zaległa faktura

Data: 2010-01-07 23:48:44
Autor: axel
zaległa faktura

Użytkownik "ola" <ola.maleszko@gmail.com> napisał w wiadomości news:hi252n$6t5$1atlantis.news.neostrada.pl...
cztery miesiące temu  rozwiązałam umowe z klientem, z pewnych względów nie zostały wykonane prace do końca, a za to, co zostało zrobione zatrzymałam zaliczkę 40%. umknęło mi wystawienie faktury vat (klientowi na niej nie zależało). czy mogę to zrobić teraz w styczniu br. (z bieżącą datą), czy robi się to jakoś inaczej, żeby nie mieć problemów z US?
pozdrawiam
ola

Ola !
Dzisiaj jest dopiero 7 stycznia 2010 r. i....jeśli NIE ZAMKNĘŁAŚ jeszcze ksiąg rachunkowych za 2009 r. ( zapewne tak jest ! a nawet....jeśli zamknęłaś, to je otwórz ! bo masz jeszcze sporo czasu ! ) to wystaw tą fakturę z datą 31.12.2009r. i z tą datą ją zaksięguj !!!
( jeśli miałabyś problem z jej wystawieniem komputerowym....to wystaw ją ręcznie !....  podpis tego gościa na fakturze jest Ci do niczego niepotrzebny !)

axel __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4752 (20100107) __________

Data: 2010-01-11 00:32:14
Autor: ola
zaległa faktura

Użytkownik "axel" >
[...]

dzięki :)) szczęściem rozliczam się kwartalnie, więc chyba wszytsko będzie ok ;)

pozdrawiam
ola

zaległa faktura