zakup z這ma bior帷ego olej

Data: 2014-09-28 13:30:46
Autor: przemolino94
zakup z這ma bior帷ego olej
Witam serdecznie. Niedawno kupi貫m moto yamahe fzr 600r z 95r i nie wiem co dalej robi czy rejestrowa czy nie bo poki co to moto wpierdziela olej i kopci na niebiesko kiedy podczas jazdy odetn zap這n i kilka dni temu pad這 mi sprz璕這. Nie wiem czy op豉ca sie to robi czy wyrejestrowa. Pomocyyy dodam ze za motor zap豉ci貫m 3300 wiadomo nie pieni康ze nie motor ale chcia貫m kupi cos na pocz徠ek i niestety 磧e trafi貫m;/ --
Wys豉no z czytnika 圭igacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-09-28 19:47:38
Autor: Kuczu
zakup z嚙緻ma bior嚙箱ego olej
W dniu 2014-09-28 15:30, przemolino94 pisze:
Witam serdecznie. Niedawno kupiem moto yamahe fzr 600r z 95r i nie wiem
co dalej robi czy rejestrowa czy nie bo poki co to moto wpierdziela
olej i kopci na niebiesko kiedy podczas jazdy odetn zapon i kilka dni
temu pado mi sprzgo. Nie wiem czy opaca sie to robi czy
wyrejestrowa. Pomocyyy dodam ze za motor zapaciem 3300 wiadomo nie
pienidze nie motor ale chciaem kupi cos na pocztek i niestety 髒le
trafiem;/

http://satanizm.eu/dziadek-KopUluJe-w-parku

--
Kuczu