zakupy w wiggle.co.uk

Data: 2010-02-01 08:30:31
Autor: irackman
zakupy w wiggle.co.uk
Witam
Planuje zakupy w ww sklepie i trochę mi brakuje do osiągnięcia
darmowej wysyłki. Ktoś reflektuje? Ewentualnie podepnę się pod czyiś
zakup.
http://wiggle.co.uk/

Data: 2010-02-01 09:17:24
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
zakupy w wiggle.co.uk
On Feb 1, 4:30 pm, irackman <witczak.tom...@gmail.com> wrote:
Witam
Planuje zakupy w ww sklepie i trochę mi brakuje do osiągnięcia
darmowej wysyłki. Ktoś reflektuje? Ewentualnie podepnę się pod czyiś
zakup.http://wiggle.co.uk/

A ja ostatnio zauwazylem, ze wybierajac wysylke do Polski cena
produktu podskoczyla (ze 121 do 128 funtow) w zwiazku z czym odchodze
z zakupow w crc + wiggle'u na rzecz crc + sjscycles.co.uk

Marcepan

zakupy w wiggle.co.uk