zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin

Data: 2015-07-14 20:24:10
Autor: AL
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
On 2015-07-14 20:05, Bolko wrote:
Witam
Na allegro coraz więcej pojawia się telefonów gdzie towar nie jest w Polsce tylko na dalekim wschodzie.

Przerabiał ktoś?
Plusy i minusy? (poza czasem realizacji)
No i co z gwarancją? (chyba że chińskie się nie psują)

ostatnie przesyłki z Chin trwały od tygodnia do max dwóch tygodni od momentu gdy dostałem informację, że nadawca je wysłał.
Przesyłki darmowe, więc ChinaMail (czy jakoś tak).

Kupuję na Ali.. oraz DX.  Właśnie czekam na parę przesyłek.
Na DX to mi się podoba, że jeśli kupuję wiele przedmiotów i na chwilę nie wszystkie są dostępne, to serwis wysyła wpierw to co jest, a następnie po kolei poszczególne przedmioty jak się pojawią na stanie.
Przykład zamówiłem z 7 przemiotów, 5 było na stanie i 5 od razu wysłano.
Dwa dni później poinformowali mnie, że wysyłają kolejny przedmiot a do tygodnia czasu ostatni z przemiotów.
Jeszcze (odpukać), żadna przesyłka się nie zgubiła.

Odnośnie gwarancji - kolega reklamował jakieś urządzenie elektroniczne - zrobił zdjęcia, film uszkodzonego urządzenia i otrzymał nowy (tego uszkodzonego nie musiał odsyłać).

A teraz powiem coś od siebie o tych pseudo-biznesmenach z Alledrogo sciągających towar z Chin: ch...j im w dupe.
Wszystko jest fajnie jak kupujesz a jak musisz cos zareklamowac, to nagle nie odbierają telefonu, lub nawet nie odpiszą na emaila.

Kupowałem stację multimedialną do auta przez takiego pośrednika na Alledrogo (w sumie ponad 2k PLN). Dosałem niby gwarancję z jekiegoś serwisu w Krakowie co to niby chwalili się przed zakupem, że również je serwisują. Nabrałem więc zaufania. Sprzedawca był chyba tylko pośrednikiem - a sprzedawał ich dziesiątki (tyle miał wystawione).
Po roku czasu padł ekranik w stacji multimedialnej (raz działął, a raz nie) - i co? Psińco. Wszyscy nabrali wody w usta i zero odzewu na zapytania. Gwarancja włąśnie przeleciała a nawet odnośnie serwisowania nikt nie raczył się odezwać na wysłąne zapytania.

Podsumowując: sam sobie sprowadziłem ekranik z Chin (znając symbol) i wymieniłem  - koszt z przesyłką 33 USD (ekranik 8" i działa).

Nie liczcie więc na to, że zakupy z Polski Wam coś pomogą - sami kupujcie w Chinach - to nie boli i jest taniej a być może i gwarancja pewniejsza.
No chyba, że komuś bardzo zależy na czasie - i towar jest już w PL.

Data: 2015-07-15 00:07:04
Autor: PiteR
AL pisze tak:

Odnośnie gwarancji - kolega reklamował jakieś urządzenie
elektroniczne - zrobił zdjęcia, film uszkodzonego urządzenia i
otrzymał nowy (tego uszkodzonego nie musiał odsyłać).

a odnośnie płatności. Jaka jest szansa, że wyczyszczą kartę?

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-07-15 00:17:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA4D8132EA3D7elektroniklocalhost.net...
AL pisze tak:

[...]

dane podajesz serwisowi aliexpress, nie osobom prywatnym

Data: 2015-07-15 00:30:10
Autor: Krystek
W dniu 2015-07-15 00:07, PiteR pisze:
AL pisze tak:

[...]

Ustawiasz sobie przed transakcją przez WWW limit na karcie na określoną kwotę na zakupy internetowe, a po całej operacji możesz znowu zmienić na 0. Znajomy kiedyś zapomniał, że miał ustawiony limit na 0 i dziwił się dlaczego mu PayPal nie chce autoryzować transakcji na zakupy w jakimś zagranicznym sklepie internetowym. Za każdym razem podczas próby płatności otrzymywał komunikat "transakcja odrzucona". Dopiero później zjarzył, że ma ustawiony limit. A już myślał, że chodzi o inny adres pocztowy dla wysyłki towaru, od tego, który ma bank zapisany dla posiadacza karty.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-07-15 15:44:20
Autor: PiteR
Krystek pisze tak:

AL pisze tak:

[...]

no tak tylko że w moim pop. banku nie można tego ustawić. Co ja tam jeszcze robie? :/

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2015-07-16 14:52:25
Autor: Wiwo

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA4D8A01B2EEB7elektroniklocalhost.net...

[...]

To założ sobie kartę wirtualną, np. BZ WBK. Karta działa jako prepaid. Ile na nią wlejesz, tyle z niej wykorzystasz. Może mniej wygodne, ale jak masz lęki przy korzystaniu z tradycyjnej, to jakoś przebolejesz tą małą niedogodność.

Wiwo

Data: 2015-07-16 23:17:49
Autor: dizel
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
On Thu, 16 Jul 2015 14:52:25 +0200, "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
wrote:

[...]

Interesując się zakupami na alli czytałem że ta karta zbytnio nie
nadaje się do takich zakupów, teoretycznie tak, ale w praktyce są z
nią jakieś problemy przy zakupach.
Niestety nie jestem w stanie na dzień dzisiejszy podać źródła. Między innymi na telchina o tym chyba pisali. Pozdrawiam

Data: 2015-07-19 19:45:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin

"Wiwo" mo89ea$jri$1@node1.news.atman.pl

[...]

Jakikolwiek rachunek z debetówką -- przed transakcją można
wlać mniej więcej tyle, ile trzeba, następnie wylać resztę.

(jeśli: założysz rachunek dzięki banerom z mojej strony
        i podasz czas oraz datę kliknięcia w baner i złożenia formularza
        i podasz numer swego złotówkowego konta w polskim banku
        i ja dostanę stosowną zapłatę za polecenie konta Tobie
bezzwłocznie odeślę Tobie połowę swego zarobku)

Płacąc Chińczykom złotówkami, trudno skalkulować dokładną
wartość transakcji -- u mnie z tego powodu powstawały debety.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-15 09:38:45
Autor: dizel
On Wed, 15 Jul 2015 00:07:04 +0200, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

AL pisze tak:

[...]

Do zakupów na alli najlepiej zamówić sobie kartę wirtualną z mbanku
rozliczaną w usd, przed transakcją ładujesz tą kartę odpowiednią kwotą
i po transakcji można z powrotem karte wyzerować przelewając pozostałą
kwotę na konto.

Pozdrawiam

Data: 2015-07-15 15:07:49
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Wed, 15 Jul 2015 09:38:45 +0200, w
<nb3cqa55j880lunaudd9i77k8r66mmjhg7@4ax.com>, dizel <xxx@xxx.xx> napisał(-a):

> [...]

rozliczaną w usd, przed transakcją ładujesz tą kartę odpowiednią kwotą
i po transakcji można z powrotem karte wyzerować przelewając pozostałą

Ale wiesz, że jeżeli przyjdzie jakieś obciążenie na tą kartę i tak bank ci ją
zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne bezpieczeństwo...

Data: 2015-07-15 15:49:33
Autor: PiteR
radekp@konto.pl pisze tak:

> [...]

Ale wiesz, że jeżeli przyjdzie jakieś obciążenie na tą kartę i tak
bank ci ją zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne

Zwykły MasterCard z limitem powiedzmy 5000zł. Wycofuję kasę. Robię sam sobie przelew na 4000zł a za pozostały tysiąc kupuje coś na ali.

Przychodzi obciążenie powiedzmy na 3000zł system to odrzuca
czy mam na karcie -2000zł w plecy?

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2015-09-10 10:53:43
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Wed, 15 Jul 2015 15:49:33 +0200, w <XnsA4D8A0FD341A6elektronik@localhost.net>,
PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze tak:

> [...]

Przychodzi obciążenie powiedzmy na 3000zł system to odrzuca

Masz na karcie -2000zł.
Przed obciążeniem chroni najwyżej likwidacja karty :)

Data: 2015-09-10 11:31:56
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:t6h2va5nfgrqdn3imtr53941tkiimnngbb@4ax.com...
[...]

To nie takie proste.
Karta jak rozumiem kredytowa ?
Bank nie powinien autoryzowac tranzakcji przekraczajacych limit.

I w sklepach nie autoryzuje, ale moze na ali czy tam w USA zasady sa inne.

Problemem moze byc tylko zablokowanie tego limitu - przelew do siebie 4000 kosztuje.
Debetowka czy prepaid bylaby tu lepsza ... albo wlasnie wirtualna.

J.

Data: 2015-09-14 12:54:59
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Thu, 10 Sep 2015 11:31:56 +0200, w
<55f14e10$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

To nie takie proste.
Karta jak rozumiem kredytowa ?
Bank nie powinien autoryzowac tranzakcji przekraczajacych limit.

Oczywiście, że nie autoryzuje.
Ale co innego autoryzacja, a co innego obciążenie.
Obciążyć można bez autoryzacji.

Debetowka czy prepaid bylaby tu lepsza ... albo wlasnie wirtualna.

Myślisz, że wirtualne karty nie przyjmują obciążeń, czy jak? :)

Data: 2015-09-14 13:43:16
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lp9dva9gjd8ho8bilejdonvitt0ng44ar5@4ax.com...
Thu, 10 Sep 2015 11:31:56 +0200, w <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):
> [...]

Debetowka czy prepaid bylaby tu lepsza ... albo wlasnie wirtualna.
Myślisz, że wirtualne karty nie przyjmują obciążeń, czy jak? :)

Takie karta przypisana do konta.
Jak na koncie jest 0, to obciazenie nie powinno sie udac.

Kredytowki z limitem 0 raczej nie zalozysz, a kazdorazowa zmiana bylaby klopotem.

J.

Data: 2015-09-14 15:15:09
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Mon, 14 Sep 2015 13:43:16 +0200, w
<55f6b2d4$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
> [...]

Takie karta przypisana do konta.
Jak na koncie jest 0, to obciazenie nie powinno sie udac.

Obciążenie zawsze się uda.
Autoryzacja już nie.

Data: 2015-09-14 15:31:12
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7vhdva1dnedc3p6ehrq310i4addhc8fu0j@4ax.com...
Mon, 14 Sep 2015 13:43:16 +0200, w <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Oczywiście, że nie autoryzuje.
>Ale co innego autoryzacja, a co innego obciążenie.
>Obciążyć można bez autoryzacji.

>Myślisz, że wirtualne karty nie przyjmują obciążeń, czy jak? :)

Taka karta przypisana do konta.
Jak na koncie jest 0, to obciazenie nie powinno sie udac.

Obciążenie zawsze się uda.
Autoryzacja już nie.

No to ja juz nie wiem o co ta klotnia.

Klient banku, bez skladania reklamacji,  to zaplaci czy nie ?
A jak zlozy reklamacje ?

J.

Data: 2015-09-15 14:10:03
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Mon, 14 Sep 2015 15:31:12 +0200, w
<55f6cc21$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Obciążenie zawsze się uda.
>Autoryzacja już nie.

No to ja juz nie wiem o co ta klotnia.

Klient banku, bez skladania reklamacji,  to zaplaci czy nie ?

Zapłaci. A jak sobie wybrażasz? :)

A jak zlozy reklamacje ?

A jak złoży reklamację, to zostanie ona w stosowny sposób rozpatrzona.

Data: 2015-09-15 16:21:09
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0j2gva572rq3o8ttiisll22e5iplngc5p6@4ax.com...
Mon, 14 Sep 2015 15:31:12 +0200, w  "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):
>Obciążenie zawsze się uda.
>Autoryzacja już nie.
No to ja juz nie wiem o co ta klotnia.
Klient banku, bez skladania reklamacji,  to zaplaci czy nie ?
Zapłaci. A jak sobie wybrażasz? :)

Wyobrazam sobie, ze skoro mam karte debetowa i na koncie do niej przypisanym jest np 5zl,
to gdy przyjdzie obciazenie na 10000, to bank powie "spierdalaj" obciazajacemu, a nie
"uprzejmie prosimy o uregulowanie 9995 debetu" mnie.

A jak zlozy reklamacje ?
A jak złoży reklamację, to zostanie ona w stosowny sposób rozpatrzona.

I wystarczy napisac "nie mieliscie prawa obciazac na wiecej niz 5 zl" ?

J.

Data: 2015-09-15 16:55:25
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Tue, 15 Sep 2015 16:21:09 +0200, w
<55f82956$0$4784$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
> [...]

to gdy przyjdzie obciazenie na 10000, to bank powie "spierdalaj" obciazajacemu, a nie
"uprzejmie prosimy o uregulowanie 9995 debetu" mnie.

Twoja wyobraźnia jest w mylnym błędzie. Dostaniesz wezwanie.

>A jak złoży reklamację, to zostanie ona w stosowny sposób >rozpatrzona.

I wystarczy napisac "nie mieliscie prawa obciazac na wiecej niz 5 zl" ?

Tak. I bank się do tego ustosunkuje :)

Data: 2015-09-15 17:11:26
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s3cgvatiqulgoa3bm4i3qkcencdhn755l5@4ax.com...
Tue, 15 Sep 2015 16:21:09 +0200, w <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):
[...]

A czy ten punkt umowy z bankiem jest negocjowalny ? :-)

Poza tym ... jakos tak w trakcie normalnego placenia w sklepie potrafi wystapic "brak srodkow".
To czemu powyzej nie wystapil ?

A jak sie ustosunkuje ?
"Mielismy prawo" ?

J.

Data: 2015-09-16 11:00:01
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Tue, 15 Sep 2015 17:11:26 +0200, w
<55f8351f$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Twoja wyobraźnia jest w mylnym błędzie. Dostaniesz wezwanie.

A czy ten punkt umowy z bankiem jest negocjowalny ? :-)

Oczywiście można próbować negocjować :)

Poza tym ... jakos tak w trakcie normalnego placenia w sklepie potrafi wystapic "brak srodkow".
> [...]

Może uwzględnić, a może umyć ręcę "idź pan do sprzedawcy".
Sprawdź co zrobi Twój bank :)

Data: 2015-09-16 12:39:57
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oobival7c9j6p1mese9evvstr4kfkh0u23@4ax.com...
Tue, 15 Sep 2015 17:11:26 +0200, w <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):
>Tak. I bank się do tego ustosunkuje :)
A jak sie ustosunkuje ?
"Mielismy prawo" ?

Może uwzględnić, a może umyć ręcę "idź pan do sprzedawcy".
Sprawdź co zrobi Twój bank :)

Tylko jak sprawdzic - gdzie tu znalezc sprzedawce, ktory takie obciazenie wygeneruje ?

Z prasy to wiem, ze jak komu karte ukradli, to potem zlodziej szedl do biletomatu i kupowal troche biletow.
Po czym klienta obciazano, nie baczac na to, ze karta byla juz zastrzezona.
Bo te biletomaty nic nie sprawdzaja, tylko obciazaja i to chyba nawet off-line.
Ale to drobne kwoty byly.

Natomiast z praktyki ... tenze biletomat nie chcial wydac biletow na karte prepaid z wyczerpanym kontem.
Ciekawe - te karty maja jakis znacznik "zawsze sprawdzac konto", czy maja zapisany gdzies na karcie stan ?

J.

Data: 2015-09-16 12:48:07
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Wed, 16 Sep 2015 12:39:57 +0200, w
<55f946ff$0$4788$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
> [...]

>Sprawdź co zrobi Twój bank :)

Tylko jak sprawdzic - gdzie tu znalezc sprzedawce, ktory takie obciazenie wygeneruje ?

Zbliżeniowo do 50zł masz bez autoryzacji.

Data: 2015-09-16 13:10:47
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s5iiva1j0h774obs29mkjphmp4rgvoh3pk@4ax.com...
Wed, 16 Sep 2015 12:39:57 +0200, w "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):
> [...]
Tylko jak sprawdzic - gdzie tu znalezc sprzedawce, ktory takie
obciazenie wygeneruje ?
Zbliżeniowo do 50zł masz bez autoryzacji.

Ale to w ramach warunkow/umowy z bankiem. Male kwoty akceptuje bez autoryzacji.

A mnie interesuje co bedzie, jak Chinczyk zechce sciagnac 1000, 10tys czy 100 tys zl :-)

J.

Data: 2015-09-21 23:24:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin

"J.F." 55f14e10$0$27525$65785112@news.neostrada.pl

Karta jak rozumiem kredytowa ?
Bank nie powinien autoryzowac tranzakcji przekraczajacych limit.

Citi autoryzuje tranSakcje przekraczające limit karty, lecz raczej
nie autoryzuje tranSakcji przekraczających limity dzienne.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-15 22:45:18
Autor: dizel
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
On Wed, 15 Jul 2015 15:07:49 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

> [...]

Ale wiesz, że jeżeli przyjdzie jakieś obciążenie na tą kartę i tak bank ci ją
zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne bezpieczeństwo...

Zdaję sobie z tego sprawę, tyle że jeśli będzie to transakcja
autoryzowana to jak będzie zero na karcie to i tak będzie odmowa, jak
będzie nieautoryzowana to zrobi się debet niestety.
No ale jakoś ludzie robią te zakupy na alli w końcu i nie sądzę żeby
wszyscy byli potem obciążani bez powodu.

Pozdrawiam

Data: 2015-07-16 09:15:50
Autor: dizel
<radekp@konto.pl> wrote:

> [...]

Ale wiesz, że jeżeli przyjdzie jakieś obciążenie na tą kartę i tak bank ci ją
zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne bezpieczeństwo...

Swoją drogą od kilku dni można płacić zwykłym przelewem na alli:
http://antyweb.pl/za-zakupy-na-aliexpress-zaplacisz-jeszcze-prosciej-przelewem-ze-swojego-banku/

Pozdrawiam

Data: 2015-07-16 14:49:11
Autor: marfi
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:hnmcqahlbhben2fbbdljkufr43gc2sq8qn4ax.com...
[...]

  To nie jest karta debetowa ani kredytowa - gdy brak środków nie da się zapłacić.

--
marfi

Data: 2015-09-10 10:54:49
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Thu, 16 Jul 2015 14:49:11 +0200, w
<55a7a84f$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>, "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
napisał(-a):

> [...]

>zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne bezpieczeństwo...

  To nie jest karta debetowa ani kredytowa - gdy brak środków nie da się zapłacić.

Nie przejdzie autoryzacja na kwotę X, gdy X jest większe od stanu rachunku.
Obciążenie przejdzie.

Data: 2015-09-10 13:20:11
Autor: Marek
On Thu, 10 Sep 2015 10:54:49 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
Nie przejdzie autoryzacja na kwotę X, gdy X jest większe od stanu rachunku.
Obciążenie przejdzie.

Obciążenie bez autoryzacji??

--
Marek

Data: 2015-09-14 12:57:35
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Thu, 10 Sep 2015 13:20:11 +0200, w
<almarsoft.4081825508950292060@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

> [...]
> Nie przejdzie autoryzacja na kwotę X, gdy X jest większe od stanu > rachunku.

A myślisz, że np. płatności zbliżeniowe do 50zł jak działają?

No i stare, ale można poczytać:
http://www.finanse.egospodarka.pl/grupy/Sklep-sam-zatwierdza-platnosc-karta-bez-autoryzacji-wlasciciela,t,312136,8.html

Data: 2015-09-14 17:17:49
Autor: Marek
On Mon, 14 Sep 2015 12:57:35 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
A myślisz, że np. płatności zbliżeniowe do 50zł jak działają?

Ale chyba chodziło o wyższe kwoty niż 50, nie?

--
Marek

Data: 2015-09-15 14:08:55
Autor: radekp@konto.pl
zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Mon, 14 Sep 2015 17:17:49 +0200, w
<almarsoft.7638953445083693041@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisał(-a):

On Mon, 14 Sep 2015 12:57:35 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
> A myślisz, że np. płatności zbliżeniowe do 50zł jak > działają?

Ale chyba chodziło o wyższe kwoty niż 50, nie?

Kwota nie ma żadnego znaczenia, po prostu masz przykład jak robi się obciążenie
bez autoryzacji.
Każdy sklep może ci obciążyć kartę bez uprzedniej autoryzacji. I zrobi się
debet jeżeli środków nie starczy.

Data: 2015-09-16 14:44:25
Autor: Marek
On Tue, 15 Sep 2015 14:08:55 +0200, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> wrote:
[...]

Pow. 50 bez ccv2?

--
Marek

Data: 2015-09-16 14:48:47
Autor: J.F.
UĹźytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.5088930466904983989@news.neostrada.pl...
[...]

No, akurat CVV2 sklepowi podajesz.
To nastepnym razem sklep moze sam podac.

Chyba, ze platnosc nastapila przez strone banku czy bezpiecznego agenta.

J.

Data: 2015-09-17 10:57:57
Autor: Marek
On Wed, 16 Sep 2015 14:48:47 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No, akurat CVV2 sklepowi podajesz.
To nastepnym razem sklep moze sam podac.

W sklepie raczej pin a nie ccv2.

Chyba, ze platnosc nastapila przez strone banku czy bezpiecznego

Tutaj wchodzi dodatkowa autoryzacja dostępu do banku i/lub hasła sms.

--
Marek

Data: 2015-09-17 11:08:47
Autor: J.F.
UĹźytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.8611815253213270122@news.neostrada.pl...
On Wed, 16 Sep 2015 14:48:47 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No, akurat CVV2 sklepowi podajesz.
To nastepnym razem sklep moze sam podac.
W sklepie raczej pin a nie ccv2.

Ups, sorry, mialem na mysli sklep internetowy.

W zwyklym sklepie niby sprzedawcy pinu nie podajesz, tylko w terminal agenta wklepujesz, ale bo to moze byc czlek pewny, ze to naprawde terminal agenta.

Chyba, ze platnosc nastapila przez strone banku czy bezpiecznego
Tutaj wchodzi dodatkowa autoryzacja dostępu do banku i/lub hasła sms.

Przede wszystkim - sklep nie dostaje danych. Nie moze wiec sobie sam ponownie platnosci wygenerowac.
No chyba ze jak Radek pisze - obciazenie moze wygenerowac, ale CVV2 nie zna, to od razu jakas podejrzane to obciazenie.

Dodatkowa autoryzacja czesto jest, ale jednak nie zawsze.
Dopiero ma byc obowiazkowa.

W kazdym badz razie powazne biznesy jakos sobie najpierw autoryzuja transakcje, bywa ze blokade zakladaja itp.

J.

Data: 2015-09-17 13:27:19
Autor: Marek
On Thu, 17 Sep 2015 11:08:47 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No chyba ze jak Radek pisze - obciazenie moze wygenerowac, ale CVV2 nie zna, to od razu jakas podejrzane to obciazenie.

Ale skoro jest obciążenie to kasa z konta zejdzie? U teraz starczy wygenerować milionom właścicieli kart takich obciążeń na 1 grosz, ilu by się zarientowało? A kasa by poszła....

--
Marek

Data: 2015-07-16 07:24:51
Autor: Pszemol
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:nb3cqa55j880lunaudd9i77k8r66mmjhg74ax.com...
[...]

Ile kosztują takie karty wirtualne w mbanku?

Data: 2015-07-16 14:47:41
Autor: marfi

Mam dostęp do google: https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/ekarta-wirtualna/

--
marfi

Data: 2015-07-16 17:55:02
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:55a7a7f4$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I Twoim zdaniem opłaca się te 25zł rocznie?

Data: 2015-08-02 16:05:01
Autor: Jingiel
W dniu 2015-07-16 o 14:47, marfi pisze:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości

Ile kosztują takie karty wirtualne w mbanku?
Mam dostęp do google:
https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/ekarta-wirtualna/

Kup sobie kartę prepaid BZWBK na allegro, kosztuje chyba 20 zł i ma ważność dosyć długo. Sam tak płaciłem kilkanaście razy na ali. A już najlepiej kupić od razu kartę rozliczaną w $. Oszczędza się wtedy na przewalutowaniach. Wszystko opisane na telchina.pl. Czytać.

zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin