zalanie sasiadow z instalacji centralnego ogrzewania

Data: 2011-09-28 08:22:30
Autor: hvq
zalanie sasiadow z instalacji centralnego ogrzewania
kamtzu <a@a.pl> napisał(a):
Jest sobie mieszkanie wlasnosciowe w małym "bloku" zarzadzanym przez miejska spolke. Poniewaz mieszkanie jest na ostatnim pietrze, na koncach pionow instalacji CO sa odpowietrzniki. Podczas mojej nieobecnosci (w mieszkaniu nikt nie mieszka i stoi puste) uruchomiono instalacje CO. Z jednego z odpowietrznikow lala sie woda i dosyc powaznie zalala sasiadow z dolu.

Rozumiem ze instalacja CO nalezy do czesci wspolnej budynku i zarzadca odpowiada za jej stan oraz za straty materialne u mnie i i sasiadki?

pozdr.
k.

Miałem to samo. U sąsiada z góry (ostatnie piętro), nastąpił przeciek podczas uzupełniania instalacji. Po rurze zalało mnie i piętro pode mną. Nie czekając zadzwoniłem do mojej spółdzielni, poprosiłem o numer polisy. Następnie zgłosiłem zdarzenie do ubezpieczalni i spółdzielni. Po jakimś czasie dostałem odszkodowanie. --

Data: 2011-09-28 10:38:56
Autor: spp
W dniu 2011-09-28 10:22,  hvq pisze:

[...]

Czyli jednak nie to samo.
Możesz powiedzieć jak to się skończyło dla sąsiada na górze?

BTW - i dlaczego mnie nie zdziwi jak i on dostał z ubezpieczenia? ;)

--
spp

zalanie sasiadow z instalacji centralnego ogrzewania