zakupione auto od kombinatora

Data: 2011-07-04 11:33:08
Autor: Bydlę
zakupione auto od kombinatora
On 2011-07-04 10:20:26 +0200, "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> said:

Witam!

Zakupione zostąło auto prawie za 50tys, od kolesia, ktory sprowadza

Jest ryzyko, jest zabawa.

Miał byc zaufany :)

CO to za brednia?
Albo ktoś jest zaufany, bo znasz go od lat, robiłeś z nim bazylion interesów i WIESZ, że jest uczciwy, albo ktoś zupełnie ci OBCY powiedział ci coś, a ty jak małe dziecko mu uwierzyłeś.

Jeśli sądzisz, że nie mam racji, to:

a/ piszę ci, że *jestem zaufany*
b/ przelej mi swoją pensję, wszak jestem zaufany...
;>

Auto niebite

Tak? ;>>>

 sprawdzone w opolu,

Kto sprawdzał? Ty? To po sprawie.
A jeśli to ten drugi przypadek, to wracamy do ufania mi i przelania mi twojej pensji...
;>>>

 sprzedal je opel

Tobie? To masz po sprawie.
Chyba, że tu też z rzeczywistością ta informacja nie ma nic wspólnego...

przyjechało wszystko pięknie ładnie wyglądało, dostał kase.

A gdzie sprawdzenie?
;>>>

OKazało się, że sciąga na prawo powyzej 100km/h.

Czyli nie kupiłeś, skoro podczas jazdy testowej wyszły problemy...
;>

Pojechaliśmy na serwis,

"...i niech tę przypiweść Polak sobie kupi..."

 okazało się, ze auto było naciągane

Teraz już wiesz, że wszystko, co na tej grupie pisano o kupowaniu używanych, to nie były brednie?
W sumie nieźe - 50 000 zł za informacje dostępne tutaj za darmo i to od dawna...

Udalo się na google earth namierzyc wlasciciela z miemiec.

Jak namierzyłeś go mapą?

Facet, ktory sprowadzil auto dał nam umowe, którą spisał niby z poprzednim
właścicielem,

I mimo tego kupiłeś od oszusta?
Dlaczego?

Prawdopodobnie sprawa cywilna czeka, czy ktos mial podobna sytuacje i odzyskal pieniądze?

Czasem się udaje. Polskie sądy wydają różne wyroki w podobnych sprawach.
Ale teraz musisz prawnika obstalować.
A to podniesie koszty - jednak bez gwarancji...

--
Bydlę

Data: 2011-07-04 12:10:12
Autor: Amir
zakupione auto od kombinatora

Udalo się na google earth namierzyc wlasciciela z miemiec.

Jak namierzyłeś go mapą?

adres był na umowie, facet ma gospodarstwo na google earth z nazwą firmy
google podało numer telefonu

Facet, ktory sprowadzil auto dał nam umowe, którą spisał niby z poprzednim
właścicielem,

I mimo tego kupiłeś od oszusta?
Dlaczego?

to wyszło po fakcie

Czasem się udaje. Polskie sądy wydają różne wyroki w podobnych sprawach.
Ale teraz musisz prawnika obstalować.
A to podniesie koszty - jednak bez gwarancji...

jak da sie zrobic aby jezdzil prosto to olejemy temat

Data: 2011-07-04 11:05:11
Autor: BrunoJ
Amir <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał(a):
jak da sie zrobic aby jezdzil prosto to olejemy temat
na tej zasadzie takie handlarze dobrze sie maja. Wszystkie znane mi przypadki
gdy ktos kupil samochod z felerem skonczyly sie tym ze gosc sam sobie
naprawil, albo sie nie dalo wiec popchnal auto dalej. Ciekawi mnie czy jak bedzisz sprzedawal to powiesz co i jak? Czy z calej
historii zostawisz tylko fakt ze auto bylo sprowadzone przez zaufanego
znajomego handlarza na zamowienie (czyli w domysle jest cacy-super?).
Problemem nie jest to ze Ty kupilesz szrota, problemem jest to ze szrot zostal
wprowadzony do obiegu i dopuki nie przerdzewieje na wylot bedzie sprzedawany
dalej, a ze auto mlode to pewnie jeszcze bedzie mialo paru "szczesliwych"
wlascicieli.

--
pozdr
BrunoJ, Bydg

Data: 2011-07-04 11:30:59
Autor: Wmak
zakupione auto od kombinatora
Amir <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał(a):
jak da sie zrobic aby jezdzil prosto to olejemy temat
Załóż na przednią oś dwie nowe (koniecznie niekierunkowe) opony to się przekonasz.
Można się bawić też w zamianę tych, co masz opon miejscami - może taniej ale więcej roboty i nie zawsze się uda. --

Data: 2011-07-04 14:02:16
Autor: LEPEK
W dniu 2011-07-04 12:10, Amir pisze:

jak da sie zrobic aby jezdzil prosto to olejemy temat

Najpierw opublikuj tu VIN i zdjęcia tego samochodu, skoro tak nie lubisz nieuczciwych handlarzy.

A tak ogĂłlnie:
1) nie daje się zaliczek handlarzom na zdjęcie, obiecankę, cokolwiek; miałeś dużo szczęścia, że już na tym etapie nie zakończyła się twoja z nim przygoda
2) nie płaci się za samochód bez jego uprzedniego sprawdzenia (ciekawe tylko, co ów "zaufany" zrobiłby z twoimi 8 kzł?)
3) nie daje się pieniędzy osobie, która nie figuruje w umowie

I tak masz szczęście - pomimo tych wszystkich błędów masz jednak samochód i to w dodatku na pierwszy rzut oka wyglądający na niekradziony (?).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm