zakup za pomocą umowy

Data: 2010-08-08 04:59:08
Autor: Marcin K.
zakup za pomocą umowy
On 8 Sie, 12:09, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:

Co oznacza zapis "zrobią zakup za pomocą umowy" czy można to
rozmumieć że jeśli nie otrzymam jeszcze karty a mam umowę o KK to
mogę ją pokazać przy kasie tak jakbym płacił KK ?

dokladnie to oznacza. z umowa idziesz do kasy w realu i pierwsze
zakupy robisz na podstawie umowy. Oczywiscie przygotuj sie ze
"placenie umową" bedzie trwalo kilkanascie minut bo kasjerka nie
bedzie miala zielonego pojecia z czym to sie je i bedzie wzywac
superwajzera.
A tak wogole to nie polecam KK reala. Zerowa kontrola kosztow. wyciagi
nieczytelne, "serwis internetowy" dostepny tylko w dni powszednie od
8:00 do 20:00 a i tak mozna w nim obejrzec sobie jedynie ostatni
wyciag.
imho nie warto zachodu dla 20 zl 2000pktow payback'a.

Data: 2010-08-08 16:20:07
Autor: Animka
zakup za pomocą umowy
W dniu 2010-08-08 13:59, Marcin K. pisze:

dokladnie to oznacza. z umowa idziesz do kasy w realu i pierwsze
zakupy robisz na podstawie umowy.

Umowę można zawrzeć przez internet, czy trzeba iść osobiście do tego Punktu Real Finanse w Realu?

--
animka

Data: 2010-08-08 18:50:20
Autor: Kenny
zakup za pomocą umowy
Użytkownik "Marcin K." <kamimar@gmail.com> napisał w wiadomości news:77468736-7203-499b-8945-14d8201dd761t2g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

A ja sie wlasnie zainteresowalem i mam zamiar ja wyrobic zamiast uwaga uwaga... Aliorowej srebrnej :)

Jak sobie policzylem "cashback" dzieki punktom bede miec taki sam czyli circa 0,5% (punkty zamieniam wylacznie na bony do Reala). Bo w Aliorze i tak bym sie nie bawil w ubezpieczenia dla dodatkowych 0,2%. Potrzebuje karty jako backup dla zlotej rybki mB - inny bank, inna organizacja - wiec jak znalazl. I przy okazji o wiele tansza.

Ciekawe jaki daja limit - podobno moze byc max 5kzl.

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-08-09 00:37:47
Autor: Animka
zakup za pomocą umowy
W dniu 2010-08-08 18:50, Kenny pisze:
ak sobie policzylem "cashback" dzieki punktom bede miec taki sam czyli
circa 0,5% (punkty zamieniam wylacznie na bony do Reala).

Ale żeby wykorzystać jakiś bon musisz coś najpierw kupić. Są bony na określoną kwotę zakupu. Jak coś kupisz np. za 100 zł to masz do tego odpowiedni bon itd.
Wiem, bo dorabiałam sobie trochę w Realu jako kasjerka. Nie interesowały mnie wtedy karty Reala, nie chciałam wyrabiać. Teraz to mi się przyda i jak będę w realu (nie mam za blisko tam) to sobie wyrobię tę kartę.

--
animka

Data: 2010-08-10 17:52:02
Autor: Kenny
zakup za pomocą umowy
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3nbqc$5nt$1node1.news.atman.pl...
> [...]

|mnie wtedy karty Reala, nie chciałam wyrabiać. Teraz to mi się przyda i
|jak będę w realu (nie mam za blisko tam) to sobie wyrobię tę kartę.

Chyba o jakichs innych bonach piszesz - ja sobie drukuje z automatu np na 20zl za 2000pkt i po prostu nim place.

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-08-10 18:22:00
Autor: Animka
zakup za pomocą umowy
W dniu 2010-08-10 17:52, Kenny pisze:
Chyba o jakichs innych bonach piszesz - ja sobie drukuje z automatu np na
20zl za 2000pkt i po prostu nim place.

Przysyłali ludziom pocztą kupony do karty Real (tej na punkty). Mnie też przysyłali. Teraz jest Payback. Z Payback'a przysłali mi "na dzień dobry" sporo kuponów, ale się zmarnowały, bo nie robiłam wtedy w Realu zakupów.
Na swojej stronie w Payback'u nie widziałam żadnych kuponów do wydrukowania, ale zajrzę tam- może się coś ostatnio "urodziło".

--
animka

Data: 2010-08-10 21:27:28
Autor: Kenny
zakup za pomocą umowy
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3rubh$u6j$1node1.news.atman.pl...
> [...]

|przysyłali. Teraz jest Payback. Z Payback'a przysłali mi "na dzień
|dobry" sporo kuponów, ale się zmarnowały, bo nie robiłam wtedy w Realu

Aaa, te ksiazeczki z bonami na dodatkowe pkt... teraz znowu je daja za zakupy powyzej 50zl.

|Na swojej stronie w Payback'u nie widziałam żadnych kuponów do
|wydrukowania, ale zajrzę tam- może się coś ostatnio "urodziło".

Stoi automat w Realu, przeciagasz karte, wybierasz prezent (np bon na 20zl) i Ci go drukuje. Placisz nim normalnie w kasie (na paragonie nabija storno na 20zl).

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-08-11 00:34:46
Autor: Animka
zakup za pomocą umowy
W dniu 2010-08-10 21:27, Kenny pisze:

Aaa, te ksiazeczki z bonami na dodatkowe pkt... teraz znowu je daja za
zakupy powyzej 50zl.

Jak byłam tam miesiąc temu to mi kasjerka nie dała. Może powinnam się upomnieć w tym punkcie Real Finance wtedy kiedy mi te punkty z karty Real przenosiła na Payback.

> [...]

i Ci go drukuje. Placisz nim normalnie w kasie (na paragonie nabija storno

Aha! :-) Jakoś nigdy nie zwróciłam uwagi na ten automat, albo może go akurat tam nie ma. Może trzeba się upomnieć w Real Finance.

--
animka

zakup za pomocą umowy