zalany parkiet

Data: 2010-03-18 11:00:15
Autor: p47
zalany parkiet
Pękł mi wężyk przy umywalce na piętrze,- zalane pół domu. W salonie "wstał",- popaczył sie parkiet z klepek bukowych w salonie, pojawiły się też duże szpary.
Czy jedyna opcja to wyrzucic stamtąd 50m2 klepki i położyc nową? Czy jest szansa, że po wyschnięciu  wróci on do mniej więcej poprzedniego kształtu i zwykłe cyklinowanie wystarczy?

p47

Data: 2010-03-18 04:52:41
Autor: ZbyszekZ
zalany parkiet
On Mar 18, 11:00 am, "p47" <karolakow...@wp.pl> wrote:
[...]

Szansa jest, niewielka, ale jest. Jeśli jest na prawdę solidny to
szpachlowanie i cyklinowanie mogą wystarczyć.

--
ZZ@private

Data: 2010-03-18 15:33:49
Autor: XL