zakupy w crc - kto chętny?

Data: 2009-06-18 11:33:48
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
zakupy w crc - kto chętny?
Czy jest ktoś chętny do zakupów w www.chainreactioncycles.com bo do jutra do północy jest akcja z rabatem 10%? Do bezpłatnej wysyłki brakuje mi jeszcze ok. 50 funtów. Chętnych proszę o szybką decyzję i kontakt bo jutro wyjeżdżam i akcja może być utrudniona. Jeśli komuś miałoby to robić różnicę to jestem z Krakowa.
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-18 05:17:18
Autor: Przemek
zakupy w crc - kto chętny?
On 18 Cze, 11:33, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
[...]
-- http://miki.menek.one.plm...@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=23990
Interesują mnie te rękawiczki. Nadadzą sie do XC? Nie widzę ich
nigdzie u nas, a cena jest całkiem ciekawa, tylko nie wiem, jak z
jakością.

Data: 2009-06-18 17:57:32
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
zakupy w crc - kto chętny?
Dnia 18.06.2009 14:17 użytkownik Przemek napisał :
[...]

Też nie wiem jak z jakością, ale na mój gust zdecydowanie nadają się do XC.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-18 17:21:06
Autor: Solar
zakupy w crc - kto chętny?
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

A gdzie o tym rabacie jest?
Mam w tej chwili ponad 100Ł, z rabatem może bym się skusił.

"Gdyby trójkąty stworzyły sobie boga, ten miałby na pewno 3 boki."
                                     Monteskiusz

Data: 2009-06-18 09:26:21
Autor: Przemek
zakupy w crc - kto chętny?
On 18 Cze, 17:21, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:

A gdzie o tym rabacie jest?
Mam w tej chwili ponad 100Ł, z rabatem może bym się skusił.

A kiedy będziesz zamawiał? Bo te rękawiczki mnie strasznie kuszą :),
no i do ciebie mam znacznie bliżej po odbiór

pozdr

Data: 2009-06-18 21:51:42
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
zakupy w crc - kto chętny?
Dnia 18.06.2009 18:26 użytkownik Przemek napisał :
[...]

Zaraz będę zamawiał, lepiej kontaktuj się przez gg, telefon albo e-mail.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-18 17:56:10
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
zakupy w crc - kto chętny?
Dnia 18.06.2009 17:21 użytkownik Solar napisał :
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

O tym rabacie jest u mnie. ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-19 11:51:56
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
zakupy w crc - kto chętny?
Akcja zakończona. Kto się załapał ten się załapał, reszta do następnego razu kiedyś tam. ;-)