:14, Potocki Passion & Adventure pisze:

Kup od razu drugi, tu nie chodzi juz o sama frajdę grania z kumplami,
ale o frajdę grania przy pomocy dwóch samemu :)

O! Dzięki! :-)

Ps. Szkoda, że Ps3, szukam kumpli do friend listy do ciorania online na
X360.

  *Jeszcze* się zastanawiam ;-) Niemniej, z moim czasem (jego brakiem), to raczej nikłe szanse na granie online, czy to ps3, czy X360... :-(

Data: 2011-10-02 02:26:46
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
zakup xbox360 i ps3
W dniu 2011-10-01 10:14, Potocki Passion & Adventure pisze:

Ps. Szkoda, że Ps3, szukam kumpli do friend listy do ciorania online na
X360.

A w Gearsy grasz moze? :>

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-10-02 09:24:48
Autor: Potocki Passion & Adventure
zakup xbox360 i ps3
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
W dniu 2011-10-01 10:14, Potocki Passion & Adventure pisze:

Ps. Szkoda, że Ps3, szukam kumpli do friend listy do ciorania online
na X360.

A w Gearsy grasz moze? :>

W tej chwili nie, ale zamierzam kupić 1,2,3 :) Dodaj mnie prosze jeśli chcesz. Gametag: Katanka 78

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-10-02 12:54:31
Autor: Goomich
zakup xbox360 i ps3
You have one message from: "Potocki Passion & Adventure"
<salon@dogspassion.pl>
W tej chwili nie, ale zamierzam kupić 1,2,3 :) Dodaj mnie prosze
jeśli chcesz. Gametag: Katanka 78

GoomichK

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2011-10-03 07:20:46
Autor: Potocki Passion & Adventure
zakup xbox360 i ps3
Goomich wrote:
[...]

Kupiłes juz klocka, czy tylko ne strony xbox.com?

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-10-03 10:56:21
Autor: Potocki Passion & Adventure
zakup xbox360 i ps3

Goomich wrote:
[...]

Zajebiście. Jak wrażenia? Napisz kilkanaście zdań co Cię wkurza, co podoba, jakie gry ogrywasz, itd ... Fajnie się czyta takie rzeczy od pecetowca, który w konsolach jest świezy.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-10-03 14:00:11
Autor: Goomich
zakup xbox360 i ps3
"Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> naskrobał/a w
Zajebiście. Jak wrażenia? Napisz kilkanaście zdań co Cię wkurza, co
podoba, jakie gry ogrywasz, itd ... Fajnie się czyta takie rzeczy od
pecetowca, który w konsolach jest świezy.

Wkurza mnie granie na padzie :P

Zagrałem w Mortala Kombata, ale szybko mi się znudził. Na drugi ogień poszedł RDR, ale jak w trakcie wyścigu z babką robilismy $ (ona
kreskę, a ja S), to chciałem grzmotnąć kontrolerem w telewizor. Potem
jeszcze pierwszy GoW. Gra mi się masakratycznie niewygodnie, ale
zobaczyłem na filmie z tipsami do trójki, że ci kolesie niewiele
lepiej, więc jakoś wytrzymuje od checkpointa do checkpointa (dziennie
:P). Ściągnąłem też parę demek i Ace Combat 6 bardzo mi się.

O, a Xbox nie widzi komputera, chociaż komputer widzi Xa.

Data: 2011-10-03 14:04:59
Autor: Potocki Passion & Adventure
zakup xbox360 i ps3
Goomich wrote:

O, a Xbox nie widzi komputera, chociaż komputer widzi Xa.

U mnie to samo i nie wiem jak sobie z tym poradzic, a kombinowałem wiele. W kazdym razie ywsżło demo forza4 dzisiaj. Zasysac, bo podobno jest cudne!

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-10-03 14:07:39
Autor: Goomich
zakup xbox360 i ps3
U mnie to samo i nie wiem jak sobie z tym poradzic,

Mam o tyle dobrze, że TV widzi obydwa komputery, więc i tak mogę sobie bez większych problemów oglądać na nim co chcę. :)

Data: 2011-10-05 02:34:10
Autor: Goomich
zakup xbox360 i ps3
You have one message from: "Potocki Passion & Adventure"
<salon@dogspassion.pl>
co Cię wkurza, co podoba,

Ściągnąłem demo Battlefielda 3 i po właczeniu nie instalowało mi DirectXa

http://pl.memgenerator.pl/mem-image/me-gusta-pl-ffffff-4

Trzeba wpisać hasło.

http://3.bp.blogspot.com/_L5aU9SvCApI/S0ULlRkK81I/AAAAAAAAcWo/7m87pqXG-JA/s320/1+fffff.PNG

Dwa razy...

http://garotasgeeks.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/04/gg_ffffffffuuuuuu.jpg

Data: 2011-10-05 08:06:19
Autor: Potocki Passion & Adventure
zakup xbox360 i ps3
Goomich wrote:
[...]

No a ja wczoraj pograłem z kumplem w teamie w BF1943. Ale było miodnie. Posnajperowałem troszkę, pojeździłem czołgiem ...

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

zakup xbox360 i ps3