zakupy w ameryce

Data: 2014-09-23 20:20:34
Autor: platformowe głupki
zakupy w ameryce
chciałbym kupić coś na ebayu, ale ponoć są jakieś dziwne procedury, może mi Ktoś naświetlić sprawę?

Data: 2014-09-23 12:02:55
Autor: Kris
zakupy w ameryce
W dniu wtorek, 23 wrze¶nia 2014 20:20:34 UTC+2 u¿ytkownik platformowe g³upki napisa³:
chcia³bym kupiæ co¶ na ebayu, ale ponoæ s± jakie¶ dziwne procedury, mo¿e mi Kto¶ na¶wietliæ sprawê?
Tuska zapytaj.

Data: 2014-09-24 00:01:51
Autor: platformowe g³upki
zakupy w ameryce
tylko siê nie zesraj, Kto¶ mo¿e co¶ napisaæ?

Data: 2014-09-24 01:02:10
Autor: RadoslawF
zakupy w ameryce
Dnia 2014-09-24 00:01, Użytkownik platformowe głupki napisał:
tylko się nie zesraj, Ktoś może coś napisać?

"coÅ›".

Pozdrawiam

Data: 2014-09-24 08:41:31
Autor: Krzysztof Jod³owski
zakupy w ameryce
W dniu 2014-09-24 00:01, platformowe g³upki pisze:
tylko siê nie zesraj, Kto¶ mo¿e co¶ napisaæ?

co¶

Data: 2014-09-24 10:38:16
Autor: platformowe g³upki
zakupy w ameryce
id¼cie kur... lizaæ dupê tuskowi i gronkiewicz waltz...

Data: 2014-09-24 10:41:24
Autor: Krzysztof Jod³owski
zakupy w ameryce
id¼cie kur... lizaæ dupê tuskowi i gronkiewicz waltz...

id¼ g³upku obci±gaæ pisiorowi

Data: 2014-09-24 11:20:09
Autor: platformowe g³upki
zakupy w ameryce
no i po co by³o to parcie idei zjednoczenia wspólnoty europejskiej?

Data: 2014-09-24 11:20:41
Autor: platformowe g³upki
zakupy w ameryce
no i po co by³o to parcie idei zjednoczenia wspólnoty europejskiej?
                     poparcie

Data: 2014-09-24 19:43:15
Autor: PlaMa
zakupy w ameryce
W dniu 2014-09-24 o 11:20, platformowe g³upki pisze:
no i po co by³o to parcie idei zjednoczenia wspólnoty europejskiej?
                    poparcie

¿eby obci±gaæ pisiorowi? To chyba jedno z tych trudnych pytañ?

Data: 2014-09-27 21:15:24
Autor: Piotr
zakupy w ameryce
Użytkownik "platformowe głupki" napisał:
chciałbym kupić coś na ebayu, ale ponoć są jakieś dziwne procedury, może mi Ktoś naświetlić sprawę?

Kilka mięsięcy temu zamawiałem książkę na ameryckim amazonie, zapłaciłem przez paypal, po czterech dniach (!!!) książka była u mnie, żadnych utrudnień po drodze.

Data: 2014-09-28 00:47:10
Autor: Ajgul
zakupy w ameryce

Użytkownik "Piotr" <hugo@yahoo.com> napisał w wiadomości news:m072cc$le6$1news.vectranet.pl...
[...]

Kupiłem wiele CDków w USA, bo były z wysyłką tańsze niż u nas w sklepie.
Również okulary, ciuchy, książki...
Nigdy nic nie zginęło.

A.

zakupy w ameryce