zakupy w CRC -10%

Data: 2010-11-03 10:36:09
Autor: stefandora
zakupy w CRC -10%
Hellloouuu,

mam kupon na 10% rabatu z terminem realizacji 15/11. Zamawiamy co¶?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-03 10:41:54
Autor: stefandora
zakupy w CRC -10%
On Nov 3, 6:36 pm, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
Hellloouuu,

mam kupon na 10% rabatu z terminem realizacji 15/11. Zamawiamy co¶?

Mo¿e to za du¿y skrót my¶lowy. Rozwijam: zainteresowanych wspólnymi
zakupami zapraszam na priv - stefandora na gmail ma³pa com.

Data: 2010-11-03 20:01:12
Autor: Dominik Mirowski
zakupy w CRC -10%
stefandora wyklepa³(a) :

mam kupon na 10% rabatu z terminem realizacji 15/11. Zamawiamy co¶?

Wszyscy dostali... :) Ja ju¿ w zesz³ym miesi±cu nawet, dzisiaj tylko reminder.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-11-03 14:47:36
Autor: stefandora
zakupy w CRC -10%
On 3 Lis, 20:01, "Dominik Mirowski" <spam.t...@ipv4.pl> wrote:
stefandora wyklepa (a) :

> mam kupon na 10% rabatu z terminem realizacji 15/11. Zamawiamy co ?

Wszyscy dostali... :) Ja ju w zesz ym miesi cu nawet, dzisiaj tylko
reminder.

A w³a¶nie, ¿e nie wszyscy :) Zatem dla tych, którzy nie dostali -
oferta nadal aktualna.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-03 22:04:17
Autor: Kacper Perschke
zakupy w CRC -10%
Dnia 03.11.2010 stefandora <stefandora@gmail.com> nastefandorzyła:
mam kupon na 10% rabatu [...]
[...]
oferta nadal aktualna.

To co mnie interesuje kosztuje w CRC 158 GBP bez zniżki czyli 142.2 GBP ze
zniżką co jest równoważne 230 USD. W ApireVeloTech mam to samo za 170 USD.
Doliczając polskie cło i vat wyjdzie około 215 USD. Czyli kupując ze zniżką w
CRC przepłacam o jakieś 42 PLN. CBDO. Żegnam.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-11-03 15:20:32
Autor: stefandora
zakupy w CRC -10%
On 3 Lis, 23:04, Kacper Perschke <zbp.yv...@rxupferc.ercpnx> wrote:
Dnia 03.11.2010 stefandora <stefand...@gmail.com> nastefandorzy³a:

> [...]
> oferta nadal aktualna.

To co mnie interesuje kosztuje w CRC 158 GBP bez zni¿ki czyli 142.2 GBP ze
zni¿k± co jest równowa¿ne 230 USD. W ApireVeloTech mam to samo za 170 USD.
Doliczaj±c polskie c³o i vat wyjdzie oko³o 215 USD. Czyli kupuj±c ze zni¿k± w
CRC przep³acam o jakie¶ 42 PLN. CBDO. ¯egnam.

Nie, b³agam, nie odchod¼! Nie odwracaj siê plecami! Zamów co¶ ze
mn±... Ej, czekaj, nie masz mnie w KF? Od ponad roku maila nie
zmienia³am...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-03 22:55:16
Autor: Kacper Perschke
zakupy w CRC -10%
Dnia 03.11.2010 stefandora <stefandora@gmail.com> nastefandorzyła:
[...]
Ej, czekaj, nie masz mnie w KF?
[...]

Sam się zdziwiłem, ale 'Expires: 10/22/2010'. Pożyjemy - zobaczymy.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-11-03 22:52:23
Autor: stefandora
zakupy w CRC -10%
On 3 Lis, 23:55, Kacper Perschke <zbp.yv...@rxupferc.ercpnx> wrote:
Dnia 03.11.2010 stefandora <stefand...@gmail.com> nastefandorzy³a:

> [...]
> Ej, czekaj, nie masz mnie w KF?
> [...]

Sam siê zdziwi³em, ale 'Expires: 10/22/2010'. Po¿yjemy - zobaczymy.

Nie b±d¼ mientki, wrzucaj.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-04 09:57:11
Autor: Jan Srzednicki
zakupy w CRC -10%
On 2010-11-03, Kacper Perschke wrote:
[...]

Nie pomerdał Ci się czasem precel z blogiem? Kogo niby interesuje, że
NIE CHCESZ czegoś kupić w CRC?

Data: 2010-11-04 18:38:41
Autor: Kacper Perschke
zakupy w CRC -10%
Dnia 04.11.2010 Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nie_dekoduję> nawrzeszczał:
[...]

Nie prowadzę bloga więc nie mógł zaistnieć sugerowany wyżej fakt.

Kogo niby interesuje, że NIE CHCESZ czegoś kupić w CRC?

Może zainteresować, że CRC ze zniżką jest droższe niż Aspire.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-11-04 18:42:02
Autor: Jan Srzednicki
zakupy w CRC -10%
On 2010-11-04, Kacper Perschke wrote:
[...]

Może powinieneś?

Kogo niby interesuje, że NIE CHCESZ czegoś kupić w CRC?

Może zainteresować, że CRC ze zniżką jest droższe niż Aspire.

I nie raczyłeś się zająknąć o tym, o jaki produkt chodzi, oraz o tym, że
oferta Aspire to jakieÅ› 1% oferty CRC. Niesamowicie przydatna
informacja, nie ma co.

Data: 2010-11-04 22:26:25
Autor: Wojciech Waga aka wojek
zakupy w CRC -10%
stefandora pisze:
Hellloouuu,

mam kupon na 10% rabatu z terminem realizacji 15/11. Zamawiamy co¶?

--
Dorota,
Szprota.

Nie jestem w temacie, chodzi o http://www.chainreactioncycles.com ?

Je¶li tak, to czy co¶ trzeba wiedzieæ ¿eby znale¼æ tam jakie¶ okazje, bo na kilka losowych strza³ów nie znalaz³em nic tañszego wiêcej ni¿ kilka % ni¿ na allegro, a nierzadko by³o dro¿ej.

pozdr.
w.

Data: 2010-11-04 16:00:16
Autor: Micha³ Wolff
zakupy w CRC -10%
On 4 Lis, 22:26, Wojciech Waga aka wojek <n...@drzewo.pl> wrote:

Je li tak, to czy co trzeba wiedzie eby znale tam jakie okazje, bo
na kilka losowych strza w nie znalaz em nic ta szego wi cej ni kilka %
ni na allegro, a nierzadko by o dro ej.

Tylko spójrz na wybór towarów. CRC to jeden z najwiêkszych tego typu
sklepów na ¶wiecie, niektórych rzeczy stamt±d w Polsce nie dostaniesz
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

zakupy w CRC -10%