zakupione auto od kombinatora

Data: 2011-07-04 12:16:11
Autor: Myjk
zakupione auto od kombinatora
Mon, 4 Jul 2011 10:20:26 +0200, Amir
Prawdopodobnie sprawa cywilna czeka, czy ktos mial podobna sytuacje i odzyskal pieniÄ…dze?

Ja osobiście nie miałem, bo kupuję tylko nowe auta. :P Ale obserwowałem
parę przypadków. Postrasz na początek "prywatnie" sprzedawcę -- najpierw
sądem, jeśli nie zadziała, to Urzędem Skarbowym -- to już zazwyczaj bez
problemu otwiera drogę do zwrotu żużla i oddania pieniędzy przez
nieuczciwego sprzedawcę. W sąd nie warto się bawić, bo sprawa będzie trwać
2-3 lata minimum.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player