zakupiłem dziś GARMIN EDGE 705

Data: 2009-03-02 09:06:59
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
zakupiłem dziś GARMIN EDGE 705
Dnia 01.03.2009 22:50 użytkownik mariuszmo napisał :
generalnie odbiorniczek OK, soft dość prosty ale fajny,

Prosty? Chciałeś chyba napisać prostacki, albo wręcz żałosny. Całe
szczęście są darmowe, dużo lepsze zamienniki. ;-)

kto by miał czas podczas jazdy mordować się ze skomplikowanymi ustawieniami.

Niektórzy mają. ;-)

Niestety w pormocji była tylko wersja HR/CAD o ile CAD jeszcze mi się
 przyda bo jest to jednocześnie zintegrowane z magnesem w kole jak tradycyjny licznik tylko z tyłu to HR mi jest kompletnie niepotrzebne, nie będę z siebie robił cyborga, w końcu jazda to odpoczynek,

To w sumie nie wiem po co brałeś Edge'a, bo on jest zaprojektowany
właśnie z myślą o rowerze i treningu, jeśli nie potrzebujesz pulsometru
to trzeba było się rozejrzeć za czymś innym.

wolałbym za to jakąś GP mape bo mapa bazowa daje praktycznie tylko mgliste odniesienie do poszczególnych miejscowości, ale trudno, nie było, trzeba bedzie wrzucić jakąś darmową UMP

Polecam UMP, poza tym jest trochę darmowych map różnych rejonów Polski,
szkoda, że ciągle wypadamy gorzej od innych krajów.

Jeszcze jedno jak to ma IPX 7 wodoodpornosci to ja jestem xsiądz, obawiam się, że podczas permamentnej ulewy garmin może sobie odpłynąć

Nic się nie bój, deszcz mu nie zaszkodzi, jedynie uważałbym z zanurzaniem.

zaletą natomiast jest świetny uniwersalny system mocowań, na życzenie
 mostek, kierownica, kierownica gieta, genialnie zaprojektowany system przekadanych podkładek gumowych i obracane mocowania i nareszcie jest to licznik, który może być stale podświetlony w nocy, dajemy podświetlenie na 5% i jest ok.

Zalet jest znacznie więcej.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-02 18:28:44
Autor: mariuszmo
[...]

też bym sobie zadawał to pytanie po co brałem EDGE bo miałem brać viste gdyby nie fakt, że w promocji EDGE wyszedł stówę taniej od etrexa visty
dodatkowo do visty uchwyt rowerowy kosztuje dodatkowe 80 zł (garmin się ceni :) )
to daje już sporo oszczędnosci a rozpatrując fakt, że EDGE jest dedykowany wygląda na rowerze po prostu zgrabnie, Vista z zasady jest gruba
a z tym swoim uchwytem wyglada pokracznie.
Funkcjonalnie dla mnie to ma być prosty odporny na warunki zewnętzne odbiornik mapowy z czujnikiem barometrycznym
a dodatkowe funkcje są malo istotne ale jeśli są rowerowe to oczywiscie lepiej.
Myślałem nad tańszymi opcjami w postaci telefonu z aplikacją GARMIN XT ale wszystkie, które umozliwiają uruchomienie tej aplikacji nie wytrzymają na kierownicy i odwrotnie, te które wytrzymają nie odpalą tego softu.

Polecam UMP, poza tym jest trochę darmowych map różnych rejonów Polski,
szkoda, że ciągle wypadamy gorzej od innych krajów.

UMP używałem jakiś czas jako mapy samochodowej na PDA z windowsem i  z emulowanym programowo odbiornikiem garmina i byla ok, w Zakopanem i okoliczch np. idealna, w Rzeszowie też, w Warszawie czasem jej jednak odbijała palma, w innych miastach nie testowałem.

Zalet jest znacznie więcej.

to się zobaczy.

zakupiłem dziś GARMIN EDGE 705