zakupy online części

Data: 2014-10-11 20:33:23
Autor: Ajgul
zakupy online części

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA3C36CBAF329Celektroniklocalhost.net...
Czy to zmierzch hurtowni stacjonarnych (z chorymi cenami)?

Dopóki są takie "sklepy" jak Aleja Samochodowa (po prostu złodzieje) to normalne hurtownie nie muszą się bać.
A.

Data: 2014-10-11 18:42:57
Autor: masti
zakupy online części
Ajgul wrote:

[...]

biedaku. Znowu chciałeś przyoszczędzić i dałeś się zrobić w balona?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-12 15:05:23
Autor: Ajgul
zakupy online części

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:m1btnh$4ln$1dont-email.me...
Ajgul wrote:

[...]

No, patrz. A mogłem pójść po prostu do dealera i dać za migacz 6 stów, nie?
A skoro nie chciałem, to wręcz należy się oszukać..
Ciebie chyba kukułki wychowywały.

A.

zakupy online części