zalanie sasiadow z instalacji centralnego ogrzewania

Data: 2011-09-27 21:56:04
Autor: MZ
zalanie sasiadow z instalacji centralnego ogrzewania
W dniu 2011-09-27 21:08, kamtzu pisze:
Jest sobie mieszkanie wlasnosciowe w małym "bloku" zarzadzanym przez miejska spolke. Poniewaz mieszkanie jest na ostatnim pietrze, na koncach pionow instalacji CO sa odpowietrzniki. Podczas mojej nieobecnosci (w mieszkaniu nikt nie mieszka i stoi puste) uruchomiono instalacje CO. Z jednego z odpowietrznikow lala sie woda i dosyc powaznie zalala sasiadow z dolu.

Rozumiem ze instalacja CO nalezy do czesci wspolnej budynku i zarzadca odpowiada za jej stan oraz za straty materialne u mnie i i sasiadki?

Dość ryzykowne założenie. Zarządca stwierdzi, że uniemożliwiałeś
konserwację poprzez nie wpuszczenie ekipy i że to Ty ponosisz
odpowiedzialność. Zapewne w jakimś regulaminie mieszkańców itp są na to
stosowne zapisy. Ogólnie co za Twoimi drzwiami to Twoje i Ty
odpowiadasz, więc lepiej żebyś miał ubezpieczenie ...

--
MZ

Data: 2011-09-27 22:14:02
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j5t9od$v34$1news.onet.pl...
[...]

Jak uruchomili ogrzewanie, to musieli zauważyć spadek ciśnienia. Przeceiż ubywało wody. To powinni przerwać proces i poszukać przyczyny ubytku, boz góry było wiadomo, że gdzieś ta woda się wyleje.

Data: 2011-09-28 07:01:44
Autor: Krzysztof 45
Robert Tomasik napisał(a):
[...]
To nie ogrzewanie z kilkoma grzejnikami w małym mieszkaniu.
Takich przecieków nie zauważy się przy napełnianiu i uruchamianiu c.o.
Po kilku dniach mogli by sie zorientować że są gdzieś takie przecieki.

Z drugiej strony, nie wszyscy maja poodkręcane grzejniki, i instalacja sie jeszcze odpowietrza przez kilka tygodni, i tez są spadki ciśnienia.
--
Krzysiek

Data: 2011-09-28 06:55:31
Autor: Krzysztof 45
MZ napisał(a):
Ogólnie co za Twoimi drzwiami to Twoje i Ty
odpowiadasz, więc lepiej żebyś miał ubezpieczenie ...
Pojęcia nie masz i bzdury wypisujesz.
--
Krzysiek

Data: 2011-09-28 07:00:29
Autor: gacek
On 2011-09-27 21:56, MZ wrote:
[...]

Stwierdzić to sobie różne rzeczy można. Zawiadomili skutecznie o potrzebie?

> Ogólnie co za Twoimi drzwiami to Twoje i Ty

Czyli może zdemontować?

gacek

zalanie sasiadow z instalacji centralnego ogrzewania