zalewanie amora olejem

Data: 2009-05-23 14:44:17
Autor: kajot04
zalewanie amora olejem

Użytkownik <trzybanany@gmail.com> napisał w wiadomości news:56c19c52-d6f6-4c6e-82f6-337b961302b4l12g2000yqo.googlegroups.com...
W jaki sposób to się odbije na pracy amora?

-- -- -- -- -- -
za gesty - za duze tłumienie, zbyt zadki - będzie jakbyć wlał wode - w taki sposó to sie odbije na pracy amora.Natomiast nie znam specyfiki pracy tego modelu - moze np. wskazane jest uzycie jeszcze gęsciejszego, bo na tym "fabrycznym" jest zbyt słabe tłumienie ? O ile pamietam ja do Judy lałem gesciej niz zalecał producent, mozna kupic dwie gestości i mieszac dobierając posrednie wartości. Tak czy owak - gestosć oleju ma tu kluczowe znaczenie na specyfike pracy amortyzatora.

Data: 2009-05-24 09:12:41
Autor: amrac
zalewanie amora olejem
kajot04 pisze: