zakupiłem dzi¶ GARMIN EDGE 705

Data: 2009-03-02 01:13:53
Autor: tadeklodz
zakupiłem dzi¶ GARMIN EDGE 705
On 1 Mar, 22:50, "mariuszmo" <kos...@nie.spamowi.pl> wrote:
generalnie odbiorniczek OK, soft do¶ć prosty ale fajny, kto by miał czas
podczas jazdy mordować się ze skomplikowanymi ustawieniami.
Niestety w pormocji była tylko wersja HR/CAD o ile CAD jeszcze mi się przyda
bo jest to jednocze¶nie zintegrowane z magnesem w kole jak tradycyjny
licznik tylko z tyłu to HR mi jest kompletnie niepotrzebne, nie będę z
siebie robił cyborga, w końcu jazda to odpoczynek, wolałbym za to jak±¶ GP
mape bo mapa bazowa daje praktycznie tylko mgliste odniesienie do
poszczególnych miejscowo¶ci, ale trudno, nie było, trzeba bedzie wrzucić
jak±¶ darmow± UMP
Jeszcze jedno jak to ma IPX 7 wodoodpornosci to ja jestem xsi±dz, obawiam
się, że podczas permamentnej ulewy garmin może sobie odpłyn±ć
zalet± natomiast jest ¶wietny uniwersalny system mocowań, na życzenie
mostek, kierownica, kierownica gieta, genialnie zaprojektowany system
przekadanych podkładek gumowych i obracane mocowania i nareszcie jest to
licznik, który może być stale pod¶wietlony w nocy, dajemy pod¶wietlenie na
5% i jest ok.

nie wiem w jakich okolicach mieszkasz ale zobacz mapę TOPO GPSManiaka
może obejmuje Twoje okolice. www.gpsmaniak.com

Data: 2009-03-02 10:42:31
Autor: Kuba Stasiak
zakupiłem dzi¶ GARMIN EDGE 705

nie wiem w jakich okolicach mieszkasz ale zobacz mapę >TOPO GPSManiaka
może obejmuje Twoje okolice. www.gpsmaniak.com

Ponadto nawet mapa komercyjna GPMAPA Topo nie ma wszystkich ¶cieżek zaznaczonych w lasach, a w topo_100 rewelacja!

zakupiłem dzi¶ GARMIN EDGE 705