zakupione auto od kombinatora

Data: 2011-07-04 10:32:19
Autor: Przemysław Czaja
zakupione auto od kombinatora

Użytkownik "Amir"

OKazało się, że sciąga na prawo powyzej 100km/h.

Dziwne, z takim objawem się jeszcze nie spotkałem. Rozumiem, że koła mogą "bić" od pewnej prędkości gdy są źle wyważone, ale żeby ściągało od określonej prędkości...? Miałem kiedyś źle zrobioną astrę i ściągała przy KAŻDEJ prędkości - dobry blarzach poradził sobie z tym w jeden dzień na ramie.

Data: 2011-07-04 10:43:40
Autor: AT
> [...]
określonej prędkości...? Miałem kiedyś źle zrobioną astrę i ściągała przy KAŻDEJ prędkości - dobry blarzach poradził sobie z tym w jeden dzień na ramie.

to tez astra III, sciaga pewnie przy każej ale powyzej 100k/h jest to uciązliwe. Mamy jeszcze nadzieje , ze pozmianie opon na nowe coś się zmieni

Data: 2011-07-04 10:58:31
Autor: Przemysław Czaja
zakupione auto od kombinatora

Użytkownik "AT"

[...]

Z mojego doświadczenia wiem, że Opelki lubią ściągać i to nawet wtedy gdy nie miały żadnych przygód, nie lubią kolein i nachyleń jezdni. Moja ściągała do tego stopnia, że nawet gdy jechałem 20km/h po prostej drodze i puściłem kierownicę to po 10 metrach siedziałem w rowie. Na Twoim miejscu zamiast kupować nowe opony pojechał bym na zbadanie geometrii - ja trafisz na dobrego diagnostę będziesz miał wszystko jak na dłoni ( pochylenia kół, wyprzedzenia itd)

Data: 2011-07-04 11:06:02
Autor: Amir
zakupione auto od kombinatora
> miejscu zamiast kupować nowe opony pojechał bym na zbadanie geometrii -
ja trafisz na dobrego diagnostę będziesz miał wszystko jak na dłoni ( pochylenia kół, wyprzedzenia itd)

tak tez chcemy zrobić, jak nie to w ramach zabawy posądzimy się
bo doświadczenia juz mamy co prawda w innych sprawach :)

Data: 2011-07-04 11:22:01
Autor: Myjk
zakupione auto od kombinatora
Mon, 4 Jul 2011 10:58:31 +0200, Przemysław Czaja
[...]

To samo jest z Mazdą 6. Ściąga jak dzika, musi mieć idealnie prostą
jezdnię, inaczej rów -- bo do prawej zazwyczaj jest pochylenie drogi. Na
wyspach ściąga w lewo. Czyli w zasadzie bezpiecznie dla innych, w razie jak
się uśnie za kierownicą. ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player